loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 14 یکشنبه 20 شهریور 1401 نظرات (0)

همانطور که نتفلیکس و یوتیوب پخش ویدئو را در زندگی روزمره قرار می دهند، رقابت بین جعبه های رسانه های استریم از مسابقه دو اسب - Apple TV در مقابل Roku - افزایش یافته و Chromecast گوگل را که سال گذشته راه اندازی شد، شامل می شود. و در حال حاضر مصرف کنندگان باید آمازون Fire TV را فاکتور بگیرند، نه گفتن از محموله های رو به رشد تلویزیون های هوشمند که به اینترنت متصل می شوند.

 

اعداد در این مقطع چه داستانی را بیان می کنند؟ اپل سال گذشته اعلام کرد که تا آن زمان 13 میلیون جعبه Apple TV فروخته است. در همین حال، Roku تا اوایل سال جاری 8 میلیون دستگاه خود را فروخته بود. در مورد سهم بازار، محقق Parks Associates می‌گوید که مقدار قابل توجهی همپوشانی در مالکیت وجود دارد - به عنوان مثال، اکثر کسانی که Google Chromecast دارند، نوع دیگری از دستگاه‌های رسانه پخش را دارند. پارکز با نگاه کردن به دستگاه‌های پرکاربرد، همه چیز را تجزیه می‌کند، که به این ترتیب تکان می‌خورد: Roku (56 درصد)، Apple TV (23 درصد)، Chromecast (10 درصد) و سایر دستگاه‌ها (11 درصد).

 

اما وود در حال حاضر به دنبال این میدان رقابتی متورم است. اینطور که او می بیند، فقط یک یا دو شرکت در این مسابقه تحمل می کنند، که در نهایت بهترین جعبه تصمیم گیری نمی کند. هدف وود "سیستم عامل در هر تلویزیونی است که ارسال می شود."

.آنتونی وود: ما یک شرکت پلتفرم هستیم، یک سیستم عامل برای صفحه نمایش بزرگ. ما شروع به توزیع پلت فرم خود از طریق جعبه های خود کردیم و این تجارت همچنان برای ما رشد می کند: ما بیش از 8 میلیون جعبه را در ایالات متحده ارسال کرده ایم و در سال گذشته ساعات پخش جریانی 70 درصد از یک میلیارد ساعت به 1.7 میلیارد ساعت افزایش یافته است. . اغلب از من می پرسند که آیا فکر می کنید تجارت جعبه در حال از بین رفتن است، و من فکر نمی کنم. فکر می‌کنم سال‌های زیادی به رشد خود ادامه خواهد داد.

 

س: مردم از شما می پرسند که آیا تجارت جعبه از بین می رود؟ با توجه به تعداد بازیکنانی که به این فضا می پرند، من را شگفت زده می کند. حدس می‌زنم به دلیل چیزهایی مانند مشارکت شما با تولیدکنندگان تلویزیون TCL و Hisense برای ادغام پخش جریانی Roku مستقیماً در تلویزیون‌هایشان.

چوب: و تلویزیون های هوشمند. هایسنس و TCL، این محصولات از پاییز امسال در ماه سپتامبر حمل و نقل را آغاز خواهند کرد و خط لوله دیگری از تولیدکنندگان تجهیزات اصلی وجود دارد. این یک فرصت بزرگ برای آوردن یک پلتفرم مشترک به دنیای تلویزیون های هوشمند است، جایی که پراکندگی زیادی وجود دارد، بسیاری از پلتفرم ها از حمایت کافی از سوی شرکت های محتوا برخوردار نیستند. مردم تعجب خواهند کرد که با چه سرعتی ادغام در آن تجارت اتفاق می افتد. درست همانطور که ویندوز و اپل پلتفرم‌های رایانه‌ها و iOS و اندروید پلتفرم‌های موبایل هستند، ادغام مشابهی در پلتفرم‌های تلویزیون و Roku خواهد بود. این پلت فرم مستقل پیشرو است.

 بانه دات کام 

وود: وای، فرصتی برای صحبت در مورد رقابت. عموماً شرکت‌های بزرگ‌تری وجود دارند که به این بازار ادامه می‌دهند، و ما اکنون شش سال است که با اپل رقابت می‌کنیم. اما هر سال، فروش ما افزایش می‌یابد، و این به این دلیل است که ما به شکلی دیوانه‌وار روی استریم متمرکز شده‌ایم. این تمام کاری است که ما انجام می دهیم. ما باید بهترین نظرات، بهترین ارزش، بیشترین محتوا را دریافت کنیم. افرادی که کاملاً به اکوسیستم اپل وابسته نیستند، محصول ما را انتخاب می کنند زیرا محصول بهتری است. گوگل، ما چندین سال است که با آنها رقابت می کنیم، آنها چندین نسخه از Google TV را راه اندازی کردند، Chromecast در سه ماهه چهارم سال گذشته عرضه شد. ما در سال گذشته رشد بسیار قوی داشتیم، درآمدها در سه ماهه چهارم 60 درصد نسبت به سال گذشته افزایش یافت. بنابراین من فکر می کنم ما نشان داده ایم که می توانیم رقابت کنیم و این واقعیت که این شرکت ها به تلاش خود ادامه می دهند، این است. از آنجایی که پخش جریانی راهی است که مردم تلویزیون تماشا می کنند، این آینده است. این آینده همه تلویزیون هاست.

 sony

س: مفهوم پخش جریانی آینده تلویزیون است، آیا اینترنت می تواند آن را مدیریت کند؟ اگر ویدیو در حال حاضر حجم زیادی از ترافیک اینترنت را می خورد ، آیا اینترنت می تواند یک سرویس Web TV را مدیریت کند، آیا می تواند بسیاری از خانواده هایی را که از Roku برای همه نیازهای ویدیویی خود استفاده می کنند، مدیریت کند؟

وود: فکر می کنم می تواند. اما این منطقه ای است که پاسخ من کمی پلیسی است. فقط می دانم که شرکت های بزرگی وجود دارند و تنها کاری که انجام می دهند کار و فروش زیرساخت های اینترنتی است. آنها زندگی خود را از راه سریعتر کردن اینترنت می گذرانند و به افزایش چشمگیر مواردی مانند پخش ویدیوی YouTube و پخش ویدیوی Netflix نگاه می کنند. در حال حاضر میزان رشد بسیار زیاد است و اینترنت هیچ مشکلی با آن مدیریت نکرده است. ما برنامه‌های اپراتور مانند برنامه Time Warner Cable داریم و با اپراتورها صحبت کرده‌ایم - اگر همه از یک برنامه به جای جعبه کابل استفاده کنند، آیا شبکه شما می‌تواند این کار را انجام دهد؟ و پاسخ به طور کلی این بوده است که "اگر این یک شبه اتفاق بیفتد، یک مشکل خواهد بود، اما یک شبه اتفاق نمی افتد." آنها پهنای باند کافی دارند، فقط باید دوباره تخصیص دهند. همچنین فناوری اینترنت سریعتر می شود. فکر نمی کنم اینترنت قطع شود.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_screen_size-60_inch

س: در مورد موضوع نتفلیکس، مدیرعامل رید هستینگز اخیراً این ایده را تبلیغ کرده است که می خواهد ایده بی طرفی Net را گسترش دهد تا به ارائه دهندگان محتوا مانند او گسترش یابد تا مجبور نباشند برای بخش های تحویل هزینه ای پرداخت کنند. نگرش شما نسبت به بی طرفی شبکه چیست؟

وود: من به رقابت اعتقاد دارم. اما واقعاً، من احتمالاً نباید در مورد آن صحبت کنم زیرا تجارت ما به استریمینگ متکی است و این معاملات به هر طریقی انجام می شود. من فکر می‌کنم، یکی از حوزه‌هایی که ما را تحت تأثیر قرار می‌دهد این است، و آن مستقیماً تعریف رسمی بی‌طرفی شبکه نیست، بلکه فقط همین ایده احراز هویت، کانال‌های احراز هویت شده است. آیا اپراتورها با پلتفرم های مختلف به طور مساوی رفتار می کنند یا نسبت به یکی در مقابل دیگری تبعیض قائل می شوند؟ در برخی موارد، برای مثال، اپراتورها HBO Go را در iPad تأیید می‌کنند اما در پخش‌کننده Roku نه. مانند مورد Comcast، آنها HBO GO را در Apple TV تأیید می کنند اما در Roku نه. و به نظر من این به خصوص منصفانه به نظر نمی رسد.

 

 

.

 

س: در اوایل وجود شما، از روکو به عنوان "قاتل کابل" یاد می شد. و شما به آن می خندید، من کنجکاو هستم که آیا این تصور تا به حال با جاه طلبی های روکو صادق بوده است یا اینکه آیا امروز هم صادق است.

وود: جاه طلبی ما این است که سیستم عامل تلویزیون باشیم. و تلویزیون ارائه شده از طریق اینترنت این امکان را فراهم می کند. فقط یک یا دو برنده وجود دارد. مشتریان اکنون انتخاب های زیادی دارند، می توانند از برنامه استفاده کنند، می توانند تلویزیون خود را فقط از اپراتور کابلی محلی خود دریافت کنند، اگر بخواهند می توانند تلویزیون را از نتفلیکس دریافت کنند. بنابراین برخی از افراد به رابطه تلویزیون پرداختی خود پایان می دهند، برخی افراد ممکن است برای بسته های بیشتر ثبت نام کنند.

این یک تغییر بزرگ برای اپراتورهای کابلی است. آنها به رقابت عادت ندارند. با این حال، بسیار طعنه آمیز است، ما داده های بسیار قوی داریم که اگر، فرض کنید، مشترک HBO هستید، و اگر HBO Go را در Roku خود دارید، از آن استفاده زیادی می کنید. اگر HBO Go ندارید، فقط از Netflix بیشتری استفاده می کنید. بنابراین، با عدم احراز هویت HBO Go، آنها فقط مشتریان را به استفاده از Netflix تشویق می کنند. حداقل مشتریان این گزینه را دارند.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_screen_size-65_inch

س: من می خواهم به عقب برگردم و با توجه به سابقه شما در اختراع DVR و راه اندازی Roku، کنجکاو هستم که دیدگاه شما نسبت به دنیای رسانه های دیجیتالی که امروز در آن زندگی می کنیم چیست، چه اتفاقی افتاده است که انتظارش را نداشتید. تا به حال رخ داده است و ما نتوانسته ایم به چه چیزی برسیم که پیش بینی می کردید قبلاً اینجا باشد؟

وود: من همیشه به دستگاه DVR به عنوان یک محصول اولیه نگاه می کردم، تا اینکه به جهانی رسیدیم که در آن همه چیز بر حسب تقاضا در دسترس است. و این تقریباً همانطور که تصور می شد در حال پیشرفت است. حدس می‌زنم آنچه بیش از همه مرا شگفت‌زده کرد این بود که احتمالا اپراتورهای کابلی چگونه سریع واکنش نشان دادند، کل محتوای احراز هویت شده دارای توقف‌ها و شروع‌هایی بود، اما به طور کلی به خوبی پیش می‌رود. برای مصرف کنندگان خوب است، برای اپراتورها خوب است. تعجب کردم که چطور،تایم وارنر کابل که کل مجموعه خود را به عنوان یک برنامه روی Roku قرار داد، من را شوکه کرد.

 

.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 262
  • بازدید سال : 1,117
  • بازدید کلی : 2,600