loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 34 یکشنبه 24 مهر 1401 نظرات (0)

وقتی یکی از بهترین یخچال ها را داشته باشید، دیگر به گذشته نگاه نخواهید کرد. اینها می توانند خیلی بیشتر از سرد نگه داشتن غذای شما انجام دهند. اول از همه، دما به طور مساوی در سراسر قفسه ها توزیع می شود. همچنین باید ثابت بماند، حتی اگر درها را برای رسیدن به اوج باز کنید. چیدمان بهترین استفاده را از فضا خواهد کرد و بخش هایی برای هر نوع غذا در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، کارکردن آن در مصرف انرژی نیز به صرفه خواهد بود، بنابراین در طول زمان صورت‌حساب‌های شما را بالا نمی‌برد.

 

طراحی های مدرن یخچال با انواع ویژگی های جالب همراه است. برخی از آنها دارای دوربین هستند، بنابراین  فریزر ال جی  می توانید از راه دور آنچه را که در یخچال باقی مانده است بررسی کنید. برخی دیگر به طور خودکار با تکان دادن پا باز می شوند - در صورت حمل مواد غذایی مفید است. سپس طرح هایی وجود دارد که دارای صفحه نمایش لمسی هستند. اینها یخچال شما را با خانه هوشمند شما یکپارچه می کنند، بنابراین می توانید تقویم خود را بررسی کنید یا حتی تلویزیون را از درب یخچال تماشا کنید. البته برای داشتن یک یخچال خوب نیازی به داشتن همه اینها نیست. گزینه هایی با ارزش برای پول وجود دارد که هنوز عملکرد فوق العاده ای را ارائه می دهند. برای کمک به شما در انتخاب مدل مناسب، تحقیقاتی را انجام داده ایم تا بهترین یخچال های موجود را پیدا کنیم. 

 

بهترین یخچال ها کدامند؟

پس از ساعت‌ها جستجوی بی‌پایان وب و در نظر گرفتن تجربیات خود، بهترین یخچال را در مجموع یخچال درب فرانسوی GE Profile PFE28KYNFS یافتیم. طراحی آن اساساً کل بسته را ارائه می دهد: کنترل درجه حرارت عالی، قفسه های جادار و زیبایی زیبا. اگر با بودجه کمی خرید می کنید، سامسونگ RT18M6215SR ارزش بررسی دارد. محفظه فریزر را می توان به فضای بیشتر یخچال تبدیل کرد، به علاوه یک یخ ساز داخلی نیز وجود دارد. 

 

اگر جدیدترین فناوری برای شما جالب است، یخچال خانواده هاب سامسونگ (RF28R7551SR) ارزش سرمایه گذاری شما را دارد. دارای یک صفحه نمایش لمسی بزرگ 21 اینچی بر روی درب خود است که می تواند به عنوان تقویم، تابلوی یادداشت یا حتی تلویزیون تبدیل شود! دوربین‌های مخفی داخل نیز به این معنی است که می‌توانید هنگام خرید خواربار، بررسی کنید که آیا شیر از طریق تلفن هوشمندتان کم است یا خیر.

بهترین یخچال در مجموع، یخچال درب فرانسوی GE Profile PFE28KYNFS به زیبایی طراحی شده است و دارای روکش فولادی ضد زنگ ضد لکه است تا ظاهری سفتی داشته باشد. در آن شما ویژگی های زیادی برای سازماندهی و محافظت از مواد غذایی خواهید یافت. دارای یک قفسه عرض کامل با کنترل دما. در سردترین حالت، گوشت را برای مدت طولانی‌تری تازه نگه می‌دارد و در حالت گرم‌تر، برای نگه‌داشتن سینی‌های مهمانی یا کیک زمانی که سرگرم می‌شوید، ایده‌آل است. یکی از قفسه ها زیر خود می لغزد تا جایی برای یک کالای بلند مانند آناناس یا یک بطری غول پیکر نوشابه باز کند. در فریزر دو سبد با تقسیم‌کننده‌ها وجود دارد تا غذا در یک سطل بزرگ گم نشود.

 

هنگامی که یک لیوان را در آب سردکن قرار می دهید، به طور خودکار آن را پر می کند، بنابراین مجبور نیستید بایستید و دکمه ای را فشار دهید. این یکی از تنها یخچال هایی است که دارای فیلتر آب پیشرفته است که مواد دارویی مانند ایبوپروفن و همچنین کلر و سرب را حذف می کند. نمایه جنرال الکتریک با روکش تخته سنگی یا مشکی فولاد ضد زنگ نیز موجود است.

سامسونگ RT18M6215SR یخچالی است که اگر می خواهید مقدار زیادی از آن را داشته باشید و همیشه برای فریزر استفاده نمی کنید، می توانید آن را تهیه کنید. دارای فناوری FlexZone است که به این معنی است که می توانید محفظه فریزر را به فضای بیشتری در یخچال تبدیل کنید. به علاوه، با 17.6 فوت مکعب ظرفیت در مجموع، فضای خوبی برای چنین طراحی جمع و جور است. طراحی ظاهری درجه یک دارد و گزینه های فولاد ضد زنگ و فولاد ضد زنگ مشکی در دسترس است. با این حال، مراقب باشید که برخی متوجه شده اند که به راحتی فرو می رود.

 

این دستگاه دارای یخ‌ساز داخلی، به‌علاوه روشنایی LED داخلی است - در صورت هوس کردن در شب مفید است. سه قفسه یخچال نیز همراه با یک قفسه در محفظه فریزر گنجانده شده است. شایان ذکر است که این قفسه ها تمام قد هستند، بنابراین اگر نیاز به نگهداری اقلام بلندتر دارید، احتمالاً قفسه ای را از دست خواهید داد. دارای گواهی انرژی ستاره است، به این معنی که در درازمدت در هزینه شما صرفه جویی می کند. این دلیل دیگری است که چرا آنقدر ارزش دارد. 

هیچ چیز بیش از حد زرق و برق دار در مورد فولاد ضد زنگ Frigidaire FFHB2750TS وجود ندارد، اما چیزی که به دست می آورید عملکرد خوب با قیمت عالی است. دارای پنل کنترل LED و حتی یک دستگاه پخش یخ و آب در در است. با این حال، حتی اگر دارای یک کشوی پهن برای چیزهایی مانند بشقاب های مهمانی یا کیک های ورقه ای است، کشو کنترل دما ندارد. بنابراین برای تازه نگه داشتن گوشت برای مدت طولانی نمی توانید آن را خیلی کم کنید. 

 

این یک مدل عمق پیشخوان است، بنابراین بیرون نمی‌آید و ظاهری براق و امروزی به آشپزخانه شما می‌دهد. در فریزر، دو سبد وجود دارد که به شما کمک می کند غذاهای منجمد را مرتب نگه دارید و به راحتی پیدا کنید. این Frigidaire دارای رتبه EnergyStar است که به این معنی است که در بین مدل‌هایی است که راحت‌ترین هزینه را برای قبض برق شما دارد. 

یخچال ساید بای ساید RS27T5200SR سامسونگ دارای طراحی با کلاس و جاودانه است که با یخ و آب سردکن تعبیه شده  فریزر بوش  در درب کامل شده است. دو سبک یخ برای انتخاب وجود دارد، مکعبی و خرد شده، و دکمه پخش کننده آب نیز به عنوان قفل کودک عمل می کند تا از بروز هرگونه حادثه جلوگیری کند. فضای ذخیره سازی کافی در داخل وجود دارد، با ظرفیت کلی 27.4 فوت مکعب، و قفسه های درهای داخلی به ویژه عمیق هستند - برای نگهداری کارتن های بزرگ عالی است.

 

دارای روکش مقاوم در برابر اثر انگشت است تا بکر به نظر برسد، و در رنگ‌های استیل ضد زنگ و استیل ضد زنگ مشکی موجود است که مناسب اکثر آشپزخانه‌های مدرن است. تنها گلایه ما؟ این یخچال و فریزر به صرفه ترین مصرف انرژی نیست و برای کارکردن به 728 کیلووات ساعت در سال نیاز دارد و دارای گواهی انرژی ستاره نیست. همچنین با وجود قیمت بالا، با برنامه سازگار نیست.

اگر به یک یخچال کوچک، شاید برای یک آپارتمان، نیاز دارید، GE GTE18GMHES بدون حاشیه یک گزینه زیبا است. دارای قفسه های شیشه ای و دارای یخ ساز می باشد. برای نگهداری انواع کلم و پنیر، یک کشوی اغذیه فروشی وجود دارد که می توان آن را از یک طرف به طرف دیگر جابه جا کرد تا یک اقلام بلند مانند یک پارچ لیموناد را در خود جای دهد. با این حال، این جنرال الکتریک فاقد کنترل رطوبت برای کشوهای ترد است و کنترل مستقلی برای یخچال و فریزر ندارد، بنابراین شما باید بین «سردتر» و سردترین» برای هر دو انتخاب کنید.

 

این بهترین یخچال برای آشپزخانه های کوچکتر است. در حالی که طبق استانداردهای معمولی یخچال بزرگ نیست، این مدل فضای کافی را برای یک بار مواد غذایی بزرگ در اختیار شما قرار می دهد. بر خلاف مدل‌های بزرگ‌تر و دوش‌دار، به سختی در صورتحساب برق شما فرو می‌رود. سه روکش موجود است: فولاد ضد زنگ، نقره ای و سفید.

اکنون یخچال هوشمند Family Hub سامسونگ در نسل سوم خود با صفحه نمایش لمسی بزرگ 21 اینچی خود فوراً قابل تشخیص است که می توانید از آن برای سفارش خواربار، پخش موسیقی، جستجوی تقویم خود، تماشای تلویزیون، دیدن چه کسی جلوی درب منزل و موارد دیگر استفاده کنید. بیشتر. دوربین های داخل یخچال به شما این امکان را می دهند که از طریق تلفن هوشمند خود متوجه شوید که آیا شیرتان کم شده است. در حالی که دستیار صوتی سامسونگ، Bixby زیاد نیست، اما در یخچال تعبیه شده است، بنابراین می‌توانید از آن بخواهید دستگاه‌های خانه هوشمند شما، مانند چراغ‌ها، ترموستات‌ها، جاروبرقی ربات و غیره را کنترل کند.

 

Family Hub در بیش از ده ها سبک، از جمله اندازه های شمارنده و تمام عمق موجود است. و مدل‌های سه  فریزر بکو در و چهار در (کشو FlexZone یک ویژگی مفید است که به شما کمک می‌کند به میان وعده‌ها و سایر موارد پرکاربرد دسترسی پیدا کنید). علاوه بر یک فریزر با اندازه کامل، Family Hub در پیکربندی "4 Door Flex" موجود است که به شما امکان می دهد بسته به نیاز خود، یک محفظه را از فریزر به یخچال تغییر دهید.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 86
  • بازدید ماه : 229
  • بازدید سال : 1,084
  • بازدید کلی : 2,567