loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 32 چهارشنبه 27 مهر 1401 نظرات (0)

با فناوری کاهش لرزش (VRT) سامسونگ، این دستگاه از حسگرهای لرزش سه بعدی و فناوری کنترل هوشمند برای شناسایی بار شستشو و کمک به تولید حداقل لرزش استفاده می‌کند. همراه با موتور اینورتر دیجیتال خود شستشوی بسیار آرامی را تولید می کند. برای کاربران گوشی های هوشمند، یک برنامه شستشوی هوشمند سامسونگ، هم در طعم های Andriod و هم iOS وجود دارد که به شما امکان می دهد از عملکرد Smart Check سامسونگ استفاده کنید. این یک سیستم مانیتورینگ خودکار خطا است که با فشار دادن یک دکمه مشکلات را شناسایی و تشخیص می دهد و هدف آن ارائه راه حل های سریع و آسان برای مشکلات ساده بدون درخواست مهندس است.

Samsung WF90F7E6: استفاده از آن چگونه است؟

سادگی تمرکز و نقطه قوت این مدل است. خواندن و درک همه برنامه ها آسان است، بنابراین هنگامی که شستشو از طریق دری که به راحتی باز می شود لباسشویی سامسونگ  و دهانه گشاد حفره ای بارگیری می شود، به سادگی یک برنامه را از طریق صفحه کلید انتخاب کرده و برو را فشار دهید. صفحه نمایش LED آبی با کنتراست بالا به وضوح در یک پس زمینه سیاه جوهردار روشن می شود و هنگامی که صفحه را برای ثبت انتخاب خود می چرخانید، بوق می دهد. علاوه بر این شما می توانید به صورت دستی تنظیمات یا دمای شستشو را تنظیم کنید.

 

شستشوی حباب‌های محیطی برای همه برنامه‌ها استاندارد است، اما می‌توان آن را به‌صورت دستی خاموش کرد، اگرچه نمی‌توانیم دلیل خوبی برای این کار بیاندیشیم. نشان‌دهنده زمان شستشوی دستگاه در شروع برنامه نسبتاً دقیق بود و به‌عنوان یک تایمر معکوس و به‌عنوان ردیفی از نمادهای چشمک‌زن نشان داده می‌شود که نشان‌دهنده محل شستشو در چرخه است. پس از تکمیل، دستگاه دارای یک دیتیت "آهنگ" است که می تواند بسیار آزاردهنده باشد، اما این قابلیت وجود دارد که آن را خاموش کنید تا همه راضی باشند.

 

 

 

سامسونگ WF90F7E6U6W: چه برنامه هایی دارد؟

مطمئناً برنامه های کافی برای انتخاب حتی برای شلوغ ترین خانه ها وجود دارد. 14 برنامه کاملاً خودکار و همچنین دکمه My Cycle وجود دارد که می توانید برنامه سفارشی خود را برای استفاده در آینده طراحی و ذخیره کنید. علاوه بر این، شما گزینه‌های دستی برای تنظیم دما، سرعت چرخش و تعداد شستشو دارید، بنابراین WF90F7E6U6W سامسونگ همه چیز را دارد.

 

در کنار شستشوهای معمولی پنبه ای، مصنوعی و پشمی، شستن ملایم دستی، چرخه جین و چرخه مراقبت از نوزاد نیز وجود دارد که هر دو شامل شستشوی اضافی هستند تا هیچ ماده شوینده ای در پارچه باقی نماند. برای کسانی که از سکه‌ها مراقبت می‌کنند، یک شستشوی فوق‌العاده سازگار با محیط زیست و یک شستشوی مراقبت در فضای باز برای الیاف لباس ورزشی وجود دارد که برای خانواده‌هایی که فضای بیرونی عالی را دوست دارند مفید خواهد بود.

 

چرخه لکه زدایی از این جهت جالب است که یک عمل خیساندن را اضافه می کند که در آن چرخش درام برای مدتی متوقف می شود و از شستشو با دمای بالاتر استفاده می کند. این سامسونگ نه تنها برنامه هایی برای مراقبت از شستشوی شما دارد، بلکه یک برنامه اختصاصی برای مراقبت از خود نیز دارد. برای اطمینان از عدم تجمع رسوب یا باقیمانده در درام، که در غیر این صورت می تواند عملکرد را مختل کند، چرخه تمیز کردن درام سازگار با محیط زیست باعث شستشوی کامل دستگاه می شود و توصیه می شود هر 40 بار شستشو انجام شود.

 

سامسونگ WF90F7E6U6W: چقدر نویز دارد؟

ثابت شد که این دستگاه در هنگام شستشو بسیار بی صدا است، اگرچه کاملاً مطابق با استانداردی که سامسونگ ادعا می کند نیست. در یک شستشوی استاندارد، ما فقط 56 دسی بل اندازه گرفتیم، که صدایی بلندتر از یک مکالمه آرام نیست، اما کمی بالاتر از 52 دسی بل نقل قول سامسونگ است. حتی در 56 دسی بل، بی صداترین دستگاه در طول چرخه شستشو است که ما آزمایش کرده ایم.

 

در همین حال، چرخش 1600 در واقع آرام‌تر از ارقام سامسونگ بود و ما 69 دسی‌بل را در چرخش کامل اندازه‌گیری کردیم، که برای کسانی که در یک آپارتمان لباسشویی ال جی  هستند یا کودکان خردسالی دارند که در روز می‌خوابند ایده‌آل است. بنابراین، اگرچه WF90F7E6U6W سامسونگ در هنگام شستشو کمی سر و صداتر از آنچه وعده داده شده بود، همیشه صدای چرخش است که نگرانی بیشتری ایجاد می کند و این صدای فوق العاده بی صدا بود. آفرین سامسونگ

 

سامسونگ WF90F7E6U6W: چقدر خوب شسته می شود؟

ما سه چرخه شستشوی مختلف را برای آزمایشات خود اجرا کردیم. شستشوی پنبه‌ای 40 درجه سانتی‌گراد با بار کامل 7.2 کیلوگرم (80%) با سرعت چرخش 1600، شستشوی پنبه‌ای معمولی 40 درجه سانتی‌گراد با بارگیری 3.6 کیلوگرمی (40%) با سرعت چرخش 1200 و سپس همان شستشو، اما این بار در حالت فوق‌العاده اکو. حالت حالت فوق العاده اکو برای صرفه جویی در مصرف انرژی به 1200 چرخش محدود شده است. ما از بار کامل 9 کیلوگرم استفاده نکردیم زیرا استفاده از 80٪ برای استفاده روزانه واقعی تر است. ما همچنین یک نوار تست لکه در اولین شستشو قرار دادیم که با خشک شده روی سس گوجه فرنگی، قهوه، خون، شراب قرمز و روغن موتور آغشته شد و با استفاده از مواد شوینده غیر بیولوژیکی شسته شد.

 

زمان‌بندی تمام شست‌وشوها نسبتاً دقیق بود و اولین شستشو تنها 12 دقیقه از 2 ساعت و 56 دقیقه نشان‌داده‌شده در شروع شستشو طول کشید. 1600 چرخش کامل در بیرون ریختن بیشتر آب بسیار موثر بود و تنها 2.3 کیلوگرم (32 درصد) وزن آب را از وزن اولیه خشک 7.2 کیلوگرمی باقی گذاشت. تمام لکه های روی نوار ما پاک شد، به غیر از روغن موتور، که فقط کمی رنگ آن روشن تر شد. روغن به کمک یک پودر بیولوژیکی نیاز دارد، اما نتایج شستشو عالی بود و هیچ شگفتی ایجاد نکرد. با استفاده از میانگین قیمت انرژی 15p در هر کیلووات ساعت در زمان این بررسی، این چرخه صرفاً 14p برای هر شستشو هزینه داشت.

 

نتایج شستشو برای دو دوره بعدی از نظر بصری یکسان بود، بنابراین با استفاده از برنامه‌های نیمه بار و اکو چیزی در عملکرد شستشو از بین نمی‌رود یا به دست نمی‌آید. لباسشویی بوش  شستشوی پنبه ای 10 دقیقه کمتر از 2 ساعت و 56 دقیقه نشان داده شده و شستشوی Super Eco فقط 5 دقیقه بیشتر از 2 ساعت و 13 دقیقه آن که در ابتدا ذکر شد طول کشید.

 

چیزی که قابل توجه بود این بود که به طور غیرمعمول، شستشوی فوق العاده اکو در واقع زمان کمتری نسبت به شستشوی پنبه ای می برد زیرا حالت استاندارد دارای چرخه آبکشی اضافی است. وزن آب باقی مانده در وزن شروع 3.6 کیلوگرمی تقریباً مشابه بود - پنبه 1.6 کیلوگرم (44٪) و فوق العاده اکو 1.8 کیلوگرم (50٪) - که یک نتیجه متوسط ​​برای این قیمت دستگاه است. با این حال، تفاوت زیادی در هزینه‌ها وجود نداشت زیرا هر دو چرخه بسیار رقابتی بودند. هزینه شستشوی پنبه 12p و فوق العاده سازگار با محیط زیست فقط در 10p وارد شد.

 

سامسونگ WF90F7E6U6W: هزینه اجرا چقدر است؟

بر اساس میانگین استفاده خانگی در بریتانیا (200 × 40 درجه سانتی گراد 80 درصد حداکثر بار و 40 × 40 درجه سانتی گراد 40 درصد نیم بار با تقسیم 50/50 در برنامه های معمولی و سازگار با محیط زیست)، هزینه اجرا سالانه سامسونگ WF90F7E6U6W بسیار مقرون به صرفه است. 32.52 پوند ارقام خاص برای مصرف برق و آب در پایین این بررسی فهرست شده است.

 

این باعث می‌شود سامسونگ ارزان‌ترین ماشین لباسشویی باشد که تاکنون آزمایش کرده‌ایم، زیرا سالانه 8.41 پوند کمتر از LG F14A8FDA و 5.76 پوند در سال کمتر از Panasonic NA-148VG4 است. ممکن است این اعداد کوچک به نظر برسند، اما اگر بیشتر از یک خانواده معمولی از آن استفاده کنید، تفاوت‌ها بزرگ‌تر خواهد بود و با ادامه افزایش قیمت‌های انرژی، در درازمدت پرداخت خواهد شد.

 

 

آیا باید سامسونگ WF90F7E6U6W را بخرم؟

آره. اگر به دنبال دستگاهی با اندازه کافی با طرح بندی آسان و انتخاب گسترده ای از برنامه های تمام اتوماتیک هستید،  لباسشویی هیتاچی این سامسونگ ایده آل است. گزینه های دستی زیادی خارج از عملکردهای خودکار وجود دارد و دکمه مورد علاقه من یک برنده مطمئن است زیرا، اجازه دهید با آن روبرو شویم، ما معمولاً برنامه ایده آلی را پیدا می کنیم که مناسب همه چیز باشد و بارها و بارها به آن پایبند باشیم.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 95
  • بازدید ماه : 238
  • بازدید سال : 1,093
  • بازدید کلی : 2,576