loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 18 سه شنبه 08 شهریور 1401 نظرات (0)

با این حال، برخلاف دستگاه های پخش خود ، Roku در واقع تلویزیون ها را تولید نمی کند. در عوض با تولیدکنندگان تجهیزات اصلی (OEM)، برندهایی از جمله TCL، Sharp، Hisense، RCA، Hitachi، Insignia و از امروز Magnavox همکاری می‌کند. برنامه صدور مجوز کاملاً موفق بوده است. تلویزیون‌های Roku مرتباً در فهرست پرفروش‌ترین‌های آمازون ظاهر می‌شوند و این شرکت ادعا می‌کند که در سه فصل اول سال 2017، از هر پنج تلویزیون هوشمند فروخته شده در ایالات متحده، یکی تلویزیون Roku بوده است.

 

اکنون Roku می‌خواهد از استیک‌ها و تلویزیون‌ها فراتر رود و به بلندگوهای هوشمند -- فکر کنید Amazon Alexa و Google Home -- و نوارهای صوتی را فراتر بگذارد . این یک برنامه مجوز جدید برای سازندگان این محصولات دارد که هدف آن اتصال آنها به یک اکوسیستم سرگرمی خانگی است، که با - همانطور که شایعه شده است - یک دستیار دیجیتالی با کنترل صوتی کامل می شود.

 

اولین OEM که شرکت در این برنامه را اعلام کرد، TCL، سازنده شماره 1 تلویزیون در چین و بزرگترین فروشنده تلویزیون های Roku در ایالات متحده است. این اولین دستگاه Roku غیر تلویزیونی خود را در کنفرانس مطبوعاتی خود در CES در 8 ژانویه معرفی خواهد کرد.

Roku Connect : دستگاه هایی با این قابلیت می توانند به صورت بی سیم به یکدیگر متصل شوند، شبیه به سیستم صوتی کل خانه مانند Sonos، و با فرمان های صوتی از کنترل تلویزیون کنترل شوند. به عنوان مثال، تلویزیون Roku به راحتی با نوار صوتی Roku Connect جفت می شود.

دستیار سرگرمی Roku: دستیار صوتی طراحی شده توسط Roku و بهینه سازی شده برای سرگرمی های خانگی ، دستورات صوتی را در دستگاه های Roku با پشتیبانی صوتی فعال می کند. طبق بیانیه مطبوعاتی: "به عنوان مثال، مشتریان می توانند بگویند: "Hey Roku، در اتاق نشیمن جاز بازی کن" و یک نوار صوتی هوشمند با Roku Connect شروع به پخش موسیقی می کند - حتی اگر تلویزیون خاموش باشد.

در اینجا آنتونی وود، مدیرعامل Roku است

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/n_digital_receiver-dvb_s_s2

"مصرف کنندگان از مزایای یک شبکه سرگرمی خانگی مانند داشتن گزینه های مقرون به صرفه تر، افزودن یک دستگاه در یک زمان، استفاده از صدای خود، داشتن یک راه اندازی ساده و اتصال Wi-Fi، و تنها یک کنترل از راه دور را دوست خواهند داشت. البته، مارک‌های OEM با ارائه محصولات خود به شیوه‌ای جذاب‌تر به مخاطبان بزرگ و درگیر میلیون‌ها حساب فعال ما سود می‌برند."

بلندگوهای مجهز به Roku، نوارهای صوتی پاییز امسال عرضه می شوند

هر دو Roku Connect و Roku Entertainment Assistant به عنوان ارتقاء نرم افزار رایگان برای تلویزیون های Roku و دستگاه های پخش جریان Roku عرضه خواهند شد.

 

فراتر از TCL، Roku هنوز هیچ شرکت سازنده دیگری برای بلندگوها و نوارهای صوتی اعلام نکرده است. انتظار می‌رود اولین نمونه‌هایی که در پاییز امسال عرضه می‌شوند، همزمان با به‌روزرسانی‌های نرم‌افزار تلویزیون و دستگاه باشد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony

Roku دارای "طرح های مرجع" برای هر دو دسته از محصولات است. نوار صدای مرجع برای کار با هر تلویزیونی طراحی شده است که دارای اتصال HDMI ARC است ، اما "انتظار می رود ویژگی هایی داشته باشد که به آن اجازه می دهد با تلویزیون Roku بهتر کار کند." بلندگوی هوشمند مرجع "صدا را از دستگاه دیگری برای تجربه چند اتاقه گسترش می دهد."

 

من از نمایندگان Roku پرسیدم که آیا موافقت با استفاده از سیستم Roku انحصاری است یا اینکه آیا یک بلندگوی Roku می تواند به طور بالقوه دستیارهای دیجیتالی دیگر مانند Google Assistant یا Alexa را ادغام کند. آنها گفتند تا زمانی که دستگاه فقط Roku Connect داشته باشد، امکان پذیر است، اما دستگاه هایی که سیستم عامل Roku کامل را اجرا می کنند، نمی توانند آن دستیاران دیگر را ادغام کنند.

 

اولین بلندگوی که دستیار گوگل و الکسا را ​​با هم ترکیب می کند Sonos One است و من انتظار دارم که دستگاه های ترکیبی دیگری از این دست «دستیار خود را انتخاب کن» دنبال شود. بازار بلندگوهای هوشمند بسیار رقابتی است و تحت سلطه این دو بازیکن نرم افزاری است، بنابراین تمرکز Roku بر سرگرمی، نوارهای صوتی و تلویزیون های خود - به جای سفارش پیتزا یا Uber - منطقی است. من بیشتر مجذوب پتانسیل Roku برای ساده‌سازی سرگرمی‌های خانگی با قیمتی کمتر از Sonos هستم. زمانی که محصولات واقعی در اواخر امسال ظاهر شوند، خواهیم دید که چگونه همه چیز اجرا می شود، و دستیار صوتی Roku چقدر خوب عمل می کند.

 بانه دات کام

در 4 ژانویه با توضیح Roku در مورد نحوه کار دستیارهای دیجیتال دیگر با Roku Connect و Roku OS به روز شد.

ما محصولات و خدماتی را که در مورد آنها می نویسیم دست انتخاب می کنیم. اگر از طریق لینک های ما خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. بیانیه اخلاقی را بررسی می کند

گلکسی زد فولد 4 سامسونگ خیلی گران است و این نکته است

Galaxy Z Fold 4 برای اکثر مصرف کنندگان دور از دسترس است، اما سامسونگ با انحصار آن مشکلی ندارد.

در میان دستگاه‌هایی که در رویداد Unpacked هفته گذشته خود معرفی شدند، سامسونگ پرچمدار جدید تاشو Galaxy Z Fold 4 خود را به نمایش گذاشت که دارای پیشرفت‌هایی مانند نرم‌افزار چندوظیفه بهتر، طراحی باریک‌تر و بدنه بادوام‌تر است. یکی از چیزهایی که سامسونگ تغییر نداد، قیمت بالای 1800 دلاری است - که احتمالاً تعداد کمی از مصرف کنندگان می توانند آن را بپردازند. اما این انحصار دقیقاً دلیل وجود Fold 4 است.

 

همانطور که مدیر عامل شرکت TM Roh در جریان Unpacked گفت، ممکن است گیج کننده به نظر برسد که Z Fold 4 تقریباً دو برابر سایر تلفن های پریمیوم  باشد، زمانی که سامسونگ می خواهد گوشی های تاشو به جریان اصلی تبدیل شوند. من استدلال کردم که کاهش قیمت بهترین راهی است که سامسونگ می تواند در این فصل تعطیلات با اپل مبارزه کند. از آنجایی که سامسونگ قیمت Z Fold 4 را ثابت نگه داشته است، واضح است که این شرکت راضی است که آن را یک دستگاه خاص sony نگه دارد که برای همه افراد غیر از جیب‌خردترین مصرف‌کنندگان دور از دسترس است.

 

Z Fold 4 در بالای قشری قرار دارد که در آن هیچ رقیب واقعی ندارد. این در اصل یک فراری در میان مرسدس و بی ام و است. ایجاد چنین سطح انحصاری کاملاً هدف است و به سامسونگ محصولی هیجان انگیز و آرزویی می دهد که سر و صدا و علاقه را در کل خط تولید ایجاد می کند. نبیلا پوپال، مدیر تحقیقات IDC، گفت که کاهش چند صد دلاری از قیمت آن تفاوتی ایجاد نخواهد کرد.

 

پوپال گفت: نگه داشتن Z Fold 4 در قیمت 1800 دلار "به نظر من حرکت درستی است، حتی اگر برای توده ها مقرون به صرفه نباشد."

 

این پویایی، که در تضاد با این ایده است که یک دستگاه تاشو با قیمت پایین‌تر ممکن است علاقه به این دسته را برانگیزد، یکی از مشکلاتی است که کل این منطقه با آن مواجه است. گوشی‌های تاشو بخش هیجان‌انگیزی از تجارت تلفن را اشغال می‌کنند که بیش از یک دهه شاهد رژه بی‌پایانی از صفحات فلزی و شیشه‌ای بی‌حجم بوده است. اما برچسب قیمت بالا باعث می شود که آنها واقعاً شکست نخورند.

 

تنها راه حل این است که به آرامی بازار و علاقه خود را از طریق ترکیبی از گزینه های هیجان انگیز، اما کمتر دست یافتنی مانند Z Fold 4 و Z Flip 4 با قیمت 1000 دلار نسبتاً مقرون به صرفه ایجاد کنید.

 

سامسونگ امیدوار است طراحی پویای Z Fold 4 - که هنوز هم به صورت شخصی چشمگیر است - به این شرکت قبل از رویداد خود اپل در ماه آینده و به طور کلی هیجان در مورد تاشوها را ایجاد کند.

 

سامسونگ برای فروش حال و هوای گوشی‌های تاشو، گوشی‌های انتقالی که شکل آن‌ها را تغییر می‌دهند، به سری Z Flip متکی است. و سامسونگ کارهایی برای انجام دادن دارد، زیرا آنها هنوز در طبیعت کمیاب هستند، با شرکت تحقیقاتی IDC تخمین می‌زند که در سال 2021 بیش از 7 میلیون دستگاه تاشو در مقایسه با 1.3 میلیارد گوشی هوشمند در سال گذشته فروخته شده است.

 

از منظر بازار، حجم کمی که Z Fold 4 می تواند به دست آورد ممکن است به سامسونگ کمک کند تا بخشی از سهم جهانی گوشی های رده بالا را به دست آورد، زیرا اپل از هر 10 گوشی پریمیوم 800 دلاری و بالاتر، هفت عدد را در سطح جهانی به فروش می رساند.

 

برچسب ها sony , samsung , شیاومی , تلویزیون ,
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 17
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 92
  • بازدید ماه : 235
  • بازدید سال : 1,090
  • بازدید کلی : 2,573