loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 12 شنبه 19 شهریور 1401 نظرات (0)

Android TV گوگل و شرکای آن را به طور کامل در رقابت با اپل، آمازون، روکو و تعداد زیادی از شرکت‌های دیگر که در تلاش برای ایجاد پل ارتباطی بین اینترنت و تلویزیون هستند، می‌آورد.

 baneh.com

در حالی که این آخرین تلاش نشان دهنده بزرگترین فشار گوگل است، اما اولین تلاش این شرکت نیست. گوگل تلاش اولیه خود را در تلویزیون در سال 2010 با Google TV آغاز کرد، یک بسته نرم افزاری جداگانه که نوید دسترسی آسان به لیست های تلویزیونی و دسترسی کامل به وب را در تلویزیون می داد. آن تلاش بی نتیجه ماند . این شرکت سال گذشته بار دیگر با Chromecast، دانگلی که به تلویزیون وصل می شود و برای انتقال موسیقی، ویدیو یا عکس به دستگاه به رایانه، تبلت یا گوشی هوشمند متکی است، دوباره امتحان کرد. موفقیت Chromecast نامشخص است .

گوگل ساعت های هوشمند سامسونگ، ال جی و موتورولا را به نمایش می گذارد

آخرین تلاش Google با ارائه ابزارهای توسعه‌دهنده‌ای که این شرکت به سازندگان تلفن‌های هوشمند و تبلت‌ها ارائه می‌کند، تلفن‌های هوشمند، تبلت‌ها و سایر موارد را محکم‌تر به تلویزیون متصل می‌کند. گوگل امیدوار است که با استفاده از شبکه بزرگ توسعه دهندگان گوشی های هوشمند خود، آنها را تشویق کند تا برنامه های تلویزیونی را نیز شروع کنند.

sony 

بخش اصلی این فشار شامل بازی های ویدیویی است. گوگل اعلام کرد از هر چهار کاربر اندروید، سه نفر عنوانی را در دستگاه خود بازی می کنند و گوگل را به یکی از بزرگترین انبارهای بازی های ویدیویی در جهان تبدیل می کند. در یک نمایش، گوگل توانایی پخش جریانی بازی ها از تبلت به تلویزیون و سپس تعامل با یک کنترلر بازی ویدیویی متصل را نشان داد.

 

رقابت در بازار تلویزیون هاب از زمانی که گوگل برای اولین بار تلاش های تلویزیونی خود را در سال 2010 راه اندازی کرد، افزایش یافته است. اگرچه اپل در سال 2007 از ست تاپ باکس خود به عنوان یک دستگاه سرگرمی که عکس ها، موسیقی و ویدئو را به تلویزیون پخش می کرد، رونمایی کرد، اما امروزه، گجت به یک تجارت میلیارد دلاری تبدیل شده است و مدیران اپل پیشنهاد کرده اند که این شرکت طرح های بزرگ تری برای دستگاه دارد.

 

Roku نیز با گسترش کتابخانه برنامه‌ها و بیش از 1000 کانال، شروع به ارائه دستگاه‌های ارزان‌تر کرده است. آمازون، خرده‌فروش بزرگ اینترنتی، اوایل سال جاری شروع به عرضه دستگاه خود به نام Fire TV کرد. سخنگوی آمازون می گوید که بیش از 300 اپلیکیشن دارد.

 

گوگل با ورود بیشتر به بازی‌های ویدیویی، خود را در مقابل بازیکنان معتبری مانند مایکروسافت، سونی و نینتندو قرار می‌دهد که هر کدام تلاش‌های خود را برای دسترسی به توسعه‌دهندگان بازی‌های ویدیویی کوچک و مستقل گسترش داده‌اند.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/n_audio_output-0_25watt

همچنین کنسول های بازی ویدیویی در حال حاضر با استفاده از نسخه های تخصصی اندروید ساخته شده اند. یکی از این کنسول‌ها، Ouya، سال گذشته راه‌اندازی شد و در حال حاضر بیش از 36000 توسعه‌دهنده برای پلتفرم آن و بیش از 840 بازی در کتابخانه‌اش ساخته‌اند. یکی از این بازی‌ها، TowerFall ، به قدری محبوب شد که از آن زمان به بعد در کنسول بازی ویدیویی پلی استیشن سونی نیز عرضه شد. Ouya همچنین برای ارائه کتابخانه خود در دستگاه های دیگر گسترش یافته است.

 

جولی اوهرمن، مدیر عامل Ouya، نسبت به استراتژی گوگل برای گسترش بازی‌های موبایل اندروید به تلویزیون، به جای اینکه بخواهد به طور خاص با چیدمان اتاق نشیمن ساخته شوند، ابراز نگرانی کرد. او گفت: «ارائه آسانی برای انتقال یک بازی از یک دستگاه به دستگاه دیگر لزوماً به این معنی نیست که بهترین تجربه برای هر دو دستگاه خواهد بود. او گفت که بازی‌ها باید از نظر احساسی جذاب‌تر باشند و بازی‌های موفق تمایل دارند تجربیات طولانی‌تری نسبت به بازی‌های چند دقیقه‌ای که در میان عناوین موبایل محبوب شده‌اند، ارائه دهند. تلویزیون به عنوان یک پلتفرم متفاوت است.

 

او گفت اگرچه برخی از بازی‌ها در هر دو پلتفرم به خوبی کار می‌کنند، اما به طور کلی توسعه‌دهندگان باید روی توسعه تمرکز کنند تا با نوع دستگاهی که بازی‌هایشان روی آن اجرا می‌شود، متناسب باشد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/accessories

گوگل گفت که مصرف کنندگان اولین فرصت خود را برای آزمایش دستگاه های تلویزیونی جدید مجهز به نرم افزار گوگل تا پایان سال خواهند داشت. خود گوگل قصد دارد در پاییز نسخه تخصصی فروشگاه گوگل پلی خود را برای اندروید تی وی راه اندازی کند. و این شرکت با سازندگان تلویزیون مانند شارپ، سونی و ال‌جی و همچنین تولیدکنندگان جعبه مانند Razer و Asus همکاری می‌کند تا محصولاتی را در ماه‌های آینده در دسترس قرار دهد.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 43
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 118
  • بازدید ماه : 261
  • بازدید سال : 1,116
  • بازدید کلی : 2,599