loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 32 چهارشنبه 27 مهر 1401 نظرات (0)

سامسونگ WF90F7E6U6W چیست؟

WF90F7E6U6W سامسونگ برترین ماشین لباسشویی غول کره ای است که هم شستشوی حبابدار Ecobubble را برای دمای شستشوی خنک تر و هم فناوری کاهش لرزش را برای شستشوی کم صدا ارائه می دهد. فناوری Ecobubble به آرامی مواد شوینده را با هوا و آب قبل از شروع چرخه کف می کند و حباب های پاک کننده ای ایجاد می کند تا سریعتر از شوینده های حل شده معمولی به داخل شستشو نفوذ کنند. این امکان استفاده از چرخه شستشوی خنک‌تری را فراهم می‌آورد که به نوبه خود در مصرف انرژی صرفه‌جویی می‌کند و با لباس‌های شما مهربان‌تر است.

 

علی بازدید : 35 دوشنبه 25 مهر 1401 نظرات (0)

این یخچال که ظاهری هوم‌آلود دارد، جنبه‌ی وحشی دارد - یعنی دمای نوسان فریزر که باعث سردی ما می‌شود (به طرز بدی).

یخچال‌های درب فرانسوی فانتزی بسیار رایج هستند، اما اگر به طراحی آنقدر اهمیت نمی‌دهید و فقط به چیزی ساده نیاز دارید که مواد غذایی شما را سرد نگه دارد، یک یخچال فریزر خوب مانند همان چیزی که احتمالاً با آن بزرگ شده‌اید، همچنان خواهد بود. ترفند را انجام دهید

بزرگ‌ترین یخچال فریزر Whirlpool فضای زیادی برای مواد غذایی ارائه می‌دهد، و همچنین گزینه‌ای کارآمد است. در تنظیمات پیش‌فرض، دما در کل بدنه یخچال در حد هدف باقی می‌ماند.

دمای فریزر در طول آزمایشات ما به شدت در نوسان بود، به طور متوسط ​​چندین درجه گرمتر از آنچه ما می خواهیم و تا 26 درجه فارنهایت در طول چرخه های یخ زدایی منظم افزایش یافت. و در حالی که فولاد ضد زنگ سیاه کمک می کند، فقط می تواند کارهای زیادی انجام دهد -- این یخچال نسبت به قیمت بسیار خسته کننده است.

علی بازدید : 35 یکشنبه 24 مهر 1401 نظرات (0)

وقتی یکی از بهترین یخچال ها را داشته باشید، دیگر به گذشته نگاه نخواهید کرد. اینها می توانند خیلی بیشتر از سرد نگه داشتن غذای شما انجام دهند. اول از همه، دما به طور مساوی در سراسر قفسه ها توزیع می شود. همچنین باید ثابت بماند، حتی اگر درها را برای رسیدن به اوج باز کنید. چیدمان بهترین استفاده را از فضا خواهد کرد و بخش هایی برای هر نوع غذا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، کارکردن آن در مصرف انرژی نیز به صرفه خواهد بود، بنابراین در طول زمان صورت‌حساب‌های شما را بالا نمی‌برد.

 

علی بازدید : 30 یکشنبه 24 مهر 1401 نظرات (0)

یخچال فریزر بالا یک نوع یخچال با محفظه فریزر در بالای دستگاه است. ما ده‌ها مدل فریزر بالا را مورد بررسی قرار دادیم و آنها را از نظر ظرفیت، دوام و طیف وسیعی از ویژگی‌ها ارزیابی کردیم.

 

انتخاب برتر ما یخچال فریزر بالا Whirlpool WRT518SZFM است، یک گزینه بدون سر و صدا با فضای کافی برای خانواده های کوچک، نورپردازی داخلی LED و چهار رنگ برای انتخاب.

این یخچال فریزر بالا از Whirlpool سبک و ارزش را با هم ترکیب می‌کند و در کل آن را به بهترین انتخاب ما تبدیل می‌کند. این یخچال در چندین پوشش خارجی، از جمله فولاد ضد زنگ مقاوم در برابر اثر انگشت برای تمیز کردن آسان تر، موجود است، این یخچال دارای ابعاد 28 اینچ عرض و 32 اینچ عمق است. فضای داخلی آن 17.6 فوت مکعب است که به کمتر از 14 فوت مکعب در قسمت یخچال و حدود 4 فوت مکعب در فریزر تقسیم می شود. در حالی که مدل‌هایی وجود دارند که این ابعاد را کمی افزایش می‌دهند، این ابعاد برای یک یخچال فریزر با اندازه کامل و بالا هستند. این ساختمان برای خانواده های کوچک نیز عالی است.

 

علی بازدید : 33 پنجشنبه 21 مهر 1401 نظرات (0)

صرف نظر از فضا یا بودجه شما، یخچالی مناسب برای آشپزخانه شما وجود دارد.

می توان گفت که یخچال MVP آشپزخانه شماست. در حالی که اجاق گاز و فر مسئول تبدیل مواد اولیه به غذا هستند، در درجه اول این یخچال است که به عنوان سبد اسرارآمیز جایی که غذا شروع می شود عمل می کند. یخچال نه تنها برای سرد نگه داشتن غذا عمل می کند، بلکه به عنوان یک تابلوی پیام و گالری هنری نیز عمل می کند و آن را به عضوی ارزشمند در خانواده تبدیل می کند.

 

در حالی که انتخاب بهترین یخچال برای آشپزخانه شما  ممکن است یک کار دلهره آور به نظر برسد، به معنای واقعی کلمه هزاران گزینه را باید در نظر بگیرید، خبر خوب این است که اندازه و چیدمان یخچال شما در نهایت بیشترین اهمیت را دارد. مگر اینکه با یک پلان کاملاً باز کار می کنید که در آن یخچال به صورت آزاد قرار می گیرد، احتمالاً فضای ثابتی برای قرار دادن آن دارید و این اندازه گیری به محدود کردن انتخاب ها کمک می کند.

 

خبر اطمینان‌دهنده دیگر این است که اکثر یخچال‌ها برای عملکرد ساده نگهداری غذا و نوشیدنی سرد یا منجمد خوب عمل می‌کنند.

 

بنابراین، انتخاب یخچال واقعاً به این بستگی دارد که چقدر با فضای شما، بودجه شما و زیبایی شما مطابقت دارد و همچنین نحوه عملکرد آن در زندگی شما بستگی دارد. مدل های فریزر بالا یا پایین، ساید بای ساید و درب فرانسوی تقریباً از هر برند بزرگ در اندازه های بی شمار موجود است. دستگاه های پخش یخ و آب رایج شده اند و اکنون زنگ ها و سوت های بیشتری مانند اتصال Wi-Fi، ویژگی های هوشمند و فناوری وجود دارد که امکان دیدن داخل یخچال را بدون باز کردن درب فراهم می کند.

 

https://baneeh.com/home-appliances/refrigerator-water-cooler/side-by-side/side-by-side-brands/other

علی بازدید : 39 پنجشنبه 21 مهر 1401 نظرات (0)

به یک یخچال فریزر جدید نیاز دارید اما مطمئن نیستید کدام مدل را انتخاب کنید؟ در اینجا راهنمای جامع ما برای یافتن بهترین یخچال فریزر ال جی برای شما آورده شده است. از مدل های آمریکایی و چند درب گرفته تا InstaView Door-in-Door™ و مدل های بلند، ما به شما کمک می کنیم تا نوع، اندازه و طراحی مناسب را برای آشپزخانه عالی خود با ویژگی های نوآورانه ای که با سبک زندگی شما سازگار باشد، داشته باشید. انتخاب کنید.

کدام نوع یخچال فریزر را انتخاب کنیم؟

یخچال فریزرهای ال‌جی طیف وسیعی از ویژگی‌ها را ارائه می‌دهند تا مواد غذایی شما را در بهترین حالت نگه دارند، بنابراین می‌توانید مطمئن باشید هر مدلی را که انتخاب می‌کنید بهترین فناوری تبرید را ارائه می‌دهد.

 

علی بازدید : 30 دوشنبه 11 مهر 1401 نظرات (0)

TCL S405 یک تلویزیون 4k Roku سطح پایه خوب با کیفیت تصویر و حرکت مناسب است. دارای تاخیر ورودی کم و تاری حرکتی کمی است که آن را به گزینه ای عالی برای بازی های ویدیویی تبدیل می کند. با این حال، متأسفانه، زاویه دید آن کاملاً باریک است و خیلی روشن نمی شود، بنابراین برای محیط های با نور مناسب کمتر مناسب است. به طور کلی، بهتر از سایر تلویزیون های مقرون به صرفه مانند تلویزیون فایر توشیبا است.

علی بازدید : 34 دوشنبه 11 مهر 1401 نظرات (0)

TCL 5 Series (S515/S517) یک تلویزیون 4k با کیفیت تصویر مناسب است. دارای یک پنل از نوع VA است که می‌تواند صحنه‌های تاریک عمیق ایجاد کند، اما از ویژگی‌های پیشرفته‌تر مانند کاهش نور محلی برای بهبود عملکرد بیشتر پشتیبانی نمی‌کند. همچنین از HDR10 و Dolby Vision پشتیبانی می‌کند و می‌تواند رنگ‌های زنده عالی تولید کند اما نمی‌تواند هایلایت روشن ایجاد کند. برای گیمرها، تاخیر ورودی کمی دارد که بسیار عالی است.

علی بازدید : 33 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

طراحی گجت اپل معمولاً رقبایی برای پوشش دارد، اما آیا پخش کننده رسانه ای تازه کار Roku 2 XS می تواند از تلویزیون اپل جلو بیفتد؟

هنگامی که یک جوان تازه کار با قهرمانی بی چون و چرای سنگین وزن مانند اپل مبارزه می کند، بهتر است دعا کنید که مرد بدبخت جوجه ها را تعقیب کرده و به اندازه کافی لاشه گاو را مشت کرده است تا برای ضرب و شتم آماده شود.

 

علی بازدید : 32 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

با عمق نزدیک به 4 اینچ، سری EH6000 سامسونگ با تعریف متداول تلویزیون LED مخالفت می کند، اما همچنین هزینه کمتری نسبت به مجموعه های نازک تر سامسونگ دارد.

از آنجایی که خود سامسونگ در سال 2009 تلویزیون‌های LED با نور لبه را به طور گسترده معرفی کرد ، عبارت "تلویزیون LED" برای اکثر خریداران تلویزیون به معنای "لاغرتر" است. امسال سامسونگ و سایر سازندگان تلویزیون تلویزیون‌های LED را به بازار عرضه می‌کنند که به اندازه تلویزیون‌های ال‌سی‌دی بدون ال‌ای‌دی گذشته حجیم و ارزان‌تر از همتایان خود با نور لبه‌ای هستند – که سامسونگ اکنون آن را «تلویزیون LED باریک» می‌نامد.

علی بازدید : 15 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

طراحی بدون حاشیه LG 55LM660T بسیار زیبا به نظر می رسد، تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی در حال ترک خوردن هستند و تعداد زیادی ویژگی و برنامه های تلویزیون هوشمند وجود دارد.

55LM660T با داشتن مجموعه خوبی از برنامه های هوشمند، پشتیبانی از سه بعدی، کاهش نور لبه های LED و طراحی خیره کننده، تمام مواردی را که باید در یک مجموعه LED رده بالا به دنبال آن باشید، نشان می دهد.

تصاویر روشن و واضح؛ رنگ های طبیعی متقاعد کننده؛ سطوح سیاه عمیق؛ کیفیت صدای خوب برای چنین صفحه باریکی؛ ویژگی های آنلاین درجه یک

مبارزه با جزئیات سایه در برخی از صحنه های بسیار تاریک. تصاویر با کیفیت استاندارد می توانند بهتر باشند.

با وجود چند نقص جزئی، LG 55LM660T یک تلویزیون بسیار چشمگیر است. طراحی بدون حاشیه آن زیبا به نظر می رسد، تصاویر 2 بعدی و 3 بعدی در حال شکستن هستند و تعداد زیادی ویژگی و برنامه های تلویزیون هوشمند وجود دارد. اگر به دنبال یک تلویزیون LED 55 اینچی هستید، این تلویزیون باید در لیست شما قرار بگیرد.

علی بازدید : 21 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

پاناسونیک L55ET5B 55 اینچی تصاویر سه بعدی غیرفعال و روشن و منقبض خوبی ارائه می‌دهد، اما با مقداری نور و صدای ضعیف ناامید می‌شود.

TX-L55ET5B ارزان‌ترین تلویزیون‌های سه‌بعدی در مجموعه‌های فعلی پاناسونیک از مجموعه‌های Viera است. به جای سیستم سه بعدی فعال که در تمام تلویزیون های دیگرش استفاده می شود، این یکی به فناوری غیرفعال متکی است.

عملکرد سه بعدی منفعل خوب؛ رنگ های غنی و شاداب؛ ردیف بالاتر از متوسط ​​برنامه‌ها و سرویس‌های هوشمند.

کیفیت صدا پایین تر از حد است. خونریزی نور پس زمینه در گوشه های پایین صفحه نمایش؛ عملکرد کنتراست می تواند بهتر باشد. سیستم منوی تاریخ دار.TX-L55ET5B یک صفحه نمایش 55 اینچی مناسب از پاناسونیک است، با پشتیبانی خوب از سه بعدی غیرفعال و تصاویر روشن و منقبض. کیفیت صدای الهام‌بخش، سیستم منوی قدیمی و مشکلات جمع شدن نور در گوشه‌ها وقتی در اتاقی با نور کم مشاهده می‌شود، ناامید می‌شود.

این بدان معناست که عینک های سه بعدی ارزان هستند. چهار جفت در جعبه عرضه می‌شود، اما می‌توانید جفت‌های اضافی را با قیمت کمتر از 2 پوند خریداری کنید.

علی بازدید : 18 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

ال‌جی C1 با تصویری بی‌نظیر، ویژگی‌های فراوان و ظاهری باریک، همچنان بهترین تلویزیون است.

تلویزیون های OLED بهترین کیفیت تصویر موجود را دارند و امروزه انتخاب های بیشتری در OLED نسبت به همیشه وجود دارد. از LG A1  و  Vizio H1 ارزان‌تر گرفته تا سونی A90J  و  LG G1 که کیف، خریداران گران‌قیمتی که تصمیم به خرید تلویزیون OLED گرفته‌اند، با تصمیم سخت دیگری روبرو هستند: دقیقاً کدام تلویزیون OLED؟ من همه آنها را بررسی نکرده ام، اما با توجه به آنچه تاکنون دیده ام، بهترین گزینه برای اکثر خریداران LG OLED C1 است. این کیفیت تصویر باورنکردنی را با بهترین ویژگی‌ها ترکیب می‌کند - به‌ویژه برای گیمرها - وسیع‌ترین طیف اندازه صفحه‌نمایش و قیمتی کهخیلیافتضاح نیست.

من C1 را مستقیماً با مدل قبلی خود، LG CX و همچنین با یک  تلویزیون TCL 8K QLED  با Mini-LED مقایسه کردم که قیمت آن تقریباً یکسان است، و C1 مورد علاقه من بود. CX و CX از نظر کیفیت تصویر یکدست بودند، اما C1 با گزینه‌های بازی انعطاف‌پذیر خود کنار رفت. در همین حال QN90A QLED سامسونگ روشن تر و از جهاتی برتر است، اما در کل کیفیت تصویر C1 بهتر است. C1 همچنین بسیار مقرون به صرفه تر از LG G1 است و کیفیت تصویر در آن دو OLED 2021 اساساً یکسان بود. من سونی A80J را بررسی نکرده ام را بررسی نکرده ام، که در حال حاضر قیمت آن کمی بیشتر از C1 است، اما اگر به طور قابل توجهی بهتر باشد، تعجب می کنم.

علی بازدید : 18 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

پاناسونیک 50 اینچی خیره کننده TX-P50VT50 احتمالاً بهترین تصاویری را که من دیده ام را تولید می کند، اما TX-P50GT50 بسیار مشابه 500 پوند ارزان تر است.

اگر یک سری از تلویزیون‌ها وجود داشته باشد که علاقه مندان به AV تقریباً به اندازه سری قدیمی Kuro پایونیر در قلب خود قرار داده‌اند، آن مدل‌های VT ممتاز پاناسونیک است. در چند سال گذشته، این مجموعه ها به طور مداوم سطوح مشکی و عملکرد رنگی پیشرو در کلاس خود را تولید کرده اند. این شاید چندان تعجب آور نباشد زیرا پاناسونیک بسیاری از پتنت های Pioneer مربوط به Kuro را خریداری کرد و به تدریج آنها را در تلویزیون های خود ادغام کرد.

کیفیت تصویر بسیار چشمگیر؛ سطوح سیاه عمیق و خیره کننده؛ رنگ های زیبا؛ کیفیت صوتی خوب؛ طیف گسترده ای از برنامه های هوشمند.

علی بازدید : 15 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

اعلامیه‌های تلویزیون‌های CES 2014 سونی شامل سه خط تولید سالم با رزولوشن 4K است، زیرا این شرکت قول می‌دهد تلویزیون‌های با وضوح بالاتر را برای همه مقرون به صرفه کند. قیمت اعلام نشد.

 

لاس وگاس -- سونی به سختی رزولوشن 4K را ترویج می کند، از تلویزیون های خود گرفته تا استودیوهای خود و خدمات توزیع ویدیوی خود. در نمایشگاه CES 2014، مجموعه تلویزیون های این شرکت نقش اصلی 4K را در برنامه های آن منعکس می کند.

 

سونی امروز سه خط مجزا از تلویزیون‌های با رزولوشن 4K را معرفی کرد، از جمله یک سری ابتدایی با هدف «پایه وسیع‌تری از مصرف‌کنندگان». با توجه به سابقه سونی در کاهش قیمت تلویزیون های 4K - حداقل در بین برندهای بزرگ - ما امیدواریم که ارزان ترین مجموعه ها در سال جاری واجد شرایط قیمت اصلی باشند. ما متوجه خواهیم شد که چه زمانی قیمت گذاری نزدیکتر به عرضه بهار امسال اعلام شود.

علی بازدید : 14 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

با وجود کمبود اخبار پلاسما و OLED، تلویزیون های CES 2014 بیش از هر زمان دیگری نوآوری کردند. پیکسل ها و انحناهای زیادی سرفصل اخبار را به خود اختصاص دادند، اما ما همچنین متوجه روندهایی شدیم که در واقع می توانند به کیفیت تصویر LED LCD بهتر منجر شوند.

اگر پاسخ "نه" است، احتمالاً تلویزیون آنقدر عجیب نیست که بتواند توجه رسانه های اصلی را در نمایشگاه CES 2014 به خود جلب کند. تلویزیون خم شونده فوق العاده عجیب و غریب سامسونگ و به دنبال آن LG ، بزرگترین سر و صدا را در میان اعلامیه های تلویزیونی ایجاد کرد. در نمایشگاه (به جز این ). شگفت‌انگیزترین خبر برای من، پیگیری سامسونگ است مبنی بر اینکه امسال واقعاً برای خرید در دسترس خواهد بود. احتمالاً شش رقمی هزینه خواهد داشت، اما بله، خم خواهد شد.

 

فراتر از مجموعه‌ای با خمیدگی، عمق اطلاعیه‌های تلویزیونی در CES 2014 ارزش یک اتاق هیپرباریک را داشت. اکنون که نمایش در حال اتمام است، مدتی فرصت دارم تا به روی صحنه بروم و روندهای بزرگتر را در نظر بگیرم.

خروج پلاسما به تلویزیون‌های ال‌سی‌دی ال‌ای‌دی بهتر منجر می‌شود در میان فناوری‌های تلویزیون صفحه تخت - پلاسما، OLED و ال‌ای‌دی ال‌سی‌دی - دومی بیش از هر زمان دیگری غالب بود. ال‌جی چند OLED دیگر را معرفی کرد ، اما ما اکثر آنها را قبلاً دیده‌ایم، و من انتظار ندارم که هیچ کدام در مقادیر قابل‌توجهی روانه بازار شوند، یا از کاهش قیمت به اندازه کافی لذت ببرند تا به جایی نزدیک به جریان اصلی در سال جاری برسند.

 

علی بازدید : 16 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

برای اولین بار از زمان مرگ CRT، تلویزیون های غیر مسطح متعددی وارد قفسه فروشگاه ها می شوند. اما آیا انگیزه تمایز و کسب سود این لوله‌های سینه را بسیار بیشتر از سودمندی خم کرده است؟

 

این شرکت از تسلط راحت بر سهم و سودآوری بازار تلویزیون در سرتاسر جهان برخوردار است که توسط طرح‌های نوآور و فناوری‌های آینده‌نگر آن قدرت می‌گیرد. این اولین LCDهای LED واقعا نازک را رایج کرد ، فروشگاه‌های برنامه تلویزیونی را قبل از هر کس دیگری تحت فشار قرار داد ، حاشیه‌های مویی را وارد جریان اصلی کرد، و اولین بار با کنترل صدا و حرکت و ارتقاء سخت‌افزار ماژولار واقعی بود.

اکنون این اولین شرکتی است که تلویزیون‌های خمیده را به‌طور جدی ارائه می‌کند و دو سری از مدل‌های LED LCD اصلی، یکی با وضوح 4K و دیگری با وضوح 1080p استاندارد را در CES 2014 معرفی کرد.

 

اولین تلویزیون‌های منحنی صفحه تخت -- بیایید همه قبول کنیم که در حال حاضر از آن بی‌تفاوتی چشم پوشی کنیم - سال گذشته ظاهر شدند. آنها شامل یک جفت OLED بسیار گران قیمت از ال‌جی و سامسونگ ، و همچنین اولین ال سی دی منحنی ال‌ای‌دی، KDL-65S990A سونی بودند . در نمایشگاه CES 2014 ال‌جی چند مجموعه منحنی را معرفی کرد، اما آنها عمدتا OLED بودند و هیچکدام از راه دور مقرون به صرفه نیستند.

علی بازدید : 18 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

این مسابقه ای است که در بهشت ​​با کیفیت تصویر سه بعدی ساخته شده است. پیکسل های اضافی رزولوشن 4K را به سه بعدی غیرفعال راحت و بدون تداخل اضافه کنید و به طور بالقوه بهترین تصویر تلویزیون سه بعدی را دریافت خواهید کرد. اگر اهمیت می دهید.

3 بعدی ممکن است کاملاً مرده باشد، حداقل در تلویزیون، اما تعداد زیادی از فیلم های سه بعدی هنوز در سینماها و در بلوری منتشر می شوند. "هابیت." "حاشیه اقیانوس آرام." "مرد فولادی." "تور: دنیای تاریک." "وولورین." "ماشین ها." "ابر با احتمال کوفته 2." "جاذبه زمین."

و تلویزیون های متعددی با قابلیت سه بعدی در دسترس هستند - و شامل عینک های مورد نیاز - برای اجرای پخش آن فیلم ها در خانه. با این حال، تا به حال، همه آنها هنگام استفاده از عینک، قربانی کیفیت تصویر شدید می‌خواستند.

 

علی بازدید : 16 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

UE46F6500 به لطف طراحی شیک، کیفیت تصویر قوی و سیستم تلویزیون هوشمند عالی یک تلویزیون عالی است. اگر به تیونر Freesat نیاز ندارید، می توانید مقداری پول برای خود ذخیره کنید و F6400 را تهیه کنید.

UE46F6500 سامسونگ در وسط خط تلویزیونی میان رده خود قرار دارد، کمی بالاتر از F6400 بسیار مشابه. F6500 دارای یک تیونر HD Freeesat در کنار تیونر Freeview HD است. همچنین دارای پردازش حرکت Clear Motion Rate (CMR) 400 در مقایسه با CMR 200 F6400 است، بنابراین از نظر تئوری باید حرکت کمی نرم‌تر ایجاد کند. UE46F6500 را می توان به صورت آنلاین با قیمتی در حدود 649 پوند خریداری کرد که آن را حدود 110 پوند گرانتر از UE46F6400 می کند، بنابراین آیا ارزش هزینه اضافی را دارد؟

UE46F6500 به لطف طراحی شیک، کیفیت تصویر قوی و سیستم تلویزیون هوشمند عالی یک تلویزیون عالی است. اگر به تیونر Freesat نیاز ندارید، می توانید مقداری پول در خود ذخیره کنید و F6400 را تهیه کنید که ویژگی های مشابه و عملکرد تصویر را با هزینه کمتر ارائه می دهد.

برخلاف مدل‌های رده بالای F7000 و F8000 سامسونگ، F6500 دوربینی در بدنه خود ندارد، بنابراین از ویژگی‌های کنترل حرکتی که در آن تلویزیون‌ها دریافت می‌کنید پشتیبانی نمی‌کند. کنترل‌های حرکتی روی آن مدل‌ها خیلی خوب کار نمی‌کنند، بنابراین چیزی نیست که در این مجموعه از دست داده باشم.

علی بازدید : 15 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

برخلاف آنچه این شرکت در CES نشان داد، سامسونگ هیچ تلویزیون پلاسما جدیدی را برای سال 2014 وارد بازار نخواهد کرد - به غیر از یک مدل اصلی 64 اینچی. این باعث می‌شود که F8500 قهرمان پیش‌فرض کیفیت تصویر غیر OLED شود.

سامسونگ PNF8500 از سال 2013، پایه متمایز O'Keeffe-esque و همه، تا سال 2014 به فروش خواهد رسید.

سال گذشته، سری پلاسماهای فوق‌العاده PNF8500 سامسونگ ، سومین تلویزیون مورد علاقه ما در کل از نظر کیفیت تصویر بود، و در مقابل سری VT / ZT پاناسونیک باخت . اکنون که این دو از بین رفته اند و هرگز جایگزین نمی شوند ، 8500 بهترین سگ برای کیفیت تصویر است.

 

علی بازدید : 14 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

همانطور که آمازون امروز وارد بازار دستگاه‌های ویدئویی استریم می‌شود، آنتونی وود - مخترع DVR و بنیان‌گذار و مدیر عامل Roku - جعبه‌ها و دانگل‌ها را پله‌هایی برای آینده نهایی تلویزیون می‌داند.

روزی که جعبه 99 دلاری اپل تی وی عرضه شد، آنتونی وود موسس و مدیر اجرایی Roku می گوید که فروش Roku دو برابر شده است. اما از آنجایی که آمازون امروز با دستگاه پخش ویدئویی 99 دلاری خود به نام Fire TV وارد بازار می شود ، وود می گوید که اکنون به دنبال فراتر از جعبه است.

 

بر اساس برخی معیارها، Roku جعبه پخش ویدئویی غالب در ایالات متحده است. در حالی که اپل تی وی ممکن است به وود و شرکت 14 ساله اش کمک کرده باشد تا واحدهای بیشتری را ارسال کند، مدیران Roku هرگز فرصت را برای استناد به آمارهای خارجی از دست نمی دهند که نشان می دهد Roku بیشتر از اپل استفاده می شود و ساعت های بیشتری در هر جعبه نسبت به اپل پخش می شود.

 

علی بازدید : 13 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

پیتر لارسن، معاون آمازون، که امروز Fire TV را رونمایی کرد، به CNET گفت که عملکرد بی عیب و نقص هدف اصلی تیمش بود. او می‌گوید سایر جعبه‌ها برای اینکه انتظار داشته باشند مصرف‌کنندگان مستقر شوند، «خود مهم» هستند.

 پیتر لارسن، معاون کیندل روز چهارشنبه گفت ماموریت اصلی آمازون در توسعه Fire TV عملکرد بی عیب و نقص بود، زیرا بهترین مشخصات در کلاس به این معنی است که همه چیز در پس زمینه محو می شود به جز آنچه می خواهید تماشا کنید.

علی بازدید : 17 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

Acquisition یک نیروگاه برای خدمات در خانه ایجاد می کند و به AT&T اجازه می دهد شبکه بی سیم خود را با سرویس تلویزیون ماهواره ای DirecTV جفت کند.

AT&T روز یکشنبه اعلام کرد که با خرید DirecTV در یک معامله نقدی و سهام به ارزش 48.5 میلیارد دلار موافقت کرده است که دومین معامله پیشنهادی در سال جاری برای متزلزل کردن تجارت تلویزیون های پولی است.

 

این شرکت ها یکشنبه در بیانیه ای اعلام کردند که سهامداران DirecTV در مجموع 95 دلار به ازای هر سهم دریافت خواهند کرد که 28.50 دلار به صورت نقدی و 66.50 دلار به صورت سهام پرداخت می شود. پیشنهاد 95 دلاری به ازای هر سهم 10 درصد بیشتر از قیمت پایانی سهام DirecTV در روز جمعه است.

 

این شرکت‌ها در بیانیه مشترک گفتند: «این تراکنش نقاط قوت مکمل را برای ایجاد یک رقیب جدید منحصر به فرد با قابلیت‌های بی‌سابقه در زمینه تحرک، ویدئو و خدمات باند پهن ترکیب می‌کند.

علی بازدید : 14 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

این تلویزیون ایده آل برای اتاق خواب و اتاق خواب است، این تلویزیون همچنین یک مانیتور کامپیوتر کاملاً خوب را ایجاد می کند.

زمانی که نوبت به خرید یک تلویزیون یا مانیتور کوچک می‌رسد، مدت‌هاست که نقطه شیرین 22 اینچ بوده است. و خیلی شیرین تر از معامله امروز نمی شود.

 

آمازون برای مدت زمان محدودی و تا زمانی که منابع موجود است، تلویزیون ال‌ای‌دی HD 22 اینچی سامسونگ UN22F5000 را با قیمت 142.49 دلار ارسال کرده است. MSRP اصلی: 279.99 دلار. و در اکثر فروشگاه های دیگر حدود 180 دلار است.

 

اجازه دهید از قبل روشن کنم که قیمت های آمازون اغلب در زمان های به ظاهر تصادفی تغییر می کند. علاوه بر این، اگر سهام شرکت تمام شود، ممکن است همین تلویزیون را در همان صفحه مشاهده کنید - اما توسط فروشنده دیگری با قیمت متفاوت فروخته می شود. این یک طعمه و تغییر نیست، بلکه این است که لیست محصولات آمازون گاهی اوقات مطابق با در دسترس بودن تغییر می کند.

علی بازدید : 15 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

جعبه پخش رسانه ای اپل برای هر کسی که آی دیوایس دارد یک انتخاب عالی است و اکنون می توانید از چند فیلم رایگان همراه با آن لذت ببرید.

 

اجازه دهید فقط با گفتن این جمله شروع کنم: Google Chromecast، 35 دلار. Roku 1، 50 دلار؛ Apple TV، 100 دلار. اگر به دنبال یک پخش کننده رسانه ای هستید، احتمالاً فکر می کنید من در حال حاضر دیوانه هستم.

 

آه، اما اگر قبلاً یک نوع iDevice دارید، به این معنی که قبلاً در اکوسیستم اپل هستید، من استدلال می‌کنم که Apple TV جعبه‌ای است که باید انتخاب کنید -- با وجود قیمت بالاتر. من آن استدلال را لحظه ای توضیح می دهم.

 

علی بازدید : 15 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

کیفیت تصویر عالی، ویژگی‌های سنجیده و طراحی متمایز باعث می‌شود تا Vizio M-Series تلویزیونی بسیار گران‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

وقتی چند هفته پیش یک بررسی درخشان از سری E Vizio منتشر کردم، آنچه را که «نظرسنجی غیررسمی، غیر الزام آور و کاملاً غیرعلمی» نامیدم در بخش نظرات و در توییتر انجام دادم و پرسیدم چه تلویزیونی را باید بعداً بررسی کنم: این سری M Vizio یا یکی از چهار تلویزیون 4K پرچمدار سامسونگ ، سونی ، پاناسونیک یا ال‌جی .

Vizio M-Series به لطف نور پس‌زمینه LED کم‌نور محلی خود، کیفیت تصویر فوق‌العاده‌ای را در قبال پول ارائه می‌کند. این تصویر سطوح سیاه عمیق را با شکوفایی کم یا بدون شکوفه، عملکرد عالی در اتاق روشن و تنظیمات فراوان ارائه می دهد. جزء تلویزیون هوشمند دارای محتوای فراوان با طراحی ساده است. صفحه کلید QWERTY کنترل از راه دور لمس خوبی است، و استایل آن کمی کلاسیک می‌افزاید - البته تا زمانی که به رنگ نقره‌ای اهمیتی نداشته باشید.

تصویر به طور قابل توجهی بهتر از سری E ارزان قیمت نیست. دقت رنگ و پردازش ویدیو به خوبی برخی از رقبا نیست. کیفیت صدای زیر متوسط

کیفیت تصویر عالی، ویژگی‌های سنجیده و طراحی متمایز باعث می‌شود تا Vizio M-Series تلویزیونی بسیار گران‌تر از آنچه هست به نظر برسد.

تقریباً همه کسانی که پاسخ دادند سری M را درخواست کردند. نظر نویسان عزیز و توییتراتی را بپرسید، دریافت خواهید کرد.

 

علی بازدید : 16 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

براویا KD-65X9005B سونی نشان می‌دهد که با وجود مشکلات مستند این برند ژاپنی، هنوز هم می‌تواند تلویزیون‌های گران‌قیمت بسیار خوبی تولید کند.

سونی علیرغم اینکه همچنان پول نقد کسب و کار تلویزیون خود را کاهش می دهد، امسال موفق شده است تلویزیون های فوق العاده ای تولید کند، به ویژه W829 و W605 . با این حال، اگر غول ژاپنی بخواهد به سیاهی بازگردد، باید تلویزیون‌های گران‌قیمت زیادی را بفروشد، مانند این - تلویزیون فوق‌العاده HD Sony KD-65X9005B، که قیمت گزاف 3600 پوندی دارد. صفحه نمایش بزرگ آن

تصاویر به دلیل کنتراست عالی، رنگ های گرم و سطوح سیاه عمیق در کلاس بالا هستند. این مجموعه همچنین صدای فوق‌العاده‌ای را از بلندگوهای عظیم خود تولید می‌کند.

براویا KD-65X9005B سونی نشان می‌دهد که با وجود مشکلات مستند این برند ژاپنی، هنوز هم می‌تواند تلویزیون‌های گران‌قیمت بسیار خوبی تولید کند.

سونی علیرغم اینکه همچنان پول نقد کسب و کار تلویزیون خود را کاهش می دهد، امسال موفق شده است تلویزیون های فوق العاده ای تولید کند، به ویژه W829 و W605 . با این حال، اگر غول ژاپنی بخواهد به سیاهی بازگردد، باید تلویزیون‌های گران‌قیمت زیادی را بفروشد، مانند این - تلویزیون فوق‌العاده HD Sony KD-65X9005B، که قیمت گزاف 3600 پوندی دارد. صفحه نمایش بزرگ آن

تصاویر به دلیل کنتراست عالی، رنگ های گرم و سطوح سیاه عمیق در کلاس بالا هستند. این مجموعه همچنین صدای فوق‌العاده‌ای را از بلندگوهای عظیم خود تولید می‌کند.

علی بازدید : 14 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

سری KDL-W800B سونی یک تلویزیون درجه یک با عملکرد تصویر مناسب و تأخیر بسیار کم است، اما می‌توان آن را در شرایطی کاملاً قیمتی بهتر کرد.

در زمان CRT، سونی به عنوان مرجع در مورد کیفیت تصویر موقعیت نسبتاً غیرقابل تسلطی داشت : همه آرزو داشتند که یک Trinitron داشته باشند. متأسفانه، شهرت این شرکت در سال‌های اخیر با انتقال به LCD کمرنگ شده است و سامسونگ سال‌ها پیش فروش شرکت ژاپنی را از مقام خود خلع کرد.

سری KDL-W800B سونی قادر به ارائه جزئیات سایه و عملکرد رنگ مناسب است. یکی از عملکردهای بهتر در سطح مشکی از تلویزیون های کم نور و همچنین عدم وجود مشکلات یکنواختی سیاه. تاخیر بسیار کم به این معنی است که برای گیمرها عالی است. کمبود طراوت از ابزار به خاطر خود؛ طراحی جذابی دارد

عملکرد 3 بعدی وحشتناک -- و منظورم این است که واقعا بوی بد می دهد. تلویزیون‌های محلی کم‌نور مانند سری‌های ارزان‌تر Vizio E و M می‌توانند سونی را برای سیاه‌پوستان شکست دهند و در بخش گران‌قیمت قرار دارند.

سری KDL-W800B سونی یک تلویزیون درجه یک با جزئیات رنگ و سایه عالی است، اما به عبارتی صرفاً، سطح مشکی آن را می توان با قیمت بسیار کمتری بهتر کرد.

اما این بدان معنا نیست که سونی تلویزیون های ضعیفی را تولید کرده است و در برخی موارد این شرکت می تواند با همان قیمت از رقیب خود پیشی بگیرد. نمونه موردی: W800B عملکرد بهتری نسبت به Samsung H6350 دارد، با رنگ مشکی، جزئیات سایه و یکنواختی بهتر.

علی بازدید : 17 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

گوگل در حال گرفتن عکس دیگری از یک پلتفرم نرم افزاری اتاق نشیمن با Android TV است که بر روی پلت فرم آینده L Android اجرا می شود.

اگر هیچ چیز دیگری نباشد، تلاش‌های Google در اتاق نشیمن مداوم بوده است: Google TV ، Nexus Q ، Chromecast ، و اکنون Android TV.

 

گوگل Android TV را درGoogle I/O 2014 معرفیکرد و این جدیدترین پلتفرم نرم افزاری این شرکت است که برای تامین انرژی ست تاپ باکس ها، تلویزیون ها و حتی " میکرو کنسول ها " طراحی شده است. Android TV برای قرار گرفتن در کنار Chromecast به جای جایگزینی آن طراحی شده است و بر اساس آخرین نسخه سیستم عامل تلفن همراه Google، Android L ساخته شده است.

 

علی بازدید : 12 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

این غول جستجو با کمک سونی، شارپ، ایسوس و ریزر دوباره به مسابقه تبدیل شدن به یک مرکز سرگرمی می‌پیوندد.

 

گوگل به عنوان بخشی از آخرین تلاش خود برای تبدیل شدن به یک مرکز مرکزی سرگرمی برای مشتریان خود، روز چهارشنبه از یک ابتکار جدید ستاپ باکس تلویزیون به نام Android TV رونمایی کرد.

 

غول جستجوی Mountain View در کالیفرنیا گفت نرم افزاری را توسعه داده است که به تلفن های هوشمند و تبلت ها کمک می کند تا با تلویزیون برای انجام کارهای مختلفی از جمله جستجوی ویدیو، کنترل پخش و کنترل یک بازی ویدیویی تعامل داشته باشند. به گفته گوگل، تلویزیون ها نیز می توانند توسط ساعت هوشمند کنترل شوند.

 

دیو برک، یکی از مدیران گوگل می گوید: «تلویزیون ها به سرعت هوشمندتر و متصل تر می شوند.

این اقدام بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر گوگل برای ارائه نرم‌افزار و خدمات خود فراتر از رایانه‌ها، تبلت‌ها و تلفن‌های هوشمند معمولی است. در جریان رویداد توسعه‌دهنده Google I/O خود در چهارشنبه، این شرکت نرم‌افزاری را برای دستگاه‌های پوشیدنی ، اتومبیل‌ها و موارد دیگر معرفی کرد.

علی بازدید : 14 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

ال‌جی می‌گوید این پلتفرم سال آینده به‌روزرسانی می‌شود و تمام تلویزیون‌های اینترنتی آن - و احتمالاً سایر دستگاه‌های خانگی را تامین می‌کند.

ال‌جی که سال گذشته WebOS را از HP خریداری کرد، می‌گوید در حال کار بر روی نسخه جدیدی از سیستم عامل برای نسل بعدی تلویزیون‌های هوشمند خود است.

 

علی بازدید : 17 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

پاناسونیک TX-47AS740 طراحی شیک و پشتیبانی سه بعدی غیرفعال خوبی دارد اما در سطوح سیاه عمیق ارائه نمی شود.

تا سال گذشته، اگر تلویزیونی با بهترین کیفیت تصویر می‌خواستید، انتخاب پلاسما پاناسونیک یک حرکت هوشمندانه بود. با این حال، پاناسونیک اکنون تلویزیون های پلاسما خود را قطع کرده است زیرا هیچ مسیر فناوری واقعی برای انتقال پلاسما به 4K وجود ندارد و مصرف کنندگان ابعاد باریک مجموعه های LED را ترجیح می دهند.

TX-47AS740 از سرویس درخواستی Freetime بهره می برد که به شما امکان می دهد در EPG به گذشته برگردید. همچنین دارای طراحی شیک، پشتیبانی سه بعدی غیرفعال خوب و عملکرد رنگی عالی است.

علی بازدید : 14 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

پس از یک ماه زندگی با تلویزیون منحنی در خانه، و زمان بیشتر در آزمایشگاه و مقایسه آن با تلویزیون های تخت، چند چیز یاد گرفتم. در اینجا نسخه کوتاه است.

زمانی که تلویزیون‌های منحنی برای اولین بار در سال گذشته معرفی شدند، گفتیم که برای تحقق وعده تصویری فراگیرتر، مانند صفحه نمایش خمیده IMAX، باید بزرگ‌تر باشند. با این حال، در چیزی به اندازه یک تلویزیون اتاق نشیمن، آن را "هیچ چیزی بیش از یک حقه" نامیدیم.

علی بازدید : 13 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

سونی در فروش تلویزیون ال سی دی خمیده با وضوح 4K به سامسونگ و ال جی خواهد پیوست. این مجموعه جدید که در سایزهای 65 و 75 اینچی موجود است، برای اولین بار در نمایشگاه IFA در برلین به نمایش درآمد.

صفحه نمایش تلویزیون های منحنی ممکن است یک ترفند گران قیمت باشد که هیچ مزیتی برای کیفیت تصویر ندارد، اما این مانع از تلاش سونی برای فروش آنها نمی شود.

 

علی بازدید : 13 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

یک اندازه یا تنظیم برای همه مناسب نیست. با تنظیم حالت های تصویری که تلویزیون شما ارائه می دهد، می توانید کیفیت تصویر را برای سرگرمی های مختلف خود بهبود بخشید.

مت الیوت/CNETراه های زیادی برای کالیبره کردن تلویزیون وجود دارد. شما می توانید به دیوید کاتزمایر مبلغ هنگفتی را برای تماس با خانه پیشنهاد دهید. می توانید یک دیسک کالیبراسیون را به صورت رایگان بخرید یا بسوزانید تا الگوهای آزمایشی را از طریق پخش کننده Blu-ray روی تلویزیون خود اجرا کنید تا تصویر را تنظیم کنید. یا می توانید تلویزیون خود را با چشم تنظیم کنید .

 

چون من ارزان هستم و فاقد پخش کننده بلوری هستم، گزینه سوم را انتخاب کرده ام. اگرچه مقاله بالا حاوی اطلاعات بسیار خوبی در مورد راه اندازی یک تلویزیون جدید است، اما آنچه برای تماشای فیلم خوب است ممکن است با تماشای ورزش متفاوت باشد. و بازی قطعاً تنظیمات خاص خود را می خواهد. بنابراین، توصیه می‌کنم تنظیمات کارخانه تلویزیون خود را - که اغلب حالت‌های تصویر نامیده می‌شوند - را برای سرگرمی‌های مختلف خود تغییر دهید و به کار ببرید.

علی بازدید : 10 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

سال گذشته، ال جی اولین تلویزیون OLED جهان را با قیمت 15000 دلار عرضه کرد. اکنون نسخه نسل دوم در Best Buy با 75 درصد کاهش قیمت به فروش می رسد.

در حالی که هنوز گران است، قیمت تلویزیون های OLED ال جی به سرعت در حال کاهش است.

 

علی بازدید : 12 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

مجموعه‌های ارزان‌قیمت Hisense و TCL با مغز داخلی Roku ممکن است بهترین عملکرد را در انتقال تلویزیون‌های هوشمند از توجه به خرید ویژه به استاندارد رایج داشته باشند.

تلویزیون‌های هوشمند مدت‌هاست که به جدول طرد شده‌ها تبعید شده‌اند، اما تلویزیون‌های Roku ممکن است در زمان مناسب و قیمت مناسب - ارزان - برای انتقال تلویزیون‌های متصل به جریان اصلی وارد شوند.

 

Roku در حال ادغام قابلیت‌های محبوب جعبه پخش تلویزیونی خود برای اولین بار در تلویزیون‌های TCL و Hisense، تولیدکنندگان بزرگ چینی است که بزرگترین فشارهای هماهنگ خود را به ایالات متحده با خطوط Roku انجام می‌دهند. این شرکت‌ها روز دوشنبه گفتند که مجموعه‌های Roku از TCL که ابتدا در ژانویه در نمایشگاه Consumer Electronics معرفی شد، اکنون برای پیش‌سفارش از آمازون در دسترس هستند و در هفته‌های آینده توسط خرده‌فروشان بزرگ به فروش می‌رسند و تلویزیون‌های Hisense در اواخر ماه آینده به فروشگاه‌ها عرضه می‌شوند.

 

علی بازدید : 14 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

تلویزیون‌های Roku که در ماه ژانویه در CES معرفی شدند اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس هستند. علاوه بر ارائه پلتفرم پخش مورد علاقه ما که مستقیماً در تلویزیون ها تعبیه شده است، قیمت موج اولیه مدل ها حتی از مدل های اصلی مانند Vizio پایین تر است.

هنگامی که در اوایل سال جاری برای اولین بار نگاهی به تلویزیون Roku انداختیم ، خوشحال شدیم.

 

این وعده داده است که دستگاه پخش جریانی انتخابی ویراستاران ما را مستقیماً در تلویزیون بسازد، برنامه‌های بیشتر، به‌روزرسانی‌های مکرر و رابط کاربری آسان‌تری نسبت به تلویزیون‌های هوشمند مانند سامسونگ، ال‌جی و ویزیو ارائه می‌کند.

 

چیزی که ما پیش بینی نمی کردیم این بود که چقدر مقرون به صرفه باشند.

 

علی بازدید : 19 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

55 اینچی LG 55EC9300 OLED و Samsung PN64F8500 پلاسما برندگان دوگانه دهمین مسابقه تلویزیونی Shootout سالانه توسط Value Electronics اعلام شده‌اند و پس از بازشماری از دیگر نمایشگرهای LCD و OLED پیشی گرفته‌اند.

به روز رسانی شده در 2014/8/19 ساعت 6 عصر EST Value Electronics توصیه کرده است که پس از جمع بندی مجدد، PN64F8500 سامسونگ بیشترین آرا را در همه دسته ها جمع آوری کرده است، و اعلام کرده است که پس از بررسی، اکنون با ال جی OLED در رتبه اول قرار گرفته است.

علی بازدید : 19 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

 

نسل بعدی تلویزیون رایگان Freeview اکنون زنده است، اما آیا تلویزیون شما با این سرویس سازگار است؟

 

بدون تاخیر بیشتر، Freeview Plus قرار است در ابتدای سپتامبر راه اندازی شود و یک چارچوب گسترده تر HbbTV را ارائه کند که تلویزیون پخش رایگان را با پیشنهادات تلویزیونی جدید در استرالیا یکپارچه می کند.

تعداد صفحات : 2

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 87
  • بازدید ماه : 230
  • بازدید سال : 1,085
  • بازدید کلی : 2,568