loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 35 دوشنبه 25 مهر 1401 نظرات (0)

شما می توانید بدتر از این فریزر گران قیمت بالا عمل کنید، اما اگر در اطراف خرید کنید، عملکرد بهتر و ارزش بهتری خواهید داشت.

و اگر در بازار فریزر بالا هستید، Whirlpool امیدوار است WRT541SZHV را در نظر بگیرید. با قیمت خرده فروشی پیشنهادی 1299 دلار - که تقریباً به اندازه فریزرهای بالا گران است - فضای ذخیره سازی کل 21 فوت مکعب و طراحی جذاب و سیاه و سفید استیل ضد زنگ را ارائه می دهد.

 

با در نظر گرفتن همه چیز، من فکر می کنم ارزش های بهتری در جای دیگر وجود دارد. به عنوان مثال، با همان قیمت 1299 دلاری، نسخه مشکی فولاد ضد زنگ LG LTCS24223S  طراحی بزرگتر با دستگیره های فرورفته و عملکرد بهتر را نیز ارائه می دهد. با چند صد کمتر،  Samsung RT21M6213SR به همان اندازه بزرگ، عملکرد بسیار واضح‌تری در فریزر و مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهتر به شما می‌دهد. قبل از اینکه پولم را برای Whirlpool WRT541SZHV خرج کنم، هر دوی آنها را می خریدم.

 

من این بخش را خیلی سریع نگه می دارم، زیرا صادقانه بگویم که چیز زیادی برای صحبت در مورد آن وجود ندارد. WRT541SZHV به سادگی یک فریزر بسیار سنتی است. روکش فولاد ضد زنگ مشکی به نظر می رسد خوب است و به آن کمک می کند تا با لوازم مدرن تر در طبقه نمایشگاه خرده فروش شما ترکیب شود - اما در پایان روز، این هنوز هم یک دستگاه کاملا قدیمی است.

 

در داخل، مجموعاً 21.3 فوت مکعب فضای ذخیره سازی پیدا خواهید کرد که 15.2 آن به محفظه یخچال اختصاص داده شده است. این اعداد با استانداردهای برتر فریزر، اعداد مناسبی هستند، اما به اندازه LG LTCS24223 بسیار بزرگ نیستند ، که در مجموع 24 فوت مکعب است.

 

در مورد مصرف انرژی، WRT541SZHV دارای گواهی انرژی ستاره با مصرف انرژی کل 399 کیلووات ساعت است یخچال فریزر ویرپول . این امر سالانه حدود 48 دلار به قبض انرژی شما اضافه می کند. این ارقام دقیقاً مشابه سایر فریزرهای بالا با اندازه مشابه هستند که به طور پیش فرض شامل یخ ساز خودکار نیستند، از جمله Samsung RT21M6213SR .

سطل فلکسی اسلاید در زیر قفسه بالایی از چپ به راست می‌چرخد تا به فضایی برای خواربارفروشی‌های بلند زیر آن کمک کند.

که ما را به ویژگی ها می رساند. شما معمولاً تعداد زیادی از آنها را با یخچال فریزرهای بالا دریافت نمی کنید، و WRT541SZHV نیز از این قاعده مستثنی نیست. کشوی اغذیه فروشی کوچکی که در زیر قفسه بالای یخچال آویزان است، از چپ به راست می لغزد تا فضایی برای خواربارفروشی در زیر ایجاد کند. ممکن است اینجا و آنجا مفید واقع شود، اما در بیشتر موارد، این یک ترفند در یک ساختار بدون استخوان است. با این حال، به آرامی می لغزد، بنابراین به Whirlpool اعتباری برای اجرا بدهید.

 

در اطراف خرید کنید، بسیاری از فریزرهای برتر را نخواهید یافت که از نظر ویژگی‌ها عملکرد بهتری داشته باشند. مدل فوق الذکر سامسونگ شامل یک کشو در بالای محفظه یخچال است که تمام عرض دستگاه را در بر می گیرد، که در فریزر بالایی نادر است، و شما می توانید فریزر را به فضای اضافی یخچال نیز تبدیل کنید، که در واقع این است. خیلی خوش دست GE GAS18PSJSS یکی دیگر از فریزرهای بالا به ظاهر خسته کننده است که به لطف لوازم جانبی پارچ آب که هر زمان که آن را در جای خود قرار می دهید به طور خودکار پر می شود، دارای عملکردهای منحصر به فرد اضافی است.

 

اگرچه این موارد دور از ذهن هستند - اگر یک فریزر بالا می‌خرید، به این دلیل است که به دنبال ارزش هستید، نه به این دلیل که به دنبال ویژگی‌های برتر هستید.

جدا از یک نقطه داغ اضافی در زیر سطل کره، دمای متوسط ​​در تنظیمات پیش فرض یخچال بسیار خوب به نظر می رسد - اما مراقب این دمای فریزر باشید...

ما یخچال‌ها را با بارگیری آن‌ها در محفظه آزمایشی تحت کنترل آب و هوا و ردیابی درجه حرارت در هر بخش یخچال به صورت دقیقه به دقیقه به مدت 72 ساعت در هر دو حالت پیش‌فرض و سردترین تنظیمات آزمایش می‌کنیم. حدود یک هفته طول می کشد، اما داده های زیادی را در اختیار ما قرار می دهد که بتوانیم آن را بررسی کنیم.

 

به استثنای سه مورد، هر یک از قفسه‌ها، کشوها و سطل‌های در در محفظه یخچال WRT541SZHV در فاصله 2 درجه، از 37.9 تا 39.9 درجه فارنهایت محکم نگه داشته می‌شوند. این بسیار خوب است -- 37 درجه دمای مطلوب در یخچال است. تنظیم پیش فرض، و هر چیزی بالاتر از 40 شروع به تسریع رشد باکتری ها می کند.

 

اما، همانطور که گفتم، سه استثنا وجود داشت که میانگین‌ها را خارج از محدوده ایده‌آل برمی‌گرداند. اولین مورد، سطل کره است، که دمای متوسط ​​42.8 را به طور قابل پیش بینی گرم با طراحی برگرداند - برای کره نرم و قابل پخش و مارگارین خوب است. اونجا مشکلی نیست استثنای بعدی قفسه در درست زیر آن سطل است. همچنین گرم بود و میانگین دمای تنظیم پیش‌فرض آن 41 درجه فارنهایت بود. این جای ناراحتی نیست -- قفسه‌های در اغلب کمی گرم هستند، به همین دلیل است که برای چاشنی‌های حاوی مواد نگهدارنده مناسب هستند. فقط بدانید که بهتر است شیر ​​خود را در بدنه یخچال نگهداری کنید.

 

سردترین شیر ممکن را می خواهید؟ آن نیم گالن را در قفسه پایینی این یخچال، درست بالای سطل های ترد نگهداری کنید. این سردترین نقطه در یخچال با دمای متوسط ​​35 درجه فارنهایت است. در هر مرحله از آزمایش‌های ما، میانگین دما بین 3 تا 5 درجه گرم‌تر بود، هم بالای آن قفسه و هم زیر آن، در سطل‌های ترد. همچنین شاهد نوسانات دمای آن بیش از هر قفسه دیگری بود، با نوسانات منظم به بالا و پایین حدود 4 درجه - تقریباً دو برابر فرارتر از بقیه قسمت های یخچال.

دمای یخچال در سردترین حالت یخچال بسیار پایین آمد و سه قفسه - از جمله یکی از قفسه‌های درب - دمای متوسط ​​را به زیر صفر برمی‌گرداند.

35 درجه فارنهایت دمای مناسب و ایمن برای غذا است، اما اگر می‌خواهید این یخچال را زیر تنظیمات پیش‌فرضش شماره‌گیری یخچال ماشین کنید، مراقب باشید. قفسه پایین سرد هرچه می‌روید کاملاً منجمد می‌شود و دمای متوسط ​​28.5 را در سردترین حالت دستگاه برمی‌گرداند. قفسه میانی یخچال نیز در آن تنظیم با دمای متوسط ​​31.6 به زیر صفر رسید. حتی کشوی درب پایین نیز به طور متوسط ​​31.9 بود.

 

در مجموع، سردترین تنظیمات یخچال به طور قابل توجهی خیلی سرد است -- تنظیمات پیش فرض توصیه شده را رعایت کنید و کاملاً خوب خواهید بود.

 

در مورد سرما صحبت کنیم، اجازه دهید در مورد محفظه فریزر صحبت کنیم، جایی که اوضاع در آن کمتر خوب بود. برای شروع، فریزر تنظیمات دمایی خود را ندارد، به این معنی که عملکرد آن به یخچال وابسته است. آیا می خواهید در فریزر کمی سردتر باشد؟ شما باید یخچال را پایین بیاورید - و همانطور که قبلاً اشاره کردم، سردترین حالت یخچال ایده آل نیست.

 

این یک مشکل است، زیرا تنظیمات پیش فرض برای فریزر مناسب نبود. دماها گرمتر از آنچه من می‌خواستم برگشتند، با میانگین بدنه فریزر بیش از 5 درجه فارنهایت و قفسه‌های درب فریزر بالای 10 درجه فارنهایت. دماهایی که نزدیک به 0 نگه دارند ایده‌آل‌تر هستند. همچنین باید توجه داشته باشم که دما در فریزر نوسانات منظم بیش از 20 درجه را مشاهده می کند که کاملاً بد است. در طول یک چرخه یخ زدایی، قفسه بالای درب فریزر به حداکثر 26 درجه رسید.

 

دو یخچال فریزر بالا. هر نمودار دمای هر بخش از فریزر را در طول 72 ساعت نشان می دهد. یکی بسیار خوب است -- نزدیک به 0 درجه فارنهایت نگه می دارد، چرخه یخ زدایی زیاد نوسان نمی کند، پس از باز شدن درهای معمولی ما (میخ های نشانگر) به سرعت اشیا را به سمت پایین می کشد. دیگری..... pic.twitter.com/1lQBGEjUUx

آن را با فریزر سامسونگ RT21M6213SR مقایسه کنید ، یک یخچال فریزر هم اندازه که من آن را تا حدی دوست دارم (این نمودار دما در سمت چپ توییت بالا، با Whirlpool در سمت راست است). سامسونگ هرگز در طول چرخه های یخ زدایی که بیش از 4 درجه بود، نوسانات دما را مشاهده نکرد، و هرگز از 13 درجه فارنهایت بالاتر نرفت. حتی در آن زمان، این نوسانات فقط در بازه های معمولی درب که برای شبیه سازی استفاده معمولی استفاده می کنیم مشاهده شد - فریزر فقط به 10 رسید. F یا بالاتر در مجموع سه بار در طول آزمون 72 ساعته.

 

فریزر Whirlpool در مجموع 26 بار در طول آزمایش 72 ساعته بیش از 10 درجه فارنهایت - بیش از یک بار در هر 3 ساعت و معمولاً 10 درجه یا بیشتر.

 

همچنین باید توجه داشته باشم که مدل سامسونگ حدود 100 دلار کمتر از WRT541SZHV به فروش می رسد. ممکن است زمان آن رسیده باشد که فریزر بالایی خود را تنظیم کنید، Whirlpool.

 

فریزر بالا ویرپول از جنس استیل ضد زنگ مشکی خوب به نظر می رسد، اما بیش از کمی خسته کننده است و با قیمت خرده فروشی 1299 دلاری خود آنچنان که باید عملکرد قوی ندارد. در واقع، با یک فریزر بزرگتر از ال‌جی که قیمت یکسانی دارد و یک فریزر هم اندازه از سامسونگ که قیمت کمتری دارد، عملکرد به طور قابل توجهی بهتر بود. هر دوی این گزینه‌ها ظاهر بهتر و ویژگی‌های بهتری نسبت به Whirlpool دارند. حتی اگر به فروش برسد، عملکرد متزلزل در فریزر ویرپول باعث می‌شود دو بار به فکر فرو بروم.

 

همه اینها باعث می شود که این یخچال به توصیه ای سخت تبدیل شود. یخچال‌های ویرپول در یخچال کوچک  آزمایش‌های من تا به حال بسیار خوب عمل کرده‌اند ، اما اگر من در بازار یک فریزر بالا بودم، فکر می‌کنم جای دیگری را جستجو می‌کردم.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 13
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 107
  • بازدید ماه : 250
  • بازدید سال : 1,105
  • بازدید کلی : 2,588