loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 30 دوشنبه 11 مهر 1401 نظرات (0)

S405 به تدریج با S425/423/421 جایگزین می شود. به غیر از تفاوت های جزئی زیبایی، ما انتظار نداریم که تفاوتی بین آنها وجود داشته باشد. مدل موجود ممکن است بسته به منطقه خاص و خرده فروش شما متفاوت باشد.

 

مانیتور کامپیوتر مناسب از نمونه‌برداری رنگی برای متن واضح در طیف وسیعی از وضوح‌ها پشتیبانی می‌کند، اما وقتی از نزدیک مشاهده می‌شود، لبه‌های تلویزیون دقت خود را از دست می‌دهند.

مانیتور کامپیوترطراحی TCL S405 کاملاً ابتدایی و مطابق با سایر تلویزیون های TCL مانند US5800 از سال 2016 است. دارای پایه گسترده ای است که به یک میز کاملاً بزرگ نیاز دارد اما تلویزیون را به خوبی پشتیبانی می کند.

 

به‌روزرسانی 3-19-2019: طراحی مدل‌های S425/423/421 ممکن است تفاوت‌های زیبایی داشته باشد، اما ما هنوز آنها را بررسی نکرده‌ایم تا جزئیات بیشتری در اختیار شما قرار دهیم.

پایه به خوبی تلویزیون را ثابت نگه می دارد اما از پلاستیک ساخته شده است. بسیار ارزان به نظر می رسد اما به خوبی از تلویزیون پشتیبانی می کند

به روز رسانی 2017/11/20: توجه داشته باشید که اندازه های مختلف تلویزیون دارای پایه های مختلف VESA هستند. 49 اینچ (49S405) و 55 اینچ (55S405) دارای پایه VESA 200x200 و 65 اینچ (65S405) دارای پایه VESA 300x300 است.

تصویر ضخامت TCL S Series/S405 4k 2018

حداکثر ضخامت 2.91 اینچ (7.4 سانتی متر)

ضخامت تلویزیون وقتی از کناره دیده می شود متوسط ​​است. اگر روی دیوار نصب شود کمی بیرون می آید.

TCL S Series/S405 4k 2018 تصویر با کیفیت ساخت

کیفیت ساخت S405 مناسب است. نیمه بالایی پشتی فلزی است، اما قسمت عمده تلویزیون پلاستیکی است (از جمله حاشیه ها). این در حین استفاده مشکلی ایجاد نمی‌کند، اما مانند دیگر تلویزیون‌های سطح بالا یا حتی LeEco Super4 ممتاز نیست.

 

TCL S425 / S405 نسبت کنتراست بومی بسیار خوبی برای تلویزیون LED دارد. نسبت کنتراست S405 با بیش از 4000:1 بیشتر از مقداری است که ما آن را برای تلویزیون می‌دانیم و سیاهی‌های عمیق را به‌اندازه کافی برای تماشای صحنه‌های تاریک به‌ویژه زمانی که تلویزیون در یک اتاق روشن تنظیم می‌کند، به دست می‌آورد. در مقایسه، این یک پیشرفت کوچک نسبت به TCL US5800 2016 است.

 

طرح در طول زمان

 

اوج روشنایی SDR ناامید کننده، برای یک اتاق با نور متوسط ​​به اندازه کافی خوب است، اما برای یک اتاق با نور کافی روشن نیست. روشنایی بدون توجه به صحنه نشان داده شده بدون تغییر باقی می ماند که خوب است. لبه های صفحه نمایش کمی تیره تر از مرکز هستند، همانطور که با روشنایی صحنه واقعی کمتر دیده می شود. این روشنایی بسیار شبیه به TCL S305 سطح پایین تر است، اما بسیار کمتر از سطح بعدی P607 است

 

اوج روشنایی HDR بد، هایلایت ها در HDR خیلی روشن تر از بقیه صحنه نشان داده نمی شوند. روشنایی بدون توجه به صحنه ثابت می ماند، زیرا تلویزیون از کم نور CE برخوردار نیست، که خوب است. این روشنایی بسیار کمتر از TCL P607 گران تر است.

یکنواختی خاکستری سری TCL 4 / سری S می تواند بهتر باشد و بسیاری از مشکلات یکنواختی ناشی از کمی تیره تر بودن لبه صفحه نمایش نسبت به مرکز، به خصوص گوشه ها است. همچنین یک نوار بزرگ تیره تر در بالای صفحه نمایش وجود دارد که یک نوار عمودی کوچکتر است که کمی گرمتر/کثیف تر از بقیه قسمت های صفحه نمایش است. جلوه صفحه کثیف هنگام تماشای برخی از محتوای خاص مانند هاکی فوتبال، که در آن عکس‌های متحرک بزرگ روی یک سطح یکنواخت وجود دارد، قابل مشاهده است. برای محتوای معمولی مانند فیلم ها یا برنامه های تلویزیونی، جلوه صفحه کثیف مشکل کمتری دارد.

 

با نگاهی به تصویر آزمایشی 5% ما، می‌توانیم ببینیم که هر دو طرف کمی روشن‌تر از مرکز هستند، اما این واقعاً یک مشکل یکنواختی نیست، بلکه بیشتر یک جلوه بصری به دلیل زاویه دید باریک است.

زاویه دید بد، اما برای تلویزیون با پنل VA نسبتاً معمولی است. وقتی تلویزیون حتی از زاویه‌ای کوچک تماشا می‌شود، رنگ‌های سیاه خاکستری می‌شوند و رنگ‌ها تغییر می‌کنند، در حالی که روشنایی در یک زاویه به تدریج کاهش می‌یابد. این تلویزیون برای اتاقی که مردم اغلب تلویزیون را از کناری تماشا می کنند مناسب نیست.

یکنواختی سیاه بومی TCL S405 بسیار خوب است. با نگاهی به تصویر تست یکنواختی سیاه، می‌توانیم مقداری ابری را در لبه بالا و پایین مشاهده کنیم، اما خوشبختانه، این واقعا کمرنگ است و واقعاً روی نتیجه آزمایش ما تأثیر نمی‌گذارد و همچنین در صحنه تاریک هنگام تماشای محتوای ویدیویی معمولی نشان داده نمی‌شود. . توجه داشته باشید که در اینجا، سطح سیاهی تصویر آزمایشی چندان عمیق به نظر نمی رسد، اما در اینجا تست یکنواختی صفحه را ارزیابی می کند و نه سطح سیاهی را.

بازتاب سری TCL S مشکلی ندارد. دارای روکش نیمه براق است که باعث می شود بازتاب ها بزرگتر به نظر برسند و در سراسر صفحه پخش شوند. اگرچه این به کاهش اندکی شدت آنها کمک می کند. برای یک اتاق متوسط ​​خوب است، اما در یک اتاق روشن، انعکاس ها حواس را پرت می کنند.

در خارج از جعبه، دقت TCL S405 / S425 قابل توجه است و برای اکثر مردم، حتی علاقه مندان، بسیار سخت است که متوجه این اشتباهات کوچک شوید. به طور کلی، رنگ ها به خوبی هدف خود را دنبال می کنند و تراز سفیدی و گاما نیز بسیار خوب است. در این سطح از دقت، نیازی به کالیبراسیون نخواهد بود و می‌توان آن را همانطور که در بیشتر موارد وجود دارد استفاده کرد.

پس از کالیبراسیون، TCL S405 یکی از دقیق ترین تلویزیون هایی است که تا به حال بررسی کرده ایم. در این سطح از دقت، اکثر عیوب حتی قابل توجه نیستند. از آنجایی که تلویزیون از قبل بسیار دقیق بود، کالیبراسیون در یک نسیم انجام شد و هیچ مشکل واقعی در طول فرآیند ایجاد نشد.

 

مانند سایر تلویزیون‌های TCL، کالیبراسیون فقط از طریق برنامه‌های تلفن همراه امکان‌پذیر است و یکی از ساده‌ترین روش‌های موجود از تمام برندهای اصلی تلویزیونی است که ما با آن کار کرده‌ایم. کنترل تراز سفیدی 11 نقطه ای و کنترل فضای رنگ نسبتاً پاسخگو هستند و راه بسیار آسانی را برای انجام کالیبراسیون ارائه می دهند.

به‌روزرسانی 2018/02/26: گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه مدل 49 اینچی S405 (49S405) دارای یک پنل متفاوت است که جلوه‌ای مانند متقاطع را نشان می‌دهد که از نزدیک قابل مشاهده است ( اینجا را ببینید ). به نظر می‌رسد مشابه باشد. به P607 (در عکس پیکسلی اینجا قابل مشاهده است )

طیف رنگی باریک، فقط برای محتوای SDR خوب است. وسعت رنگ واقعی با حداکثر رنگ قرمز، سبز و آبی در تلویزیون سونی   تصویر Rec 2020 نشان داده شده است. همه رنگ‌های دیگر در تصویر Rec 2020 و همه رنگ‌های P3 به‌طور وحشتناکی اشباع نشده نشان داده می‌شوند، احتمالاً به این دلیل که تلویزیون روشنایی را بر دقت رنگ ترجیح می‌دهد زیرا تلویزیون بسیار کم‌رنگ است. این آزمایش ها در محرک روشنایی 75 درصد انجام شد. نشان داده شده در اینجا و اینجا تست هایی است که با محرک 50% کم نور انجام می شوند که دقت بسیار بهتری دارند. بیشتر رنگ‌ها در محتوای HDR دارای یک محرک کم نور هستند و دقت مناسبی دارند، اما رنگ‌های بسیار روشن دقت ضعیفی دارند.

 

EOTF تلویزیون از منحنی HDR PQ تقریباً تا 50 درصد خاکستری محرک پیروی می کند، جایی که خیلی زود خاموش می شود تا انتقال به اوج روشنایی کم تلویزیون آسان شود. این آزمایش با تنظیم «Gamma» روی «2.0» در تنظیمات تصویر پیشرفته تلویزیون در برنامه Roku انجام شد. در «گاما» پیش‌فرض «2.2»، EOTF از منحنی PQ که در اینجا نشان داده شده است ، کم‌تر بود و در اینجا با فعال کردن «حالت بازی» نشان داده شده است. کاربران می توانند این تنظیم "گاما" را متناسب با روشنایی اتاق خود تغییر دهند.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/tv_display_resolution-7680_4320_8k

حجم رنگ ناامید کننده طیف رنگی تلویزیون هنگام نمایش رنگ های اشباع شده بسیار تیره به میزان قابل توجهی باریک می شود که در هر دو حجم رنگ قابل مشاهده است. وسعت رنگ برای رنگ‌های روشن اشباع شده Rec 2020 کامل می‌ماند، اما هنگام نمایش رنگ‌های روشن P3، وسعت به‌طور قابل‌توجهی باریک می‌شود، احتمالاً به دلیل اولویت دادن به نگاشت تن تلویزیون، روشنایی را بر دقت رنگ ترجیح می‌دهد، زیرا تلویزیون بسیار کم‌نور است.

TCL S425 / S405 می تواند گرادیان تست ما را بسیار روان و بدون هیچ نواری که معمولاً در پانل های 8 بیتی دیده می شود، نمایش دهد. کمی نقص در سبز تیره و در انتهای مقیاس خاکستری تیره دیده می شود، اما این بسیار کم است. باندینگ در فیلم های HDR مشکلی نداشت و عملکرد در کل بسیار خوب است.

هیچ احتباس تصویری در TCL S405 قابل تشخیص نیست و این مطابق با سایر تلویزیون هایی است که از پنل های VA استفاده می کنند.

ما انتظار نداریم که پنل های VA حفظ تصویر دائمی را تجربه کنند، زیرا پنل VA در آزمایش طولانی مدت ما مصون به نظر می رسد.

زمان پاسخ بسیار عالی است، و در نتیجه تنها یک مسیر کوتاه به دنبال اجسام در حال حرکت سریع است. این یک پیشرفت قابل توجه نسبت به تلویزیون های TCL 4K از سال 2016، US5800 و UP130 است و بهتر از S305 از سال 2017 است.

نمودار نور پس زمینه TCL S Series/S405 4k 2018این تلویزیون از PWM با فرکانس 120 هرتز برای کاهش نور پس‌زمینه استفاده می‌کند که از تنظیم نور پس‌زمینه 100/100 شروع می‌شود. کاهش تنظیم چرخه وظیفه را کوتاه می کند، در حالی که دامنه ثابت می ماند. PWM نور پس‌زمینه منجر به تکرارهایی به دنبال اشیاء متحرک سریع می‌شود که در کادر تاری حرکت قابل مشاهده است.

 

به‌روزرسانی 05/06/2019: S405 اکنون از حالت خودکار کم تأخیر پشتیبانی می‌کند و هنگامی که بازی را در دستگاه پشتیبانی‌شده شروع می‌کنید، «حالت بازی» را به‌طور خودکار فعال می‌کند. ما آن را با Xbox One S تست کردیم.

 

به‌روزرسانی 2017/07/18: تلویزیون فقط در حالت «PC» رنگ 4:4:4 را به درستی نشان می‌دهد. برای اکثر منابع، این کار با تغییر نماد ورودی به "رایانه" انجام می شود. برای رایانه شخصی، اگر تلویزیون رایانه شخصی را به عنوان منبع خود تشخیص دهد، حالت رایانه شخصی را مجبور می کند، و این نمی تواند اجتناب شود مگر با رهگیری قاب های اطلاعاتی AVI ارسال شده از رایانه. اندازه‌گیری تاخیر ورودی 4:4:4 اشتباه بود، اما همه اندازه‌گیری‌های تاخیر ورودی اکنون به‌روزرسانی شده‌اند (در اصل بدون تغییر).

 

تاخیر ورودی کم عالی، حتی برای گیمرهای رقابتی به اندازه کافی خوب است. وقتی تنظیمات «حالت بازی» روشن است، همه حالت‌های تصویر دارای تاخیر ورودی کم هستند و رنگ 4:4:4 به درستی در همه حالت‌ها نمایش داده می‌شود. این تاخیر ورودی بسیار شبیه به TCL P607 سطح بالاتر است.

اکثر قطعنامه ها پشتیبانی می شوند. 4k @ 60 هرتز فقط زمانی پشتیبانی می شود که ورودی HDMI استفاده شده روی HDMI 2.0 در تنظیمات تلویزیون تنظیم شده باشد. رنگ 4:4:4 به درستی در همه حالت های تصویر نمایش داده می شود.

 

پشتیبانی رنگ 4:2:0 تلویزیون ناسازگار است. 4:2:0 از برخی منابع، مانند رایانه شخصی (سفیدها صورتی می شوند، خطوط اسکن شده) به درستی نمایش داده نمی شود، در حالی که پخش کننده HDR Blu-ray ما چنین مشکلی نداشت. این ناهماهنگی می تواند برای منابع 4k @ 60 هرتزی که فقط از HDMI 1.4 پشتیبانی می کنند، مشکل ساز باشد، زیرا برای اینکه این منابع در محدوده پهنای باند HDMI 1.4 باقی بمانند، 4:2:0 لازم است.

 

به‌روزرسانی 2017/07/18: تلویزیون فقط در حالت «PC» رنگ 4:4:4 را به درستی نشان می‌دهد. وضوح در حالت رایانه شخصی نیز تأثیری ندارد، حتی اگر هنوز می توان لغزنده را تغییر داد. برای اکثر منابع، حالت PC با تغییر نماد ورودی به "رایانه" فعال می شود. برای رایانه شخصی، اگر تلویزیون رایانه شخصی را به عنوان منبع خود تشخیص دهد، حالت رایانه شخصی را مجبور می کند، و این نمی تواند اجتناب شود مگر با رهگیری قاب های اطلاعاتی AVI ارسال شده از رایانه. تغییر نماد ورودی از این حالت اجباری رایانه شخصی جلوگیری نمی کند. این رفتار در طول آزمایش اولیه شناخته نشده بود، که منجر به این فرض نادرست شد که رنگ 4:4:4 به درستی در همه حالت ها نمایش داده می شود.

همه ویژگی‌های CEC با همه دستگاه‌ها پشتیبانی نمی‌شوند. هنگامی که تلویزیون خاموش می شود، دستگاه های دارای CEC نیز خاموش می شوند، اما نمی توان از کنترل از راه دور تلویزیون برای پیمایش در منوی پلی استیشن 3 یا هر دستگاه دیگری که آزمایش شده است استفاده کرد.

 

به‌روزرسانی 2018/01/19: مشکلی در نحوه تشخیص قابلیت‌های عبور صوتی تلویزیون‌های TCL توسط Xbox One، Xbox One S و Xbox One X وجود دارد. یک راه حل در یادداشت های بررسی اضافی به تفصیل آمده است .

پاسخ فرکانسی بسیار ضعیف S405 تاکید بیش از حد باورنکردنی بر فرکانس‌های پایین‌تر دارد و باعث می‌شود که صدایی کاملاً پررونق و نامتعادل داشته باشد.

S405 دارای مقادیر بالایی از THD است. در ولوم‌های پایین‌تر تقریباً متوسط ​​است، اما وقتی سطح بالاتر تنظیم می‌شود، سر به فلک می‌کشد. متأسفانه، S405 همچنین از نام مستعار زیادی استفاده می کند و باعث می شود حجم های بالاتر بدون استفاده باقی بمانند.

رابط Roku به سرعت، با انیمیشن های روان و تقریبا بدون تاخیر پاسخ می دهد. استفاده از چیدمان مبتنی بر ستون آسان است و همه لیست ها با فشار دادن "بالا" در اولین مورد به پایین حلقه می شوند و پیمایش را سریعتر می کند. متأسفانه تقریباً تمام ناوبری باید از منوی اصلی عبور کند، که مراحل اضافی را به بسیاری از تعاملات اضافه می کند.

 

به‌روزرسانی 2018/01/24: یک اشکال در نوار لغزنده «Color» در HDR وجود دارد: گاهی اوقات وقتی نوار لغزنده افزایش می‌یابد و بلافاصله کاهش می‌یابد، یا برعکس، تلویزیون یخ می‌زند، خراب می‌شود و راه‌اندازی مجدد می‌شود. اگرچه این نباید برای

رابط اصلی بدون تبلیغات است، اگرچه برنامه های شخص ثالث می توانند تبلیغات داشته باشند. می‌توانید با استفاده از گزینه «محدود کردن ردیابی آگهی» تلویزیون از تبلیغات شخصی‌شده برای این تبلیغات در برنامه‌ها انصراف دهید. منوی اصلی یک جعبه بزرگ برای محتوای پیشنهادی دارد که می تواند آزاردهنده باشد.

 

به روز رسانی 02/04/2019: S405 اکنون تبلیغات را در صفحه اصلی نشان می دهد.

Roku برنامه های خود را "کانال های جریانی" می نامد، اما آنها مانند تلویزیون 55اینچ  برنامه های معمولی کار می کنند. برنامه های زیادی برای Roku به اندازه برخی از پلتفرم های هوشمند دیگر وجود ندارد، اما اکثر برنامه های محبوب مانند Netflix، YouTube و Amazon Video در دسترس هستند. برنامه‌ها مانند بقیه رابط‌ها به آرامی و با تاخیر یا افت فریم کمی اجرا می‌شوند.

کنترل از راه دور بسیار ابتدایی است، تنها با دکمه های ناوبری و برنامه Roku، کنترل پخش و کنترل صدا در کناره. فاقد ویژگی‌های موجود در ریموت‌های TCL سطح بالاتر مانند جک هدفون و بلندگو برای پخش صدای تلویزیون و ویژگی Find Remote است که در آن کنترل از راه دور صدا ایجاد می‌کند تا بتوان آن را پیدا کرد. این کنترل از راه دور اولیه تقریباً مشابه کنترل TCL S305 و US5800 سال گذشته است .تلویزیون دارای سه دکمه در پایین است که می تواند تلویزیون را روشن و خاموش کند، ورودی ها را تغییر داده و صدا را تغییر دهد.

متفرقهما 43 اینچ (43S405) را آزمایش کردیم. در بیشتر موارد، انتظار داریم که بررسی ما برای نسخه‌های 49 اینچی (49S405)، 55 اینچی (55S405) و 65 اینچی (65S405) معتبر باشد.

 

اگر شخصی با نوع دیگری از پنل برخورد کرد یا اگر TCL S405 (سری S) او با بررسی ما مطابقت نداشت، به ما اطلاع دهید و ما بررسی را به‌روزرسانی خواهیم کرد. TCL S305 در اصل همان تلویزیون است، اما دارای وضوح 1080p یا 720p است و می توان آن را در اندازه های کوچکتر یافت.

 

به‌روزرسانی 2018/02/26: گزارش‌هایی دریافت کرده‌ایم مبنی بر اینکه مدل 49 اینچی S405 (49S405) دارای یک پنل متفاوت است که جلوه‌ای مانند متقاطع را نشان می‌دهد که از نزدیک قابل مشاهده است ( اینجا را ببینید ). به نظر می‌رسد مشابه باشد. به P607 (در عکس پیکسلی اینجا قابل مشاهده است )

 

بالا سمت چپ: Vizio E Series 2017  (E65-E1). پایین سمت چپ: LG UJ6300  (43UJ6300). وسط: TCL S405 (43S405). بالا سمت راست: Samsung MU6300 (UN55MU6300). پایین سمت راست: TCL P607 ( 55P607 ). برخلاف سایر عکس‌های ما، این عکس تحت یک محیط کنترل‌شده گرفته نشده است، بنابراین از آن نتیجه‌گیری نکنید.

TCL S405 ارزش زیادی برای پول ارائه می دهد، زیرا کیفیت تصویر را ارائه می دهد و مجموعه ای از ویژگی های غیرمعمول برای محدوده قیمت مقرون به صرفه آن است. توصیه های ما را برای بهترین تلویزیون های مقرون به صرفه و بهترین تلویزیون های هوشمند مشاهده کنید.

جستجوکردنیافتن فروشگاه

TCL S Series S405 4k و TCL 4 Series S425 عملکرد بسیار مشابهی دارند. TCL S425 نسبت کنتراست کمی بالاتر دارد که برای تماشای فیلم در اتاق تاریک عالی است و تاخیر ورودی کمی کمتر است که برای اجرای بازی های ویدیویی خوب است. از طرف دیگر S405 می تواند لرزش 24p را از برنامه های اصلی حذف کند.

جستجوکردنیافتن فروشگاه

TCL S405 بسیار بهتر از Samsung M4500 است. S405 دارای صفحه نمایش 4k بومی است و می تواند از آخرین فناوری ها استفاده کند. S405 دارای تأخیر ورودی بسیار کمتر و زمان پاسخ سریع‌تر است که برای فیلم‌های اکشن یا بازی سریع عالی است. TCL یکنواختی مشکی بهتری دارد. Samsung M4500 کمی روشن‌تر است و دارای ویژگی درون‌یابی حرکتی اختیاری است که می‌تواند حرکت را در محتوای نرخ فریم پایین‌تر صاف کند.

 

جستجوکردنیافتن فروشگاه

TCL R617 به طور قابل توجهی بهتر از TCL S405 است. TCL R617 به لطف نسبت کنتراست طبیعی بالاتر، می‌تواند رنگ‌های سیاه عمیق‌تری ارائه دهد و دارای ویژگی کاهش نور محلی برای بهبود عملکرد اتاق تاریک است. R617 می تواند لرزش 24p را از فیلم های قدیمی حذف کند و می تواند بسیار روشن تر شود. R617 دارای طیف رنگی گسترده ای است و می تواند رنگ های زنده تری را به نمایش بگذارد. از طرف دیگر TCL S405 تاخیر ورودی کمتری برای بازی های ویدیویی دارد.

 

جستجوکردنیافتن فروشگاه

سری TCL 4 (S405) به طور قابل توجهی بهتر از TCL S305 است. TCL S405 عملکرد HDR بهتری دارد به دلیل اوج روشنایی HDR بهتر و حجم رنگ بهتر. همچنین به دلیل نسبت کنتراست طبیعی بالاتر و یکنواختی بهتر مشکی، می‌تواند رنگ‌های مشکی بهتری را ارائه دهد، و اگر در اتاق تاریک فیلم تماشا می‌کنید، عالی است. S405 همچنین برای بازی بهتر است زیرا تاخیر ورودی کمتری دارد که باعث می شود بسیار پاسخگو باشد. در نهایت، ورودی های بسیار بهتری برای استفاده به عنوان مانیتور رایانه شخصی دارد.

بهترین تلویزیون های 80-83-85 اینچیما مستقیماً از طریق دسترسی داخلی (که به شما امکان دسترسی به ویژگی‌های اضافی را می‌دهد) و هنگامی که محصولی را پس از کلیک کردن روی پیوند به یک خرده‌فروش می‌خرید، درآمد کسب می‌کنیم. درباره نحوه کار ما بیشتر بدانید .

ما محصولات خود را برای آزمایش می خریم. هنگامی که محصولی متوقف می شود یا دیگر محبوب نیست، ما محصولات خریداری شده را به صورت محلی در مونترال، کانادا می فروشیم. در اینجا می توانید ببینید چه محصولاتی در حال حاضر برای فروش داریم .

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 40
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 115
  • بازدید ماه : 258
  • بازدید سال : 1,113
  • بازدید کلی : 2,596