loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 59 یکشنبه 09 مرداد 1401 نظرات (0)

 

تقریباً تمام تلویزیون های فروخته شده در حال حاضر تلویزیون های صفحه تخت هستند. تلویزیون صفحه نمایش های تلویزیون های خمیده زمانی محبوبیت بیشتری پیدا کردند، اما اکنون یافتن آنها به طور فزاینده ای دشوار است زیرا هم مصرف کنندگان و هم تولید کنندگان صفحه نمایش تخت را ترجیح می دهند. صفحه‌نمایش‌های تخت مدرن نازک‌تر و بزرگ‌تر شده‌اند، و تعداد کمی از آن‌ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که هنگام نصب روی دیوار شبیه به آثار هنری به نظر می‌رسند. پیدا کردن بهترین تلویزیون برای شما بستگی به نیازهای شما و آنچه که قرار است تماشا کنید دارد. تماشای تعداد زیادی ورزش با دوستان نیاز به نوع متفاوتی از تلویزیون نسبت به تماشای فیلم به تنهایی دارد. همچنین، انتخاب یک تلویزیون نسبت به تلویزیون دیگر ممکن است به ترجیحات شخصی بستگی داشته باشد.

 

ما بیش از 100 تلویزیون را در آخرین میز تست خود خریداری و آزمایش کرده ایم، و در زیر توصیه های ما را برای بهترین تلویزیون های صفحه تخت موجود خواهید یافت. حتماً توصیه‌های ما را برای  بهترین تلویزیون‌ها ،  بهترین تلویزیون‌ها برای Xbox Series X و  بهترین تلویزیون‌ها برای PS5 بررسی کنید.

 

 

بهترین تلویزیون صفحه تخت

تصویر طراحی OLED ال جی C1

LG C1 OLED تصویر در حال آزمایش

LG C1 OLED EOTF

LG C1 OLED Pixels Picture

LG C1 OLED Pre Color Picture

ال جی C1 OLED

استفاده ترکیبی

 8.8

فیلم ها

 9.3

برنامه های تلویزیونی

 8.2

ورزش ها

 8.7

بازی های ویدیویی

 9.2

فیلم های HDR

 8.6

بازی HDR

 9.0

مانیتور کامپیوتر

 8.9

تایپ کنید OLED

نوع فرعی

 WOLED

وضوح 4k

اندازه ها 48 "55" 65" 77" 83"

بهترین تلویزیون صفحه تختی که ما آزمایش کرده ایم، LG C1 OLED است. این یک تلویزیون همه کاره عالی است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد و برای هر کاربری عملکرد خوبی دارد. OLED ها می توانند تک تک پیکسل ها را خاموش کنند و در نتیجه نسبت کنتراست تقریباً بی نهایت و یکنواختی کامل مشکی ایجاد کنند. در اطراف اجسام روشن در پس‌زمینه‌ی تاریک نیز شکوفه‌ای وجود ندارد، که آن را به انتخابی فوق‌العاده برای تماشای محتوا در اتاق‌های تاریک تبدیل می‌کند. این ویژگی های همه جانبه عالی دارد، چه در حال بازی باشید و چه به سادگی محتوای مورد علاقه خود را پخش کنید. رابط هوشمند داخلی LG webOS برای استفاده آسان است و تعداد زیادی برنامه برای دانلود در دسترس است، و Magic Remote گنجانده شده آن را آسان می کند تا در منوها حرکت کنید.

 

دارای پهنای باند HDMI 2.1 و پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و همچنین تاخیر ورودی کم و زمان پاسخگویی تقریباً آنی برای یک تجربه بازی روان است. اگر چیزی با طراحی شیک‌تر می‌خواهید، LG G1 OLED یک جایگزین عالی است. به جای پایه یک پایه دیواری باریک ارائه می شود و طراحی کم حاشیه آن با ضخامت یکنواخت به آن کمک می کند تا با محیط اطراف شما ترکیب شود. در ترکیب با حالت گالری ال‌جی، وقتی تلویزیون تماشا نمی‌کنید، تقریباً یک اثر هنری واقعی به نظر می‌رسد.

 

بهترین تلویزیون صفحه تخت میان رده

تصویر طراحی هایسنس U8G

تصویر آزمایشی Hisense U8G

تصویر پیکسل های هایسنس U8G

تصویر پیش رنگی هایسنس U8G

هایسنس U8G

استفاده ترکیبی

 8.4

فیلم ها

 8.6

برنامه های تلویزیونی

 8.2

ورزش ها

 8.0

بازی های ویدیویی

 8.8

فیلم های HDR

 8.6

بازی HDR

 8.8

مانیتور کامپیوتر

 8.3

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 55 "65"

بهترین تلویزیون صفحه تخت میان رده Hisense 65U8G است. این یک تلویزیون چشمگیر است که در هر محیط تماشایی عالی به نظر می رسد. اگرچه نمی‌تواند رنگ‌های مشکی به عمق و جوهر ال‌جی C1 OLED تولید کند، اما همچنان نسبت کنتراست فوق‌العاده‌ای دارد و ویژگی کم‌نور محلی آرایه کامل عالی دارد. همچنین به طور چشمگیری روشن می شود و دارای بازتاب عالی است، بنابراین یک انتخاب عالی برای یک اتاق نشیمن روشن با پنجره های زیاد است.

 

رابط هوشمند Android TV داخلی برای استفاده آسان است و دارای مجموعه ای عالی از برنامه های پخش جریانی از طریق فروشگاه Google Play است، بنابراین مطمئناً محتوای مورد علاقه خود را پیدا خواهید کرد. همچنین برای گیمرهای کنسول عالی است و از بازی‌های 4k @ 120 هرتز در دو تا از چهار پورت HDMI پشتیبانی می‌کند. همچنین از فناوری نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می کند و تجربه بازی روان و تقریباً بدون پارگی را تضمین می کند.

بهترین تلویزیون صفحه تخت مقرون به صرفه

تصویر طراحی هایسنس U6G

تصویر آزمایشی Hisense U6G

Hisense U6G EOTF

تصویر پیکسل های هایسنس U6G

تصویر پیش رنگی هایسنس U6G

هایسنس U6G

استفاده ترکیبی

 8.0

فیلم ها

 8.3

برنامه های تلویزیونی

 7.8

ورزش ها

 7.7

بازی های ویدیویی

 8.2

فیلم های HDR

 8.1

بازی HDR

 8.3

مانیتور کامپیوتر

 7.8

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 50 "55" 65" 75"

بهترین تلویزیون صفحه تخت مقرون به صرفه ای که ما آزمایش کرده ایم Hisense U6G است. این تلویزیون برای اکثر مصارف عالی است، با کنتراست عالی و یکنواختی مشکی برجسته، بنابراین در یک اتاق تاریک عالی به نظر می رسد زیرا سیاهی ها عمیق و جوهری به نظر می رسند. همچنین دارای بازتاب مناسبی است و به اندازه کافی روشن است تا در یک اتاق روشن بر تابش خیره کننده غلبه کند. دارای ارتقاء چشمگیر با محتوای با وضوح پایین تر، شیب کنترل عالی است و می تواند طیف رنگی بسیار خوبی را نمایش دهد.

 

این یک تلویزیون بازی چشمگیر با زمان پاسخگویی عالی است که منجر به حرکت واضح با کمی تاری در پشت اجسام سریع می شود. دارای تاخیر ورودی کم برای تجربه بازی پاسخگو است. متأسفانه، به نرخ تازه سازی 60 هرتز محدود شده است و از ویژگی های بازی پیشرفته مانند نرخ نوسازی متغیر یا پهنای باند HDMI 2.1 پشتیبانی نمی کند. یک حالت خودکار کم تأخیر وجود دارد که به‌طور خودکار تلویزیون را به حالت بازی تبدیل می‌کند تا زمانی که بازی را از یک دستگاه سازگار انجام می‌دهید، کمترین تأخیر ورودی ممکن را داشته باشید.

 

بهترین تلویزیون صفحه تخت برای کیفیت تصویر برتر

تصویر طراحی OLED سونی A90J

تصویر آزمایشی سونی A90J OLED

تصویر پیکسل های OLED سونی A90J

تصویر سونی A90J OLED Pre Color

سونی A90J OLE

 8.9

فیلم ها

 9.4

برنامه های تلویزیونی

 8.2

ورزش ها

 8.6

بازی های ویدیویی

 9.2

فیلم های HDR

 8.9

بازی HDR

 9.1

مانیتور کامپیوتر

 8.7

تایپ کنید OLED

نوع فرعی

 WOLED

وضوح 4k

اندازه ها 55 "65" 83"

اگر می‌خواهید بهترین تلویزیون ممکن را برای عملکرد عالی داشته باشید و مایلید کمی بیشتر هزینه کنید، Sony A90J انتخاب شگفت‌انگیزی است. این یک تلویزیون OLED مانند  LG C1 OLED است، اما به طور کلی پردازش بهتری دارد، در نتیجه رنگ‌های دقیق‌تر و زنده‌تر در HDR و تصویری که هدف سازنده را بهتر دنبال می‌کند، می‌شود. همچنین دارای پردازش تصویر فوق‌العاده با ارتقاء عالی و ویژگی درون‌یابی حرکتی صاف است که به ظاهر حرکت در محتوای با نرخ فریم پایین مانند فیلم‌ها کمک می‌کند.

 

مانند همه نمایشگرهای OLED، نسبت کنتراست تقریباً بی نهایتی دارد که منجر به سیاهی بسیار عمیق و هایلایت های روشن در HDR می شود، بدون شکوفایی حواس پرتی در صحنه های تاریک. همچنین دارای طراحی شیک و درجه یک، با قاب های بسیار نازک و طراحی تقریباً بدون قاب است، بنابراین هنگام نصب روی دیوار، شگفت انگیز به نظر می رسد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/tv_design_display-flat

بهترین تلویزیون صفحه تخت برای یک اتاق روشن

تصویر طراحی QLED سامسونگ QN90A

تصویر در آزمایش QLED سامسونگ QN90A

سامسونگ QN90A QLED EOTF

تصویر پیکسل QLED سامسونگ QN90A

Samsung QN90A QLED Pre Color Picture

سامسونگ QN90A QLED

استفاده ترکیبی

 8.6

فیلم ها

 8.5

برنامه های تلویزیونی

 8.6

ورزش ها

 8.5

بازی های ویدیویی

 8.8

فیلم های HDR

 8.5

بازی HDR

 8.8

مانیتور کامپیوتر

 8.8

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 43 "50" 55" 65" 75" 85" 98"

بهترین تلویزیون صفحه تخت برای یک اتاق روشن که ما آزمایش کرده ایم Samsung QN90A QLED است.baneh  این یک تلویزیون 4k پرچمدار با طراحی شیک است که هنگام نصب روی دیوار به صورت هموار روی دیوار قرار می گیرد. به طور کلی عالی است و دارای ویژگی‌هایی است که بدون توجه به محتوایی که تماشا می‌کنید، بیشتر مردم را خوشحال می‌کند. سیستم عامل Tizen داخلی کاربر پسند است و شما مجموعه ای عالی از برنامه ها را دریافت می کنید که می توانید از طریق فروشگاه برنامه دانلود کنید. این تلویزیون از نور پس‌زمینه مینی ال‌ای‌دی استفاده می‌کند تا بسیار روشن شود، و همراه با بازتاب قابل توجه آن، دید حتی در اتاق‌های پرنور هم مشکلی ایجاد نخواهد کرد. ال جی حتی می توانید از آن در خارج از منزل استفاده کنید، اما ضد آب نیست، بنابراین به یک محفظه مناسب نیاز دارید.

  https://baneeh.com/video-audio-devices/home-theatre

اگر چیزی روشن با طراحی تقریباً بدون قاب می‌خواهید که با دکوراسیون شما ترکیب شود، در عوض Samsung The Frame 2022 QLED را بررسی کنید. این تلویزیون بسیار روشن است که به لطف پوشش ضد انعکاس مات، به خوبی از تابش خیره کننده محافظت می کند. طراحی منحصربه‌فردی دارد، با قاب‌های اختیاری که دور تلویزیون می‌چرخد و آن را شبیه به یک اثر هنری می‌کند. مانند LG G1 OLED ، همچنین دارای یک ویژگی گالری داخلی است که آثار هنری را هنگامی که به طور فعال تلویزیون تماشا نمی کنید، نمایش می دهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 113
  • بازدید ماه : 256
  • بازدید سال : 1,111
  • بازدید کلی : 2,594