loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 20 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

برنامه ویدیو آمازون

شکایت شماره یک من در مورد Apple TV عدم وجود یک برنامه واقعی برای دومین منبع آنلاین محبوب نمایش های تلویزیونی و فیلم ها است: Amazon Video. شایعات حاکی از آن است که  آمازون بالاخره امسال به اپل تی‌وی می‌آید و حتی ممکن است در مراسم WWDC معرفی شود. من برنامه شایعه شده Vudu را نیز یک امتیاز خوب می دانم.

برخلاف Roku، اپل هنوز وارد جریان 4K نشده است، که در ارتباط با محدوده دینامیکی بالا بهترین کیفیت ویدیو را از منابعی مانند نتفلیکس، آمازون و یوتیوب ارائه می دهد. برای انجام 4K و HDR نیاز به یک جعبه تلویزیون اپل کاملاً جدید است که شایعه شده در سال جاری وارد بازار خواهد شد. من گمان می کنم که ممکن است پاییز امسال اتفاق بیفتد - نه در WWDC - اما هرگز نمی دانید.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/home-theatre

دو مورد اول فقط به Roku می‌رسند، اما Roku چیزی شبیه Siri ندارد ، سیستم فرمان صوتی عالی که در Apple TV عالی کار می‌کند. در حال حاضر باید دکمه میکروفن را روی کنترل از راه دور نگه دارید، اما من دوست دارم بتوانم عبارتی مانند "Hey Siri" را بگویم تا او را وادار به "بیدار شدن" و گوش دادن به یک فرمان بدون نیاز به لمس آن کنم. از راه دور.

 

برای انجام این کار، اپل می‌تواند کاملاً Apple TV را با یک بلندگوی هوشمند سیری جدید ، a la Amazon Echo و Google Home ادغام کند. اما من همچنین می خواهم گزینه ای را برای کار بدون آن داشته باشم. Nvidia Shield جدید توانایی "گوش دادن" را از طریق کنترلر بازی ارائه می دهد و اپل می تواند چیزی مشابه را با کنترل Siri خود فعال کند. افزونه Spot 50 دلاری انویدیا راه دیگری است که اپل می تواند برای کاهش قیمت کنترل صوتی هندزفری دنبال کند. یک پسر می تواند خواب ببیند، درست است؟

 https://baneeh.com/

این گجت‌های خانه هوشمند با سیری و الکسا کار می‌کنند

 

 

اپل تی وی ممکن است سخت افزاری برای مطابقت با پلی استیشن 4، ایکس باکس وان یا حتی انویدیا شیلد نداشته باشد، اما همچنان می تواند در بازی بسیار بهتر شود . فراتر از بی‌شمار بازی‌های معمولی که اکنون پشتیبانی می‌کند، که بیشتر آن‌ها برای تلفن‌ها و تبلت‌ها طراحی شده‌اند، پشتیبانی از بازی‌های بیشتری که در فروشگاه‌های دانلود کنسول‌های سنتی یافت می‌شود - به‌ویژه عناوین مستقل، بازی‌های مورد علاقه آرکید و بازی‌های قدیمی‌تر - می‌تواند واقعاً جالب باشد. تابستان گذشته اپل اولین قدم خوبی را برای حذف نیاز به بازی برای پشتیبانی از کنترل از راه دور Siri برداشت و اکنون باید توسعه دهندگان را به شدت ترغیب کند تا نسخه‌های Apple TV را از بهترین دکمه‌های خردکن خود بسازند.

 بانه دات کام

خروجی صوتی دیجیتال نوری

آخرین نسل Apple TV دارای خروجی صوتی دیجیتال نوری بود، اما اپل آن را از مدل جدید حذف کرد. می‌دانم که اپل از پورت‌های اضافی بیزار است، اما صدای من را بشنوید. با فرض اینکه یک Apple TV جدید ویدیوی 4K دریافت می کند، هر کسی که از دستگاه با گیرنده AV یا نوار صوتی برای سوئیچ استفاده می کند، باید یک دستگاه جدید سازگار با 4K بخرد تا آن را به تلویزیون 4K خود منتقل کند. با خروجی نوری موجود در Roku Ultra رقیب ، می‌توانید تجهیزات صوتی قدیمی‌تر اما هنوز هم کاملاً خوب خود را نگه دارید.

خوب، اعتراف می کنم، من ویژگی های Roku را بسیار دوست دارم. و یکی دیگر از موارد عالی دکمه کوچکی است که در بالای جعبه Ultra فشار می‌دهید که باعث می‌شود ریموت آن یک بوق بلند منتشر کند (یا چیز دیگری مانند "Ride of the Valkyries"). کنترل از راه دور سیری اپل یکی از موارد مورد علاقه من است، اما گم شدن آن در میان بالشتک های کاناپه نیز بسیار آسان است. مشکل با دکمه یاب حل شد.

 

در حال حاضر Apple TV می تواند به راحتی با استفاده از کنترل از راه دور تاچ پد، صدا و قدرت تلویزیون شما را کنترل کند، اما با هر تلویزیونی کار نمی کند. کنترل سایر دستگاه ها نیز به همین ترتیب محدود است. اگر اپل واقعاً می‌خواست اتاق آهک را در اختیار بگیرد، کنترل قوی دستگاه را در جعبه ایجاد می‌کرد و به کلیک‌کننده کوچک اجازه می‌داد تا به تعداد دستگاه‌هایی مانند Harmony (یا Caavo ) فرمان دهد، که با یک برنامه آیفون و یکپارچه‌سازی صدا تکمیل می‌شود.

 

اگر گفتن "Hey Siri, play Manchester by the Sea" باعث می شد تلویزیون و/یا گیرنده AV روشن شود و به ورودی مناسب سوئیچ شود و فیلم در برنامه جدید آمازون Apple TV شروع به پخش کند، بدون اینکه نیازی به لمس کنترل از راه دور داشته باشم. ، من حتی بیشتر از Apple TV می خواهم.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 89
  • بازدید ماه : 232
  • بازدید سال : 1,087
  • بازدید کلی : 2,570