loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 33 پنجشنبه 21 مهر 1401 نظرات (0)

با توجه به چیدمان، ویژگی ها، هزینه و طراحی، این پنج یخچال برتر برای سال 2022 هستند.

 بهترین یخچال کلی

از نظر محبوبیت، رضایت کاربر، ویژگی‌های موجود و انتخاب اندازه، ال‌جی با مدل‌های متعددی که امتیازهای بالا یا بالاترین را در دسته‌بندی‌های سایز و چیدمان خود کسب کرده‌اند، با قیمت‌هایی که در سطح پایین‌تر از حد متوسط ​​هستند، رتبه‌های برتر را کسب می‌کنند. برای مدل های مشابه در سراسر هیئت مدیره پرداخت کنید.

 

یک مدل درب فرانسوی ساده، کم حاشیه و فولاد ضد زنگ که حدود 25 فوت مکعب فضای یخچال ساید بکو ذخیره‌سازی را ارائه می‌دهد، مانند  LRFCS25D3S LG با قیمتی کمتر از 1498 دلار به فروش می‌رسد. مدل مشابه،  LG LFXS26596X ، با تمام زنگ ها و سوت ها - LG InstaView Door-in-Door، دوتایی یخ ساز، خانه هوشمند و قابلیت های Wi-Fi - با قیمت 3098 دلار به فروش می رسد.

بهترین یخچال مقرون به صرفه

اگر قیمت در نهایت عامل تعیین کننده شماست، من مدل هایی را مقایسه کردم که کمتر از 500 دلار به فروش می رسند. برند اختصاصی Best Buy Insignia بهترین ها را برای پول شما ارائه می دهد، در حالی که رتبه بندی کاربران بالاتر از حد متوسط ​​را حفظ می کند. Insignia تنها برندی است که می‌توانید یک یخچال تقریباً بزرگ با این قیمت تهیه کنید، با مدل اصلی، سفید و فریزر بالا ( NS-RTM18WH8Q ) فضای نسبتاً بزرگ 18.1 فوت مکعبی را با قیمت 480 دلار در اختیار شما قرار می‌دهد. اگر به چنین ظرفیتی نیاز ندارید، گزینه‌های خوب دیگر با قیمت کمتر از 500 دلار عبارتند از  Galanz  برای یخچال‌های قدیمی‌اش و  Heier  به دلیل رتبه بالای کاربرانش در  وب‌سایت‌های خرده‌فروشی .

سامسونگ بدون داشتن یک آشپزخانه سفارشی با کابینت‌ها، کانترها و وسایل هماهنگ، سری یخچال‌های طراحی پسند را با رضایت کاربر بالا - و بدون برچسب قیمت پنج رقمی - ارائه می‌کند که امکان پرداخت زیباتر از فولاد ضد زنگ را فراهم می‌کند. یا سیاه

 

خط سفارشی سامسونگ   در درب فرانسوی، مدل‌های اختصاصی چهار در، ستونی یا فریزر پایین آن، با گزینه‌های استاندارد و ضدعمق، انواع ویژگی‌های اضافی، و حداکثر ۱۱ رنگ پنل قابل تنظیم و ترکیبی موجود است. بسته به مدل قیمت ها از 1099 دلار برای یخچال باریک ستونی با سه گزینه رنگی ( RB12A300641/AA ) و از 2699 دلار برای یخچال درب فرانسوی با تمام گزینه های رنگی ( RF29BB820012/AA ) شروع می شود. با پرداخت 3799 دلار، یک یخچال با عمق پیشخوان، رنگ سفارشی، یخچال چهار در با مرکز نوشیدنی و فناوری صفحه نمایش هوشمند Family Hub برای شما به ارمغان می آورد. ( RF23BB89008MA )

 

بهترین یخچال برای ویژگی های هوشمند

ویژگی هوشمند Family Hub سامسونگ آن را همین‌طور می‌خواند: یخچال اغلب اپراتور تابلو برق برای خانواده‌های چند نفره است، پیام‌ها را مخابره می‌کند و لیست کارهای و خرید را حفظ می‌کند. صفحه نمایش 21.5 اینچی تقریباً یک پانل کامل از یک درب فرانسوی یا مدل چهار در را اشغال می کند و استفاده از بسیاری از برنامه های داخلی مانند لیست های خرید، مدیریت تقویم، وایت برد دودلینگ و نمایش عکس را آسان می کند. Family Hub همچنین دارای برنامه ای است که به شما امکان می دهد داخل یخچال را از طریق تلفن خود مشاهده کنید (جلوگیری از بحث های زیادی در مورد اینکه چه کسی شیر را تمام کرده است) و اکنون نیز مجهز به الکسا است.

 

یخچال‌های Samsung Family Hub در طرح‌بندی‌های مختلف و همچنین با گزینه طراحی سفارشی آن عرضه می‌شوند. یک مدل پایه ساید بای ساید با Family Hub در حال حاضر با قیمت 1800 دلار، ( RS28A5F61SR/AA )  یک مدل درب فرانسوی با آب سردکن خارجی و یخ‌ساز با قیمت 2800 دلار، ( RF27T5501SG/AA ) و یک یخچال چهار درب کاملاً با بار به فروش می‌رسد. به قیمت 3200 دلار ( RF29BB89008MAA )

بهترین یخچال برای آشپزخانه های کوچک

می تواند تفاوت شگفت انگیزی در ظرفیت بین یخچال هایی با عرض 24 اینچ، رایج ترین یخچال کوچکتر برای فضاهای تنگ، وجود داشته باشد. Whirlpool یک مدل فریزر بالا با بررسی خوب و با قیمت مطلوب ارائه می دهد که هنوز 11.6 فوت مکعب فضای ذخیره دارد و شامل یک یخ ساز اختیاری ( WRT112CZJW ) است. بسیاری از مدل‌های 24 اینچی با ظرفیت یکسان قیمت بالاتری دارند، در غیر این صورت تا 2 فوت مکعب فضا را از دست می‌دهید - تقریباً 20٪ از ظرفیت کلی - برای قیمت پایین‌تری که به ترتیب ارزان‌تر نیست. فضای زیادی را در معامله فدا می کنید.

بهترین مارک یخچال برای تعویض قطعات

یخچال شما در صورت نصب و استفاده مناسب باید حدود یک دهه بدون نیاز به سرویس کار کند. در اینجا شایان ذکر است که یخ ساز/مرکز نوشیدنی یکی از ویژگی هایی است که به احتمال زیاد در یخچال شما در همه برندها خراب می شود، بنابراین هنگام اولویت بندی اینکه کدام ویژگی برای شما مهم است، این را در نظر داشته باشید. (همچنین در نظر بگیرید که با سرعتی که فناوری مدرن تغییر می‌کند، ممکن است ویژگی‌های هوشمند قبل از اینکه عمر یخچال واقعی یخچال شما تمام شود، منسوخ شده باشند.)

 

با وجود یکسان بودن، اگر می‌خواهید عمر یخچال خود را افزایش دهید و ترجیح می‌دهید خیالتان راحت باشد که می‌توانید به راحتی آن را سرویس کنید، مدل‌های Whirlpool از نظر رضایت کلی مشتری نسبت به قیمتشان در رتبه دوم پس از ال‌جی قرار دارند. اگر مشکلی پیش بیاید، سرویس دهی بسیار آسان تر است. (طبق نظر  یکی از داوران  که بازخورد متخصصان خدمات تعمیرات محلی را جمع آوری کرده است، خرید قطعات جدید توسط شرکت های تعمیر لوازم خانگی محلی برای برندهایی مانند ال جی و سامسونگ ممکن است دشوار باشد.) یخچال های محبوب ویرپول شامل یک مدل درب فرانسوی 36 اینچی با یخ هستند. سازنده و آب سردکن داخلی به قیمت 2399 دلار ( WRF535SWHZ ) و یک مدل مشابه با بیرونی، دوتایی یخ و آب سردکن و یک کشوی بیرونی به قیمت 2999 دلار ( WRX735SDHZ )).

چگونه مدل ها را برای یافتن بهترین یخچال ها برای سال 2022 ارزیابی کردیم

من با تجزیه و تحلیل مشخصات و نظرات کاربران از سایت‌های خرده‌فروشی بزرگ مانند Home Depot، Lowe's و Best Buy، یخچال‌های موجود در این فهرست را بررسی کردم و مدل‌های پرفروش و رتبه‌بندی بالای آنها را نیز در نظر گرفتم. تقریباً هر یخچال موجود در این سایت‌ها رتبه‌بندی حداقل ۴ ستاره را کسب می‌کند، اما به‌عنوان وسیله‌ای برای محدود کردن فهرست برای اهداف «بهترین»، روی آن‌هایی تمرکز کردم که حداقل رتبه‌بندی ۴.۵ ستاره با حداقل ۲۰۰ رتبه‌بندی داشتند. ، یا حداقل بالاترین امتیاز برای ویژگی یا اندازه ای که من ارزیابی کردم و آن ها دارای گواهی انرژی ستاره توسط EPA بودند. من عمیقاً به نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران می‌پردازم تا هرگونه مشکل، مشکل یا شکایتی را که در یک مارک یا مدل خاص وجود دارد، کشف کنم.

 

به عنوان معیار ارزش، ظرفیت ذخیره سازی و ویژگی های اضافی موجود را در مقایسه با قیمت در نظر گرفتم. یخچال ساید هیتاچی همچنین بینش بیشتری در رابطه با ویژگی‌های یخچال یا قابلیت سرویس‌دهی از سایت‌های بررسی شخص ثالث به‌دست آوردم و به عنوان مرتبط به آن پیوند داده شده است.

 

سوالات متداول یخچال

چقدر یخچال بخرم؟

همانطور که در ساخت و ساز می گویند، دو بار اندازه گیری کنید، یک بار برش دهید. با خرید یخچال، ممکن است بخواهید سه بار اندازه‌گیری کنید، و مطمئن شوید که اندازه‌گیری‌هایی فراتر از عرض، عمق و ارتفاع، مانند عمق کابینت‌های نزدیکتان، یکنواختی سطح کف، و اینکه آیا فضای کافی برای یخچال خود دارید یا نه. درب برای چرخاندن باز همچنین کمی فضای اضافی در پشت یخچال برای اهداف تهویه در نظر بگیرید، جایی که سیم پیچ گرم می شود تا عملکرد خنک کننده اتفاق بیفتد.

 

ظرفیت یخچال شما لزوماً با محدوده فضای شما محدود می شود. همیشه می‌توانید برای فضایی که دارید، یخچال کمتری تهیه کنید، اما به سختی یاد نگیرید که یک وسیله محکم و جعبه‌ای مانند یخچال به شکلی جادویی در فضایی کمتر از آنچه که نیاز دارد، فشرده نمی‌شود، حتی اگر این فقط یک موضوع باشد. یک چهارم اینچ عرض یخچال از 24 اینچ تا 36 اینچ به بالا متغیر است که مدل های 30 و 36 اینچی محبوب ترین و پرتعدادترین آنها هستند. هنگامی که حداکثر اندازه گیری خود را بدانید، ملاحظاتی مانند چیدمان و عمق استاندارد در برابر عمق بر ظرفیت کلی یخچال شما تأثیر می گذارد. شما معمولاً برای یک دستگاه ضدعمق بیشتر هزینه می کنید، که زیبایی ساده ای را در آشپزخانه شما ایجاد می کند، حتی اگر فضای ذخیره سازی کمتری برای شما به ارمغان بیاورد.

 

انواع یخچال و فریزر چیست و کدام یک برای من مناسب است؟

اینکه چه نوع یخچالی را از نظر چیدمان انتخاب می کنید تا حد زیادی یک انتخاب زیبایی شناختی و کاربردی است، مگر اینکه انتخاب شما محدود به فضای شما باشد.

 

انواع اصلی یخچال که باید در نظر گرفته شود عبارتند از:

 

یخچال درب فرانسوی

یخچال ساید بای ساید

یخچال فریزر پایین

یخچال فریزر بالا

یخچال ضد عمق

مدل‌های درب فرانسوی در حال حاضر محبوب‌ترین نوع یخچال هستند که ظاهری تمیز دارند یخچال ساید دوو  و همچنین تمایل دارند دما را بهتر حفظ کنند، زیرا لزوماً هر بار که می‌خواهید چیزی را بگیرید، تمام عرض یخچال را باز نمی‌کنید.

 

فریزرهای پایین تمایل به ذخیره سازی در فریزر کمی بیشتر از فریزرهای بالا دارند، که اگر سبک زندگی شما به سمت وعده های غذایی راحت منجمد گرایش داشته باشد، ممکن است مورد توجه قرار گیرد. اگر بیشتر از فریزر دستتان را به سمت یخچال دراز می‌کنید، برخی نیز دوست دارند که فریزرهای پایینی اجازه می‌دهند تا تعامل بیشتری در سطح چشم با وسایلی که اغلب چنگ می‌زنید، داشته باشند. مدل های تاپ فریزر هنوز هم وجود دارند اما بیشتر از مد افتاده اند. اگر شما یکی از معدود افرادی هستید که در فریزر را بیشتر از یخچال باز می کنید، ممکن است این طرح را در نظر بگیرید. شما چندین گزینه برای انتخاب دارید

 

یخچال های ساید بای ساید انتخابی شیک برای فضای باریک تر ارائه می دهند و فضای فریزر بیشتری نسبت به مدل های بالا/پایین به شما می دهند. این همچنین به این معنی است که آنها فضای کمتری برای غذاهای غیر منجمد دارند و همچنین به دلیل طول مورد نیاز برای حفظ دو منطقه دمایی متفاوت، می توانند دمای کمتری سازگار و انرژی کارآمد داشته باشند.

 

یخچال های با عمق کم عمق کمتری نسبت به یخچال های معمولی دارند، بنابراین به اندازه کافی بیرون نمی آیند و می توانند حس سفارشی تری به آشپزخانه شما بدهند. به همین دلیل، آنها اغلب کمی بزرگتر یا بلندتر هستند تا ظرفیت از دست رفته را در عمق جبران کنند. یک کانتر استاندارد حدود 24 اینچ است و یخچال های با عمق 31 تا 33 اینچ عمق دارند زیرا برای باز شدن درها به چند اینچ نیاز دارید. این در مقایسه با یک یخچال استاندارد است که به طور کلی عمق آن بیشتر از 36 اینچ است.

 

گواهی انرژی ستاره برای یخچال ها به چه معناست؟

Energy Star  برنامه ای است که توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده اجرا می شود و انواع مختلف محصولات را با توجه به معیارهای مختلف خاص برای هر نوع محصول به عنوان انرژی کارآمد تأیید می کند. برای یخچال‌ها، مدل‌های دارای گواهی انرژی استار به طور متوسط ​​9 درصد کارآمدتر از حداقل نیاز برای بازدهی تعیین‌شده توسط وزارت انرژی هستند. طبق وب‌سایت Energy Star، «یخچال‌های دارای گواهی‌نامه ویژگی‌های کارایی بالایی مانند کمپرسورهای با راندمان بالا ارائه می‌دهند که گرمای کمتری ایجاد می‌کنند و انرژی کمتری مصرف یخچال ساید بای ساید می‌کنند، عایق بهبود یافته‌ای که به سرد ماندن غذا کمک می‌کند، و مکانیسم‌های دما و یخ‌زدایی که به کارآمدتر یخچال کمک می‌کند. " لوازم برقی استار نیز می تواند  در طول زمان در هزینه شما صرفه جویی کند  .

 

گارانتی یخچال شما چقدر مهم است؟

مانند هر چیز دیگری، داشتن گارانتی خوب است که وقتی مشکلی پیش بیاید. بر اساس گزارشی که توسط انجمن بین المللی بازرسان خانه تایید شده ، اکثر یخچال ها تا 9 سال عمر می  کنند. این بسیار طولانی‌تر از اکثر ضمانت‌ها است، و حتی قوی‌ترین ضمانت‌ها معمولاً تنها 10 سال هستند. واقعیت این است که گارانتی شما احتمالاً فقط در صورتی شما را نجات می دهد که لیمویی با نقص های جدی دریافت کنید که احتمالاً بلافاصله پس از اتصال آن به برق ظاهر می شود.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 30
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 105
  • بازدید ماه : 248
  • بازدید سال : 1,103
  • بازدید کلی : 2,586