loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 33 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

 

در این پخش کننده رسانه ای، Roku 2 XS تازه کار، گرد و غبار را پاک می کنددر مقابل Apple TV قرار گرفته است. هر دوی این پخش‌کننده‌ها طوری طراحی شده‌اند که به شما امکان می‌دهند محتوای ویدیویی و صوتی را از وب پخش کنید. یکی از آنها با آمبولانس به خانه می رود. برای قضاوت دور به دور من در کنار رینگ به ادامه مطلب بروید و برای اطلاعات بیشتر در مورد هر کدام، بررسی Apple TV و بررسی Roku 2 XS من را بخوانید .

 

دور 1: رابط کاربری

Roku به دنبال طراحی ساده در سیستم منوی خود است. صفحه اصلی شامل یک بنر واحد است که در وسط صفحه نمایش داده می شود که دارای نمادهای بزرگ برای کانال های مختلف است (Roku-speak برای برنامه ها). استفاده از آن نسبتاً آسان است، اگرچه هر چه تعداد کانال‌های بیشتری اضافه کنید، پیمایش در فهرست طولانی‌تر خسته‌کننده‌تر می‌شود. ارائه کاملاً اساسی است زیرا فاقد شعله ور شدن گرافیکی است که رقیب خود را از بسته پخش رسانه ای خارج می کند. برنامه هایی مانند iPlayer نیز برای راه اندازی یک سن طول می کشد.

 

سیستم منوی نتفلیکس

Roku 2 XS دارای یک بنر ناوبری واحد است که در وسط نمایشگر قرار دارد، که ساده است، اما حرکت در کنار آن می تواند خسته کننده باشد.

سیستم منو در Apple TV تا حد زیادی بهترین است که در بین پخش کننده های رسانه ای موجود در بازار پیدا می کنید. کاملاً زیبا به نظر می رسد و مملو از تغییرات منظم و انیمیشن های روان است. Cover Art بدون زحمت در منوهای مختلف پیمایش می‌شود و رابط سریع رعد و برق نشان می‌دهد که کل سیستم روی سخت‌افزار بسیار قوی‌تری اجرا می‌شود - در این مورد، یک پردازنده تک هسته‌ای A5.

Roku با گنجاندن برنامه iPlayer BBC که به شما امکان تماشای پخش جریانی با کیفیت استاندارد و HD را می دهد، بر Apple TV برتری می یابد. همچنین دارای یک برنامه عالی Netflix در داخل آن است که استفاده از آن بسیار ساده است. برنامه‌های زیادی وجود دارد که می‌توانید از فروشگاه کانال نصب کنید، از جمله برنامه‌هایی مانند Crackle که پخش رایگان فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی قدیمی‌تر را ارائه می‌دهد. این همچنین خانه یک نسخه منظم از Angry Birds است که بازی با کنترلر حسگر حرکت Roku سرگرم کننده است.

 

سپس می رود و با از دست دادن برخی از برنامه های مهم، محافظ خود را از بین می برد. گیج کننده است که هیچ برنامه YouTube در آن گنجانده نشده است. برای تماشای ویدیوهای زیبا از گربه ها کجا می خواهید بروید؟ خوب، می توانید به جای آن از برنامه Vimeo استفاده کنید، اما کاملاً یکسان نیست. در حالی که Roku نسبت به Apple TV انتخاب شگفت‌آوری وسیع‌تری از برنامه‌ها دارد، بسیاری از آن‌ها محتوای زیبایی برای عابر پیاده ارائه می‌دهند. همچنین فاقد سرویس فیلم ممتاز است که بتوانید عناوین اخیر را بخرید و پخش کنید.

اپل کنترل محتویات موجود در جعبه تلویزیون خود را محکم تر نگه می دارد. این واحد در اطراف فروشگاه‌های iTunes Movies و TV Shows ساخته شده است که جایگاه خود را در منو به خود اختصاص می‌دهند. این به شما امکان می دهد به بسیاری از مطالب اخیر دسترسی داشته باشید، البته با قیمت. برای یک فیلم با کیفیت استاندارد جدید مانند تن تن ، 3.49 پوند ، یا برای فیلم قدیمی‌تری مانند بازگشت به آینده ، 2.99 پوند به شما تعلق می‌گیرد، و می‌توانید برای نسخه‌های HD بیشتر بپردازید.

 

یک برنامه درجه یک Netflix نیز برای دسترسی به فیلم ها و برنامه های تلویزیون با اشتراک 5.99 پوند در ماه وجود دارد. اما به دلیل قراردادهای توزیع در بریتانیا، iTunes در حال حاضر عناوین جدیدتری نسبت به Netflix ارائه می دهد.

 

این یک ضعف بزرگ است که Apple TV فاقد iPlayer BBC است، اما حداقل دارای YouTube، Vimeo و Flickr است.

وقتی نوبت به پخش محتوای ذخیره شده در رایانه شما می‌رسد، هر دو دستگاه بد هستند. در Roku، قبل از اضافه کردن برنامه Plex، باید نرم افزار Plex را دانلود و بر روی رایانه خود نصب کنید، که استفاده از آن بسیار کند است.

 

می‌توانید از طریق Home Share در iTunes یا با استفاده از AirPlay از iPad یا iPhone ، محتوا را با Apple TV به اشتراک بگذارید، اما به استفاده از فرمت‌های Apple وابسته هستید، بنابراین نمی‌توانید فایل‌های Xvid یا MKV را به آن استریم کنید.

هر دو بازیکن طراحی مشابهی دارند. Roku جمع و جورتر از این دو است و مربعی صرفا 84 میلی متری دارد که 14 میلی متر کوچکتر از Apple TV است. به رنگ مشکی براق با یک برچسب لباس عجیب و غریب که به سمت چپ چسبانده شده است. یک مشکل این است که آنقدر سبک است که توسط کابل هایی که به آن وصل می کنید کشیده می شود.

Roku از یک کنترل از راه دور بلوتوث استفاده می کند، بنابراین می توانید آن را کاملاً از سر راه پنهان کنید، در حالی که Apple TV به یک زاپر مادون قرمز سنتی متکی است که برای کار به دید نیاز دارد. گفتنی است، اگر آیفون یا آیپد دارید، می‌توانید برنامه Remote را دانلود کنید و از طریق Wi-Fi آن را کنترل کنید.هر دوی این بازیکنان اتصال نسبتاً ابتدایی دارند. Apple TV دارای Wi-Fi Wireless N داخلی، سوکت اترنت، پورت HDMI و خروجی صدای دیجیتال نوری است. یک پورت میکرو USB نیز وجود دارد، اما این فقط برای خدمات و پشتیبانی استفاده می شود.

Roku همچنین دارای Wi-Fi Wireless N به همراه پورت اترنت و HDMI است. در صورت کمبود فضا، یک اسلات کارت microSD برای ذخیره سازی بازی و کانال در نظر گرفته شده است، اما نمی توانید از آن برای ذخیره فایل های ویدیویی استفاده کنید. یک خروجی مینی جک برای صدای استریو و ویدیوی کامپوزیت وجود دارد تا بتوانید از آن با تلویزیون های بسیار قدیمی که HDMI ندارند استفاده کنید.

 

خروجی صدای اپتیکال وجود ندارد، بنابراین، مگر اینکه تقویت کننده صدای فراگیر جدید با قابلیت HDMI داشته باشید (و اکثر مردم به دلیل جدید بودن آن را ندارند)، صدای فراگیر را از فیلم های سرویس هایی مانند Netflix نمی شنوید. یک داونر است. نکته مثبت این است که پخش کننده دارای یک پورت USB است، بنابراین می توانید دستگاه های خارجی را به آن متصل کنید -- کاری که نمی توانید با Apple TV انجام دهید.

برنده کلی: Apple TV

Roku 2 XS به خوبی به عنوان یک پخش کننده نتفلیکس کار می کند و برنامه iPlayer بی بی سی یک مزیت است، اما دامنه محتوا در غیر این صورت بسیار ناهموار است. در ایالات متحده، طیف وسیعی از خدمات پریمیوم را پشتیبانی می کند، اما حداقل در حال حاضر در بریتانیا اینطور نیست. رابط کاربری نیز بسیار ابتدایی است و راه اندازی برنامه ها خیلی طول می کشد.

 

اپل تی وی مطمئناً بدون ایراد نیست. من واقعاً آرزو می کنم که مثلاً یک برنامه iPlayer داشته باشد و یک اپ استور مطمئناً خراب نمی شود. به نفع آن، استفاده از آن بسیار سریعتر از Roku است و رابط کاربری به زیبایی ارائه شده است - واقعاً پاسخگو است و استفاده از آن لذت بخش است.

 بررسی  Sony KDL-HX750

هزاران فیلم و برنامه تلویزیونی جدید برای خرید و اجاره از فروشگاه iTunes موجود است و همچنین به عنوان یک پخش کننده عالی نتفلیکس عمل می کند. بنابراین اگر به دنبال دسترسی به محتوای ممتاز هستید، Apple TV یکی از بهترین هاست.

سال گذشته، ما به شدت تحت تاثیر تلویزیون‌های رده بالای سونی قرار گرفتیم، با مدل‌هایی مانند HX929 و NX720 که هنوز برخی از تلویزیون‌های LCD مورد علاقه ما هستند. در CES در اوایل سال 2012، سونی تنها با معرفی 10 مدل و به روشی تقریباً غیرمجاز - یک اسلاید در یک ارائه پر از افراد مشهور و قهرمانان المپیک، تعداد زیادی از کارشناسان را شوکه کرد. HX750 به عنوان دومین نفر از بالا -- اگر بخواهید ملکه خط تلویزیون های جدید سونی در سال 2012 -- عملکرد کمتری نسبت به مدل بعدی در صف تاج و تخت دارد و بیشتر شبیه یک رعیت پست است.

<b>Sony HX750</b> دقت رنگ عالی را برای LCD ارائه می دهد و بدون کالیبراسیون بیش از حد، تصویر مناسبی را ارائه می دهد. این تعداد ویژگی یکی از بالاترین ها در بین تلویزیون های سونی در سال جاری است. یک استایل ملایم اما ظریف است و همه چیز به ظاهر نیست، زیرا استفاده از آن نیز آسان است.

کیفیت کلی تصویر به دلیل سطوح سیاه روشن مختل می شود. هیچ عینک سه بعدی در آن گنجانده نشده است، که برای یک تلویزیون

سری HX750 سونی با عملکردی که در حد قیمت درخواستی نیست، سرفصلی نیست که انتظار داشته باشید آن را داشته باشید.

کیفیت تصویر آن بیشتر شبیه EX720 است که در نیمه‌های فهرست سال گذشته قرار داشت - در حالی که با قیمتی که انتظار داشتیم عملکردی مانند NX720 برنده انتخاب ویرایشگران داشته باشد. در حالی که رنگ‌های HX750 خوب هستند، سطوح مشکی برای تلویزیونی در این محدوده قیمت وجود ندارد.

به عنوان مثال پاناسونیک ST50 با قیمت 500 دلار کمتر در دسترس است و تصویری بسیار بهتر دارد. سونی برخی ویژگی‌ها را ارائه می‌کند که پاناسونیک فاقد آن‌ها است، مانند Wi-Fi Direct و Track ID، اما اینها واقعاً یک پنجره هستند. فکر کردن در مورد این تلویزیون باعث می‌شود که شانه‌های من به‌طور غیرارادی شانه‌های بالا انداخته شود و به این فکر می‌کنم که آیا HX850 می‌تواند تا حدودی سطح کیفیتی را که شرکت در سال گذشته به دست آورده بود بازگرداند. (به روز رسانی: می تواند ).

 

یادداشت ویراستاران: رتبه ویراستاران CNET بالاتر از فاکتورهای یک امتیاز ارزش جدید است که به طراحی، ویژگی‌ها و عملکرد در محاسبات رتبه‌بندی ما برای تلویزیون‌ها می‌پیوندد. در مورد سری KDL-HX750 سونی، امتیاز ارزش 5 است.

 

اطلاعات سری: من یک ارزیابی عملی از 55 اینچی KDL-55HX750 انجام دادم، اما این بررسی برای سایر اندازه‌های صفحه نمایش این سری نیز اعمال می‌شود. همه اندازه ها دارای مشخصات یکسان هستند و طبق گفته سازنده باید کیفیت تصویر بسیار مشابهی را ارائه دهند

 

Sony HX750 ترکیبی از لهجه‌های پلاستیکی و فلزی را برای طراحی ظریف و شیک دارد.

در سال 2010، سونی کانسپت طراحی چشمگیر یکپارچه خود را با ظاهری گوریلا گلس "یک ورق" و شیب 6 درجه متمایز معرفی کرد. در حالی که این کانسپت همچنان در HX850 وجود دارد، HX750 چنین محصولاتی را از دست می دهد. درعوض یک قاب ساده‌تر به رنگ مشکی پیانو دریافت می‌کند که از نظر بصری به روش سنتی جدا از صفحه نمایش است. شما می توانید آن را بی مزه بنامید، اما من آن را محافظه کارانه می نامم. این یک مدل LED با نور لبه است اما نسبت به سایر تلویزیون های موجود در بازار به طور قابل توجهی باریک تر نیست.

 

این پنل توسط یک پایه پلاستیکی نگه داشته می شود که در هنگام لمس کمی بیشتر BANEH.COM  از سایر تلویزیون ها تکان می خورد، البته نگران کننده نیست. ممکن است آن را با پایه سیمی در پیش نمایش های CES دیده باشید، اما در مورد مدلی که ما دریافت کردیم اینطور نیست.

 

کنترل از راه دور باید برای کاربران فعلی سونی آشنا باشد و مانند همیشه با دکمه اختصاصی Netflix که برای برش کابل ها مورد توجه است، دوستانه است . خوشحالم که دکمه پاور نصب شده در زیر را می بینم، اما دکمه SEN جدید، که به زودی درباره آن بیشتر خواهید شنید، قانع نشدم.

تلویزیون دارای یک پنل LED با نور لبه است که در ابتدا به ما گفته شد از کم نور محلی پشتیبانی می کند . اما اینطور نیست. کم نور محلی فقط در NX850 و HX929 در میان مدل های فعلی سونی در دسترس است.

 

MotionFlow سونی، که به نظر من بهترین در میان سیستم‌های بی‌شمار دیژاددر/صاف کننده مشکوک است ، عدد "480" را در این تلویزیون به آن متصل می‌کند. ترجمه: دارای نرخ تازه سازی 240 هرتز بومی است که با اسکن نور پس زمینه افزایش یافته است ( اطلاعات بیشتر ). همچنین حالت جدید Impulse را ارائه می‌کند که "کیفیت تصویر اصلی را بازتولید می‌کند" تا "تصویری شبیه به سینما که ممکن است سوسو بزند." سوسو می‌زند، و من استفاده از آن را به کسی توصیه نمی‌کنم.

 

سونی برای ارتقاء مجموعه ویژگی های محدوده 2012 خود کار چندانی انجام نداده است و تنها ویژگی بارز آن رابط شبکه سرگرمی سونی است. این در اصل یک نسخه مقطر از برنامه های جمع آوری شده موجود در XMB (Xross Media Bar) با ویترین فروشگاه است.

 

پشتیبانی از همه این ویژگی های اینترنت پسند، Wi-Fi داخلی است. کاربران اندروید ممکن است از اضافه شدن Wi-Fi Direct که تلاشی برای تقلید از Airplay اپل است، اما روتر شما را به طور کامل دور می زند، قدردانی کنند. این یک نقطه دسترسی را تنظیم می کند که تلفن شما مستقیماً به آن متصل می شود و به شما امکان می دهد رسانه را بین دو دستگاه پخش کنید. در آزمایش محدود خود با Google Nexus، راه‌اندازی آن را دشوار یافتیم. در عوض، این تابعی است که ما در یک ویژگی تلویزیون هوشمند آینده به طور کامل بررسی خواهیم کرد. توجه داشته باشید که Wi-Fi Direct فقط از گوشی‌های دارای سیستم‌عامل اندروید ۴ (Ice Cream Sandwich) پشتیبانی می‌کند.

 

برخلاف سامسونگ و پاناسونیک، تلویزیون‌های سه بعدی سونی 2012 مانند HX750 از استاندارد Full HD 3D پشتیبانی نمی‌کنند ، بنابراین این مجموعه با عینک‌های فعال 2012 سازندگان دیگر ، مانند Panasonic TY-ER3D4MU (55 دلار) و Samsung SSG سازگار نیست. -4100 گیگابایت (20 دلار). برای تماشای سه بعدی باید مشخصات خود سونی مانند TDG-BR250 50 دلاری را خریداری کنید که با تلویزیون های سه بعدی غیر سونی کار نمی کند.

تلویزیون هوشمند: من شخصاً از زمانی که XMB روی پلی استیشن 3 عرضه شد، طرفدار آن بوده‌ام و شخصاً پیمایش آن بسیار آسان است. HX750 دارای نسخه اصلاح شده ای است که در تلویزیون های سال گذشته ظاهر شد و از تصویر در تصویر پشتیبانی می کند. از اینجا می‌توانید به برنامه‌های درخواستی مانند Netflix دسترسی داشته باشید - انتخاب فوق‌العاده‌ای وجود دارد - و شبکه سرگرمی خود سونی، که گنجاندن ویژگی بعدی را گیج‌کننده می‌کند.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/xiaomi/shopby/n_smart_tv-yes

دکمه SEN (شبکه سرگرمی سونی) روی کنترل از راه دور یک رابط دوم را نشان می دهد که به شما امکان می دهد به همان ویژگی های بالا دسترسی داشته باشید اما به روشی فشرده تر. سرفصل ها به فیلم ها، موسیقی و برنامه ها تقسیم می شوند (که از قبل می توانید از XMB به آنها دسترسی داشته باشید). راه اندازی یک برنامه جداگانه به این روش یک تکرار غیر ضروری است -- چه کسی می خواهد یک رابط کاربری را برای رابط دیگری که اساساً همان کار را انجام می دهد بگذارد؟ بدیهی است که SEN برای فروش مستقیم محتوای ویدیویی و موسیقی طراحی شده است، اما من نمی‌توانستم اغلب اوقات از آن استفاده کنم مگر اینکه اشتراک SEN داشته باشم.

 

تنظیمات تصویر: سونی تعدادی از پیش تنظیم های مختلف تصویر را برای کاربران ارائه می دهد که شامل حالت عالی سینما می شود. در حالی که ما توانستیم تلویزیون را با استفاده از چند ابزار کالیبراسیون پیشرفته تغییر دهیم، حالت پیش فرض در حال حاضر بسیار خوب است. اگر می‌خواهید دستکاری کنید، تلویزیون کنترل‌های محدودی در مقیاس خاکستری و چند هدیه گاما را ارائه می‌کند، اما هیچ چیز به اندازه سامسونگ یا ال‌جی پیشرفته نیست.

 

 

این تلویزیون دارای یک مکمل مدرن از پورت ها، از جمله چهار HDMI است.

قابلیت اتصال چهار پورت HDMI و دو USB برای یک تلویزیون مدرن استاندارد هستند. همچنین یک پورت کامپوننت/کامپوزیت و یک پورت دوم فقط برای ویدئوهای کامپوزیت به همراه ورودی VGA آنالوگ برای کامپیوترها وجود دارد.

درست مانند EX720 قبلی، HX750 دارای رنگ‌های بسیار دقیق در نواحی متوسط ​​تا روشن است و می‌توانست با مرجع رنگ ما، پلاسما سامسونگ D7000 2011 همگام شود . جزئیات سایه با خرد شدن کمی بسیار خوب بود، و کنتراست نیز در مقایسه با Vizio M3D طبیعی تر بود، که صاف شدن نواحی سفید و پانچ بیش از حد را نشان می داد. نقاط خوب HX750 بیش از حد (کمتر؟) سایه انداخته شد، اما با سطوح مشکی روشن تر نسبت به مدل های مقایسه ما، باعث شد که تصویر آن تا حدودی تمیز به نظر برسد.

 

روی تصویر سمت راست کلیک کنید تا تنظیمات تصویر مورد استفاده در بررسی را ببینید و اطلاعات بیشتری در مورد نحوه عملکرد کنترل‌های تصویر این تلویزیون در حین کالیبراسیون بخوانید.

سطح مشکی: با چه قیمتی می توان سطح مشکی برتر را انتظار داشت؟ خوب، سال گذشته برای VT30 حدود 2500 دلار بود، اما امسال می‌توان رنگ‌های سیاه جوهری را با قیمتی کمتر از 1500 دلار در ST50 خیره‌کننده داشت. پس این HX750 را کجا می‌گذارد؟ خوب، فقط بگوییم که یک قایق بدون پارو درگیر است.

 

حتی در مقایسه با Vizio سال گذشته - همچنین 500 دلار ارزانتر - سونی نمی تواند به عمق چشمگیری که سیاهان عمیق تر می توانند بیاورند، دست یابد. به دلیل برخی مشکلات رنگی در پایین طیف رنگی، برخی از رنگارنگ ترین سایه ها به جای مشکی، بنفش هستند. اما حداقل آنطور که مجموعه‌های ارزان‌تر مانند Insignia و TCL می‌توانند جزئیات را از بین نبرد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/n_tv_web_browser-yes

دقت رنگ: رنگ‌های HX750 از بهترین‌هایی هستند که مدتی است روی LCD دیده‌ایم. رنگ‌های گوشتی ممکن است در برخی تلویزیون‌ها خیلی گلگون یا شسته شده باشند، اما در اینجا کاملاً مشخص هستند. رنگ های دیگر به خصوص در مقایسه با اکثر تلویزیون های دیگر این خط، طبیعی به نظر می رسید. ما مجبور بودیم تنظیمات بسیار کمی را انجام دهیم تا عملکردی تقریباً در سطح مرجع در رنگ‌های میانی و روشن داشته باشیم، اما رنگ‌های تیره موضوع دیگری بود، با رنگ‌های مشکی نزدیک به بنفش.

 

پردازش ویدیو: تلویزیون توانست در تست‌های پردازش تصویر ما به خوبی از عهده خود برآید. موتور MotionFlow قادر به حذف تکان از اکثر مواد بدون دستکاری شد و در تست وضوح حرکت ما 1200 عالی را به دست آورد. تنها مشکل ما با حالت جدید Impulse بود: نه تنها روشنایی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد و سوسو زدن را ایجاد می کند، بلکه تماشای آن کمی تهوع آور است.

 

یکنواختی: تلویزیون به‌عنوان یک صفحه‌نمایش با نور لبه، مشکلاتی در یکنواختی صفحه با لکه‌های روشن‌تر در گوشه‌ها دارد، اگرچه نسبت به برخی تلویزیون‌های اخیر کمتر قابل توجه است. کم کردن نور پس زمینه کمک زیادی می کند، اما در طول فیلم های تاریک ممکن است کمی حواس پرت شود.

 

نور روشن: واقعاً مات نیست، تلویزیون در مقایسه با Vizio M3D550SR کمی براق است، اما حتی در یک اتاق روشن با مقداری نور مستقیم، ما مشکلی در تماشای بیشتر برنامه ها نداشتیم.

 

3D: سونی شهرت اخیر خود را در کیفیت سه بعدی خود به خطر انداخته است، و اگرچه HX750 بهتر از NX720 سال گذشته است، اما در بازار کاملاً پیشرو نیست. صحنه آزمایش ما از عکس مجلل "هوگو" شامل کودکی است که به اسباب‌بازی در نیمکت کارش نزدیک می‌شود و دستی شبح‌آلود را برای موش اسباب‌بازی دراز می‌کند. حرکت آهسته و عمدی باعث می‌شود که اکثر تلویزیون‌ها برای پول خود تلاش کنند، زیرا عقربه در فضای مشاهده سه‌بعدی کاملاً جلو است و بسیار متضاد است. سونی نمی‌توانست صحنه را بدون کمی تداخل ارائه کند، هرچند که برای مثال بی‌صدا بود و بهتر از ST50 بود، و فقط در تصاویر متضاد است که مشکلات واقعی را مشاهده خواهید کرد.

 

در حالی که سونی بخشی از انجمن رسمی است که از استاندارد یکپارچه سه بعدی پشتیبانی می کند ، تلویزیون نیز باید از آن پشتیبانی کند، که متاسفانه Sony HX750 این کار را نمی کند.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 34
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 109
  • بازدید ماه : 252
  • بازدید سال : 1,107
  • بازدید کلی : 2,590