loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 30 یکشنبه 24 مهر 1401 نظرات (0)

وقتی صحبت از فضای داخلی این یخچال به میان می‌آید، دو قفسه با عرض کامل، دو کشو، و دری که می‌تواند ظروف به‌اندازه گالن را در خود جای دهد، علاوه بر محصولات لبنی مانند کره یا پنیر، خواهید دید. یکی از امکانات اضافی یک کشوی اغذیه فروشی کشویی است که در صورت نیاز به ایجاد فضایی برای وسایل بلندتر در قفسه زیر، می توانید آن را در دو طرف فضای داخلی تنظیم کنید. روشنایی روشن و واضح LED برای کسانی که از دیدن همه چیز در داخل با یک نگاه سریع قدردانی می کنند یک امتیاز مثبت است.

 

برخی از مشتریان توجه دارند که فریزر همیشه به خوبی بسته نمی شود، بنابراین یادداشت کنید تا مطمئن شوید  ساید بای ساید که درب آن ایمن است. به غیر از این، ما فقط آرزو می کنیم که این یخچال حتی بزرگتر بود تا خانواده های بزرگتر نیز بتوانند از این مدل عالی لذت ببرند.

برای یک یخچال ساده که هزینه کمی ندارد، این مدل از Frigidaire گزینه خوبی برای در نظر گرفتن است. این یخچال جادارترین یخچال فریزر بالا نیست، اما بزرگتر از مدل های جمع و جور است که اغلب در دسته بندی ارزان قیمت می بینید. تقریباً 14 فوت مکعب فضای داخلی را ارائه می دهد - از جمله 10 فوت مکعب که به یخچال اختصاص داده شده است و حدود 4 فوت مکعب برای فریزر.

 

با وجود برچسب قیمت کمتر، ویژگی‌های کاربردی و مفیدی را در داخل آن پیدا خواهید کرد، مانند قفسه‌های شیشه‌ای با عرض کامل که حاوی ریخته‌ها هستند و همچنین تمیز کردن آن آسان‌تر است. به علاوه، قفسه های داخل در می توانند ظروف شیر یا آب پرتقال به اندازه گالن را در خود جای دهند. فریزر یک یخ ساز اضافی اختیاری را در خود جای می دهد و کل یخچال را می توان بی صدا توصیف کرد. در مجموع، این مدل یک گزینه عالی است و مطابق با رتبه EnergyStar که دریافت کرده است، عمل می کند. با مصرف تخمینی انرژی سالانه حدود 332 کیلووات ساعت، هیچ قبض عمده ای را به همراه نخواهد داشت.

اگر به دنبال یک یخچال فریزر گران قیمت اما شیک هستید، این مدل 21.9 فوت مکعبی از جنرال الکتریک را در نظر بگیرید. این یخچال فریزر بالا که به فضای زیادی برای مواد غذایی تازه و منجمد مجهز شده است، یکی از جادارترین و متفکرترین یخچال های موجود در بازار است. یخچال 15.25 فوت مکعبی دارای دو قفسه شیشه ای با عرض تمام، کشوهای ترد دوگانه و محفظه های ذخیره سازی داخلی مدولار است.

 

با این حال، فریزر فوق العاده یکی از بهترین ویژگی های این یخچال با ارزش است. ظرفیت بسیاری از یخچال فریزرهای بالا در حدود 4 یا 5 فوت مکعب است، اما این مدل فریزر را به 6.68 فوت مکعب می رساند. یکی دیگر از قفسه های شیشه ای با عرض کامل، سازماندهی غذاهای منجمد را آسان می کند. همچنین در صورت تمایل به یخ   می‌توانید یک یخ‌ساز اختیاری نصب کنید .

 

شما می‌توانید از بین پنج رنگ مختلف، از جمله سه گزینه مقاوم در برابر اثر انگشت که تمیز کردن بیرونی یخچال را کار سختی نمی‌کند، انتخاب کنید.

این یخچال 10.1 فوت مکعبی فریجیدر گزینه ای باکیفیت در مورد یخچال های جمع و جور و فریزر بالایی است. چه یک آشپزخانه آپارتمانی  فریزر  کوچک داشته باشید ، چه نیاز به یک یخچال کوچک برای گاراژ یا یک فضای اداری داشته باشید، این مدل از نظر کارایی بزرگ، اما از نظر فضا کوچک است.

 

در داخل این یخچال فریزر بالا، دو قفسه قابل تنظیم و دو عدد ترد تولیدی پیدا خواهید کرد. در مقایسه با برخی دیگر از یخچال‌های جمع و جور موجود در بازار با یک کشوی تک محصولی، اینها پیشرفت‌های قابل توجهی هستند که باعث می‌شوند این انتخاب بیشتر شبیه یک مدل فول سایز باشد. فضای یخچال و فریزر 7.4 فوت مکعب و فضای فریزر 2.7 فوت مکعب باقی مانده است. فقط به خاطر داشته باشید که فریزر مجهز به یخ ساز نیست، بنابراین برای خنک نگه داشتن نوشیدنی های خود باید از قالب های یخ استاندارد استفاده کنید.

یخچال‌های ضدعمق به گونه‌ای طراحی شده‌اند که با لبه پیشخوان‌ها و کابینت‌ها همسطح باشند و فضای کف را حفظ کنند و در عین حال به آشپزخانه شما حسی مدرن و براق می‌دهند. در حالی که بسیاری از یخچال‌هایی که در این دسته قرار می‌گیرند دارای طراحی درب فرانسوی یا فریزر پایینی هستند، اگر به‌طور خاص به‌دنبال یخچال فریزر فوق‌العاده‌ای هستید، این مدل از LG مناسب است.

 

این یخچال با عمق 26 اینچ و عرض 24 اینچ، فضای زیادی را اشغال نمی کند و در عین حال فضای داخلی 11.1 فوت مکعبی را در اختیار شما قرار می دهد. قسمت یخچال 8.49 فوت مکعب و فریزر 2.62 فوت مکعب است. در حالی که خیلی جادار نیست، به خوبی چیده شده و کاربردی است. دو قفسه شیشه ای، یک سینی کشویی، و یک کشوی ترد محصولات به چیدمان سازمان یافته این یخچال فریزر بالا کمک می کند.

 

ظرفیت متوسط

در حالی که همه یخچال‌های فریزر بالا مجهز به یخ‌ساز خودکار نیستند، اگر این مدل از جنرال الکتریک را انتخاب کنید، لازم نیست از این راحتی چشم‌پوشی کنید. پیکربندی آشنای فریزر روی بالا اجازه می دهد تا 13.49 فوت مکعب فضا برای غذاهای تازه و حدود 4 فوت مکعب برای غذاهای یخ زده وجود داشته باشد. یخ ساز نصب شده در کارخانه در داخل محفظه فریزر قرار می گیرد و یخ را به داخل سطل ذخیره سازی موجود می ریزد.

 

 

حکم نهایی

وقتی صحبت از یخچال فریزر بالا به میان می‌آید، انتخاب برتر ما Whirlpool WRT518SZFM است زیرا با سبک و ارزش ترکیب می‌شود. به لطف کشوی اغذیه فروشی کشویی، قفسه های درب، و فضای داخلی جادار، این یک گزینه قابل اعتماد برای طیف وسیعی از خانواده ها است. اگر می‌خواهید کمتر هزینه کنید، Frigidaire FFHT1425VW فضای داخلی زیادی ندارد، اما بی‌صدا عمل می‌کند و بسیار کم مصرف است.

 

در یخچال فریزر بالا به دنبال چه چیزی باشید

ظرفیت

ظرفیت یخچال فریزر بالا هر دو بخش یخچال و فریزر را شامل می شود. این در فوت مکعب اندازه گیری می شود و می تواند از 10 فوت مکعب در واحدهای فشرده و ضد عمق تا 24 فوت مکعب در واحدهای با ظرفیت بالا متغیر باشد. یخچال فریزر متوسط ​​حدود 16 فوت مکعب فضایی برای مواد غذایی شما دارد که ذخیره سازی یخ زده 4 فوت مکعب از این فضا را اشغال می کند. برای اضافه کردن دیدگاه، این برای یک خانواده یا زوج کوچک کافی است. اگر خانوار شما بزرگتر است، بهتر است مدلی بخرید که بالاتر از این میانگین باشد.

 

عمق متضاد در مقابل عمق استاندارد

عمق یخچال و فریزر بر مقداری که می توانید در داخل آن ذخیره کنید و اینکه مدل آن در خانه شما به نظر می رسد تأثیر می گذارد. یک مدل  دوقلو  با عمق کم با پیشخوان ها و کابینت های شما همسطح قرار می گیرد و ظاهر و احساس داخلی به یخچال می دهد. نقطه ضعف این طراحی این است که خیلی جادار نیست، بنابراین ذخیره مواد غذایی شما کاملاً محدود خواهد بود. در مقابل، یک مدل با عمق استاندارد بسیار جادار است، اما افزودنی حجیم به فضای زندگی شما خواهد بود. قبل از خرید مطمئن شوید که ردپای این مدل را دارید.

 

یخ ساز

بسیاری از یخچال فریزرهای بالا دارای یخ ساز کارخانه ای هستند یا با کیت یخ ساز سازگار هستند. اگرچه این امکانات می‌تواند در ظرفیت فریزر شما کاهش پیدا کند، اما می‌تواند برای هر خانه‌ای که اغلب اوقات سرگرمی، نوشیدنی تهیه می‌کند یا از انجام فعالیت‌های فعال لذت می‌برد، مفید باشد. این نیاز به هر سینی یخ جداگانه را از بین می برد، که هم برای پر کردن و هم مرتب نگه داشتن آن در قفسه دردسر ساز است. اگر یک یخ ساز برای خانه شما مناسب به نظر می رسد، بهتر است یخچالی با یخچالی که در کارخانه نصب شده است بخرید، زیرا معمولاً نسبت به یخچالی که جداگانه نصب می کنید مشکلات کمتری دارد. فقط بدانید: ممکن است یخچال از قبل گران تر باشد.

 

ویژگی های برجسته

محفظه انعطاف پذیر

برخی از یخچال های فریزر بالا را می توان به واحدهای کاملاً یخچال تبدیل کرد. فریزر آنها را می توان روی دمای پایین تری تنظیم کرد و به آن "محفظه انعطاف پذیر" لقب داد. برای استفاده از این ویژگی، کافی است دمای داخلی فریزر خود را برای مواد غذایی تازه به جای 0 درجه برای مواد غذایی منجمد، روی 32 درجه فارنهایت تنظیم کنید. قبل از اینکه فریزر را با سینی‌ها، محصولات اضافی یا باقیمانده‌های خانه‌تان پر کنید، زمان بگذارید تا تنظیم شود. به طور معمول، این ویژگی بیشتر برای خانه هایی با کودکان یا چند نفر مناسب است.

 

کشو اغذیه فروشی

در حالی که کشو اغذیه فروشی یک ویژگی استاندارد در بسیاری از یخچال های فریزر ساید بای ساید و پایین فریزر است، اما در یخچال های فریزر بالا تضمینی نیست. طراحی استاندارد یخچال فریزر بالا اغلب می تواند این ویژگی را که برای نگهداری گوشت و پنیر در دمای مناسب مناسب است، کنار بگذارد. در برخی مدل‌ها، کشوی اغذیه‌فروشی کشویی می‌شود تا نظم بخشیدن به بقیه قسمت‌های یخچال شما را راحت کند. در نهایت، برای خانواده هایی که اغلب گوشت و پنیر اغذیه فروشی می خرند بسیار مفید خواهد بود.

 

سوالات متداول

آیا یخچال های فریزر بالا قابل اعتمادتر هستند؟

در حالی که هر وسیله ای ممکن است دچار مشکل شده و نیاز به تعمیر داشته باشد، یخچال فریزر بالا معمولاً قابل اعتمادترین و بادوام ترین هستند. طراحی آنها بسیار ساده است، و شامل بسیاری از ویژگی های اضافی که ممکن است در طول زمان شکسته شوند، مانند یخ سازی یا مرکز فناوری را شامل نمی شود. ناگفته نماند، آنها می توانند در مصرف انرژی بسیار کارآمد باشند. اگر به درستی از خود مراقبت کنید، می تواند تا 15 سال دوام بیاورد.

 

چگونه می توان یخ ساز را در یخچال فریزر بالا نصب کرد؟

اگر تصمیم به نصب یخ ساز در یخچال فریزر بالایی خود دارید، ابتدا می خواهید کیت جداگانه ای را خریداری کنید که با مدل شما سازگار است. سپس، می‌خواهید دستگاه خود را از برق بکشید و فریزر را خالی کنید تا بتوانید به راحتی به قطعات مورد نیاز خود دسترسی داشته باشید. محل اتصال آب را در پشت یخچال خود پیدا کنید و سیم کشی یخ ساز، لوله آب و دسته سیم را وصل کنید. برای اطلاعات بیشتر، جزئیات را در کتابچه راهنمای کاربر خود و راهنمای ما در مورد نصب یخ ساز را ببینید.

 

اگر یخچال شما کار می کند، اما خنک نمی شود، چه کاری باید انجام دهید؟

اگر یخچال شما کار می کند اما خنک نمی شود، می توانید چندین مرحله را انجام دهید، قبل از اینکه فکر کنید خراب است. ابتدا، باید مطمئن شوید که دما به درستی تنظیم شده است و کنترل‌ها در هیچ زمانی به طور تصادفی با هم برخورد نکرده‌اند. سپس، باید مطمئن شوید که کویل های کندانسور تمیز هستند و هیچ موردی راه هوا را مسدود نمی کند. برعکس، اگر یخچال شما به اندازه کافی پر نشده باشد، ممکن است برای خنک نگه داشتن آن مشکل داشته باشید زیرا هوا خیلی آزادانه در جریان است. برای اطلاعات بیشتر، می توانید راهنمای نهایی تعمیر یخچال ما را بررسی کنید .

 

چگونه یک یخچال فریزر بالا را سازماندهی می کنید؟

برای مرتب نگه داشتن فریزر خود می توانید از ظروف و برچسب های پلاستیکی استفاده کنید. درب گرم ترین   فریزر سامسونگ  نقطه در فریزر شماست، بنابراین از این فضا عاقلانه استفاده کنید. مکان خوبی برای بسته های یخ، گیاهان منجمد، آرد و الکل است. قفسه بالایی باید برای چیزهایی استفاده شود که ممکن است نشتی داشته باشند، مانند سینی های یخ و بستنی. گوشت و سوپ ها و سس های یخ زده خود را در قفسه پایینی نگهداری کنید.

 

چرا فریزر بالای من به داخل یخچال من نشت می کند؟

اگر آب به داخل یخچال شما نشت می کند، محتمل ترین دلیل این است که انباشته شدن یخ در فریزر شما باعث تراکم می شود. راه حل این است که به طور منظم فریزر خود را یخ زدایی کنید تا از تجمع یخ جلوگیری کنید. این به احتمال زیاد در صورت داشتن یخ ساز اتفاق می افتد، اما اگر یخ ساز را یخ زدایی کنید و مشکل همچنان ادامه داشته باشد، ممکن است در خط تخلیه مسدود شود. این مشکل را می توان با جدا کردن یخچال از برق و ریختن آب داغ در سوراخ تخلیه برطرف کرد. اگر با این کار مشکل حل نشد، می‌توانید از ابزار snake نیز برای رفع انسداد زباله‌ها استفاده کنید.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 96
  • بازدید ماه : 239
  • بازدید سال : 1,094
  • بازدید کلی : 2,577