loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 57 چهارشنبه 09 شهریور 1401 نظرات (0)

گرفتن؟ با نسخه رایگان Plex کار نخواهد کرد. در عوض باید برای Plex Pass با قیمت 5 دلار برای یک ماه، 40 دلار برای یک سال یا 120 دلار برای یک پاس مادام العمر هزینه کنید.

 

چگونه کار می کند؟

تقریباً هر تلویزیون یک تیونر داخلی دارد که به شما امکان می‌دهد هم‌اکنون به صورت رایگان تلویزیون زنده را از روی آنتن تماشا کنید. با سرویس جدید Plex می‌توانید آن را روی تلویزیون و همچنین تلفن یا تبلت، چه در داخل و چه در خارج از خانه تماشا کنید. این سرویس همچنین ارزان‌تر از دستگاه‌های DVR آنتن موجود است، چه مدل‌های سنتی مانند Channel Master DVR+ یا گزینه‌های مبتنی بر برنامه مانند Tablo .

 بانه دات کام

یکی از بنیانگذاران Plex اسکات اولچوسکی یک نسخه ی نمایشی سریع از طریق چت ویدیویی به من نشان داد. رابط فاقد راهنمای شبکه است (چیزی که او گفت در لیست ویژگی‌ها به زودی منتشر می‌شود) اما تصاویر کوچک نمایش‌ها زیباتر به نظر می‌رسند و به هدف مشابهی از ظاهر کردن مواردی که اکنون می‌توانید تماشا کنید، عمل می‌کند.

 

داده ها به مدت 14 روز منتشر می شود و توسط Gracenote ارائه می شود. می‌توانید کانال‌های محلی را مورد علاقه و حذف کنید، نمایش‌ها را بر اساس ژانر و معیارهای دیگر فیلتر و مرتب کنید و با تضادهای ضبط مقابله کنید - چیزی که اگر یک دستگاه تیونر دوگانه را وصل کنید آسان‌تر است. کیفیت ویدیو برای مشاهده تلفن همراه یا در خانه بهینه شده است، و مانند سایر جریان‌های Plex، اگر سرور به اندازه کافی قوی باشد، می‌تواند از رمزگذاری سخت‌افزاری استفاده کند. من کنجکاو هستم که ببینم کیفیت بی‌نظیر صفحه‌نمایش بالای هوا هنگام عبور از Plex چگونه حفظ می‌شود.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/xiaomi/shopby/tv_display_resolution-1920x1080_full_hd

چگونه می توانم آن را دریافت کنم؟

Plex می گوید که سرویس تلویزیون زنده آن هنوز در مرحله بتا است، بنابراین پشتیبانی دستگاه محدود است. می‌توانید در دستگاه iOS خود، یعنی آیفون یا آی‌پد، یا در تلویزیون با استفاده از دستگاه Android TV مانند Nvidia Shield تماشا کنید. پشتیبانی از تلفن‌ها و تبلت‌های اندرویدی و همچنین Apple TV به زودی ارائه می‌شود و دستگاه‌های بیشتری را دنبال می‌کنید.

  75 اینچ

Olechowski از Shield 200 دلاری که سال گذشته قابلیت سرور Plex را اضافه کرد ، به عنوان یک دستگاه ایده آل برای استفاده در تلویزیون زنده Plex نام برد. همزمان با اخبار Plex، انویدیا امروز اعلام کرد که نسخه 5.2 نرم افزار Shield Android TV خود طی چند هفته آینده عرضه خواهد شد و پشتیبانی از تلویزیون زنده و چند ویژگی اضافی دیگر مانند توانایی ضبط مستقیم برنامه های تلویزیونی و فیلم ها را به آن اضافه می کند. ذخیره سازی متصل به شبکه آنها (NAS) از طریق Plex. برای وسوسه بیشتر برش‌دهنده‌های بند ناف فعلی و بالقوه، خرید شیلد جدید امروز به شما این حق را می‌دهد که شش ماه از Plex Pass (به ارزش 30 دلار) به صورت رایگان بهره مند شوید.

 

برای تنظیم آن، باید یک سرور Plex، معمولاً یک رایانه ویندوز، لینوکس یا مک، یک NAS یا Shield، و یک تیونر سازگار، معمولاً از طریق USB، اجرا کنید. Silicon Dust HDHomeRun ( از 99 دلار شروع می شود) با هر نوع سرور Plex کار می کند، اما تیونرهای دیگر مانند تلویزیون دیجیتال 55 دلاری Hauppage برای Xbox One با سرورهای ویندوز و لینوکس کار می کنند و تیونر USB دوگانه WinTV 70 دلاری Hauppauge با Shield کار می کند. . Plex در حال کار برای اضافه کردن پشتیبانی تیونر اضافی به زودی است.

 

البته شما همچنین باید یک آنتن واقعی را به تیونر وصل کنید. معمولا آنتن‌های فضای باز بهترین عملکرد را دارند، اما همه چیز به موقعیت مکانی شما بستگی دارد، و در برخی مناطق مدل‌های داخلی ارزان قیمت نیز به خوبی کار می‌کنند.

 

طبق معمول، Plex با آخرین ارتقاء ویژگی خود، به دنبال تعداد بیشتری از برش‌دهنده‌های بند ناف با فناوری است، و راه‌اندازی آن مطمئناً بسیار پیچیده‌تر از پرداخت هزینه برای یک سرویس پخش زنده تلویزیونی با کانال‌های محلی مانند Hulu با تلویزیون زنده است. YouTube TV ، DirecTV Now یا PlayStation Vue . با این حال، این گزینه ها از 35 دلار در ماه شروع می شود، و در بسیاری از مناطق کشور شما به هر کانال دسترسی ندارید. Plex انتخاب مقرون به صرفه تری را برای کاربران آنتن ارائه می دهد و در ترکیب با سایر رسانه های ارائه شده خود، یکی از بهترین سلاح ها در زرادخانه مصرف کنندگان ویدیوهای مقرون به صرفه است.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/xiaomi/shopby/tv_type_display-led

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 125
  • بازدید ماه : 268
  • بازدید سال : 1,123
  • بازدید کلی : 2,606