loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 34 سه شنبه 11 مرداد 1401 نظرات (0)

 

تقریباً هر تلویزیون 4k برای بازی های معمولی به اندازه کافی خوب است، اما اگر گیمر رقابتی هستید، بهترین عملکرد ممکن را می خواهید. بسیاری از تلویزیون های مدرن 4k برای بازی مناسب هستند زیرا سازندگان سعی کرده اند عملکرد بازی خود را برای رقابت با نمایشگرها بهبود بخشند. مدل‌های رده بالا معمولاً دارای ویژگی‌های بازی مانند پشتیبانی از نرخ نوسازی متغیر (VRR) و همچنین حالت تأخیر کم خودکار هستند که وقتی بازی را از دستگاه سازگار با تاخیر ورودی کم راه‌اندازی می‌کنید، تلویزیون را به‌طور خودکار به حالت بازی تغییر می‌دهد. با عرضه کنسول‌های بازی نسل فعلی، تلویزیون‌ها از پهنای باند HDMI 2.1 نیز پشتیبانی می‌کنند تا بتوانید بازی‌های 4k تا 120 فریم بر ثانیه را اجرا کنید.

 

توجه:  از آنجایی که تلویزیون های جدید تمایل دارند با قیمت های بسیار بالایی عرضه شوند، بعید است که این مدل های جدیدتر تا اواخر سال به انتخاب های معقولی تبدیل شوند. به همین دلیل، برخی از مدل های 2021 به عنوان انتخاب در توصیه های ما باقی می مانند.

 

ما بیش از 100 تلویزیون را تحت آخرین میز تست خریداری و آزمایش کرده‌ایم، و در زیر توصیه‌های ما برای بهترین تلویزیون‌های بازی که می‌توانید بخرید آورده شده است. همچنین انتخاب های ما را برای  بهترین تلویزیون های HDR ،  بهترین تلویزیون های PS5 و  بهترین تلویزیون های Xbox Series X بررسی کنید.

 

 

بهترین تلویزیون بازی 4k

تصویر طراحی OLED ال جی C1

LG C1 OLED تصویر در حال آزمایش

LG C1 OLED EOTF

LG C1 OLED Pixels Picture

LG C1 OLED Pre Color Picture

ال جی C1 OLED

 

بازی های ویدیویی

 9.2

تایپ کنید OLED

نوع فرعی

 WOLED

وضوح 4k

اندازه ها 48 "55" 65" 77" 83"

LG C1 OLED بهترین تلویزیون 4k برای بازی است که ما آزمایش کرده ایم. عملکرد عالی در بازی و کیفیت تصویر خیره کننده را ارائه می دهد. OLED ها منحصر به فرد هستند زیرا نور پس زمینه ندارند و در عوض دارای پیکسل های خود نور هستند. این بدان معناست که نسبت کنتراست تقریباً بی نهایت با سطوح سیاه کامل و بدون شکوفایی در اطراف اجسام روشن دارد، که آن را به انتخابی فوق العاده برای بازی در اتاق تاریک تبدیل می کند. همچنین زاویه دید فوق العاده وسیعی دارد که آن را به گزینه ای عالی برای بازی های co-op تبدیل می کند.

 

از نظر ویژگی های بازی، هر آنچه که در یک تلویزیون بازی می خواهید را دارد. از فناوری نرخ نوسازی متغیر FreeSync، G-SYNC و HDMI Forum پشتیبانی می‌کند و تجربه بازی تقریباً بدون پارگی را از تقریباً هر منبعی تضمین می‌کند. همچنین، پهنای باند HDMI 2.1 را روی تمام پورت‌های HDMI خود دارد و به آن اجازه می‌دهد تا از تمام امکاناتی که PS5 و Xbox Series S|X ارائه می‌دهند، از جمله بازی‌های 4k @ 120Hz، استفاده کامل کند. همچنین تاخیر ورودی فوق‌العاده کمی دارد و به لطف زمان پاسخگویی تقریباً آنی، حرکت نرم به نظر می‌رسد.

بهترین تلویزیون بازی میان رده 4k

تصویر طراحی هایسنس U8G

تصویر آزمایشی Hisense U8G

تصویر پیکسل های هایسنس U8G

تصویر پیش رنگی هایسنس U8G

هایسنس U8G

 

غیر قابل دسترسیAmazon.de

بازی های ویدیویی

 8.8

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 55 "65"

بهترین تلویزیون بازی میان رده 4k Hisense U8G است. زمان پاسخگویی فوق‌العاده‌ای دارد، بنابراین تاری بسیار کمی در پشت اجسام با حرکت سریع وجود دارد. از فناوری‌های نرخ نوسازی متغیر ، G-SYNC و HDMI Forum (VRR) پشتیبانی می‌کند و با ویژگی VRR در Xbox و PS5 جدید سازگار است و تجربه بازی تقریباً بدون اشک را تضمین می‌کند. همراه با تأخیر ورودی کم فوق‌العاده، این امر منجر به یک تجربه بازی فوق‌العاده روان و پاسخگو می‌شود.

 

این برای گیمرهای PS5 یا Xbox Series X عالی است، زیرا از بازی‌های 4k @ 120Hz روی دو درگاه از چهار پورت HDMI خود پشتیبانی می‌کند. همچنین دارای ورودی کامپوزیت است که اگر کنسول‌های قدیمی‌تری دارید که از HDMI پشتیبانی نمی‌کنند، راحت است. این یک تلویزیون چشمگیر است که در هر محیط تماشایی عالی به نظر می رسد. اوج روشنایی عالی و کنترل انعکاس شگفت‌انگیز دارد، که اگر در اتاقی روشن بازی می‌کنید عالی است، و به لطف نسبت کنتراست بالا و ویژگی کم‌نور محلی آرایه کامل عالی، در اتاق‌های تاریک به همان اندازه خوب به نظر می‌رسد، اما می‌تواند. رنگ مشکی کاملی را تولید می کند که ال جی C1 OLED به آن معروف است.

بهترین تلویزیون بازی 4k اقتصادی

تصویر طراحی QLED سری 5 TCL/S546 2021

TCL 5 Series/S546 2021 QLED In-Test Picture

TCL 5 Series/S546 2021 QLED EOTF

TCL 5 Series/S546 2021 QLED Pixels Picture

TCL 5 Series/S546 2021 QLED Pre Color Picture

TCL 5 Series/S546 2021 QLED

 

غیر قابل دسترسیAmazon.de

بازی های ویدیویی

 8.0

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 50 "55" 65" 75"

تمام نتایج آزمایش ما را ببینید

بهترین تلویزیون 4k مقرون به صرفه برای بازی که آزمایش کرده ایم TCL 5 Series/S546 2021 QLED است. این یک تلویزیون بازی عالی است، با زمان پاسخگویی سریع و تاخیر ورودی کم، که منجر به تجربه بازی روان با تاری بسیار کمی در پشت اجسام با حرکت سریع می شود. از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی می کند که به کاهش پارگی کمک می کند. این یک انتخاب فوق العاده برای بازی در یک اتاق تاریک به دلیل نسبت کنتراست بسیار بالا است، اما همچنین انتخاب خوبی برای یک محیط اتاق نشیمن با نور متوسط ​​است.

 

متأسفانه، در خارج از جعبه بسیار دقیق نیست و نمی توان آن را به طور کامل برای یک تصویر دقیق در هنگام بازی کالیبره کرد. اگر دقت برای شما مهم است، Hisense U6G جایگزین خوبی است. این کمی بهتر از TCL به طور کلی است، با دقت بسیار بهتر خارج از جعبه و یک ویژگی کم نور محلی بهتر. با این حال، از نرخ نوسازی متغیر پشتیبانی نمی کند، بنابراین برای بازی کمی همه کاره تر است.

بهترین تلویزیون بازی کوچک 4k

تصویر طراحی ال‌جی C2 OLED

تصویر در حال آزمایش OLED ال جی C2

LG C2 OLED Pixels Picture

LG C2 OLED Pre Color Picture

ال جی OLED42C2PUA

 

غیر قابل دسترسیAmazon.de

بازی های ویدیویی

 9.3

تایپ کنید OLED

نوع فرعی

 WOLED

وضوح 4k

بهترین تلویزیون بازی کوچک 4k که ما آزمایش کرده‌ایم LG OLED42CPUA است. ما مدل 65 اینچی LG C2 را تست کردیم، اما مدل 42 اینچی را نیز به عنوان  مانیتور خریداری و تست کردیم . این یک تجربه بازی تقریباً یکسان را با LG C1 بزرگتر در این لیست ارائه می‌کند، با زمان پاسخگویی تقریباً آنی که منجر به حرکتی فوق‌العاده صاف می‌شود، و تاخیر ورودی پایینی دارد. مانند C1، از بازی های 4k @ 120Hz از PS5 و Xbox Series S|X یا اگر کارت گرافیک اخیر دارید، از رایانه شخصی پشتیبانی می کند.

 https://baneeh.com/

متأسفانه، C2 خیلی روشن نیست، بنابراین بهترین انتخاب برای یک محیط دید روشن نیست، زیرا کمی با تابش خیره کننده مستقیم دست و پنجه نرم می کند. اگر در یک اتاق روشن هستید، Samsung QN43QN90BAFXZA انتخاب بهتری است، زیرا به طور قابل توجهی روشن تر می شود و بهتر می تواند بر تابش خیره کننده غلبه کند. اگرچه برای بازی چندان خوب نیست، زیرا زمان پاسخگویی آن کمتر از C2 است.

 

بهترین تلویزیون بازی 4k برای اتاق روشن

تصویر طراحی QLED سامسونگ QN90A

تصویر در آزمایش QLED سامسونگ QN90A

سامسونگ QN90A QLED EOTF

تصویر پیکسل QLED سامسونگ QN90A

Samsung QN90A QLED Pre Color Picture

سامسونگ QN90A QLED

بازی های ویدیویی

 8.8

تایپ کنید رهبری

نوع فرعی

 VA

وضوح 4k

اندازه ها 43 "50" 55" 65" 75" 85" 98"

بهترین تلویزیون بازی برای یک اتاق روشن که ما آزمایش کرده ایم Samsung QN90A QLED است. این یک تلویزیون LED منحصر به فرد است که کیفیت تصویر خیره کننده ای را ارائه می دهد و در عین حال ویژگی های بازی زیادی را ارائه می دهد. این دارای یک ورودی HDMI با پهنای باند HDMI 2.1 است، به این معنی که می توانید Xbox Series X یا PS5 خود را به آن وصل کنید، اما به دلیل اینکه تنها یک اسلات است، اگر می خواهید بیش از یک دستگاه HDMI 2.1 را وصل کنید، باید از یک گیرنده سازگار استفاده کنید. .

 

استفاده از تلویزیون LED نسبت به OLED چند مزیت دارد: ال ای دی ها در برابر سوختگی دائمی مصون به نظر می رسند، به این معنی که می توانید بازی مورد علاقه خود را با عناصر ثابت انجام دهید و نگران آسیب دیدن صفحه نمایش نباشید. همچنین، از آنجایی که این تلویزیون از نور پس‌زمینه مینی LED استفاده می‌کند،baneh  بسیار روشن می‌شود و همراه با بازتاب فوق‌العاده آن، تابش خیره‌کننده حتی در روشن‌ترین اتاق‌ها نیز مشکلی ایجاد نخواهد کرد. اگر به جای آن از آن در اتاق های تاریک استفاده می کنید، پنل VA کنتراست بالایی برای نمایش سیاهی های عمیق دارد.

https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/samsung/shopby/tv_display_resolution-3840x2160_4k

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 6
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 85
  • بازدید ماه : 228
  • بازدید سال : 1,083
  • بازدید کلی : 2,566