loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 38 پنجشنبه 21 مهر 1401 نظرات (0)

اگر آشپزخانه را از ابتدا طراحی می کنید، به راحتی می توانید یخچال فریزر رویایی خود را با هم ادغام کنید. اگر یک شکاف موجود برای پر کردن دارید، ممکن است متوجه شوید که انتخاب شما توسط فضا دیکته شده است. خبر خوب در مورد طیف وسیعی از یخچال فریزرهای ال‌جی این است که ما مدل‌ها و اندازه‌های مختلفی داریم که متناسب با هر خانه باشد.

 

سه نوع کلیدی برای انتخاب به شرح زیر است:

  • یخچال فریزر به سبک آمریکایی: یخچال و فریزر را در کنار یکدیگر ترکیب می کند
  • یخچال فریزر چند دری: درهای دوتایی با یخچال تمام عرض بالا و فریزر در پایین
  • یخچال فریزر بلند: دستگاه باریک با یخچال در بالا و فریزر در زیر

 

 اختصاصی ال‌جی که هم در یخچال فریزرهای سبک آمریکایی و هم در یخچال‌های چنددری موجود است، هوای سرد را به شدت کاهش می‌دهد و غذای شما را برای مدت طولانی‌تری تازه‌تر نگه می‌دارد.

یخچال فریزر چه اندازه ای را انتخاب کنم؟

ما در ال‌جی می‌خواهیم که هر مشتری یخچال فریزر مناسب خود را تهیه کند، بنابراین مجموعه‌ای از اندازه‌ها را در هر محدوده پیشنهاد می‌کنیم.

 

مطمئن شوید که ابعاد دقیق مدل دلخواه خود را با فضایی که در دسترس دارید بررسی کنید. حداکثر / حداقل ابعاد در هر محدوده به شرح زیر است:

از این طرح چهار نقطه ای استفاده کنید تا مطمئن شوید یخچال فریزر ال جی شما مناسب خانه شما خواهد بود:

  1. اندازه گیری های دقیقی از فضایی که می خواهید یخچال فریزر ال جی خود را نصب کنید انجام دهید. به یاد داشته باشید یخچال سامسونگ  که هنگام اندازه گیری عرض و عمق، تخته های دامنی را در نظر بگیرید و اطمینان حاصل کنید که به پریز برق دسترسی دارید.
  2. مقداری فضای اضافی در اطراف یخچال فریزر ال جی خود اضافه کنید تا تهویه شود. ما یک بافر حداقل 50 میلی متری را در همه طرف ها از جمله قسمت بالایی توصیه می کنیم تا امکان عملکرد کارآمد را فراهم کند.
  3. بررسی کنید که فضای کافی در اطراف یخچال فریزر خود دارید تا پس از نصب درها را باز کنید. مدل‌های Combi ال‌جی با درب‌های برگشت‌پذیر برای انعطاف‌پذیری بیشتر در نصب عرضه می‌شوند.

 

  1. به این فکر کنید که چگونه یخچال فریزر خود را به مقصد نهایی می رسانید. آیا از درها / از پله ها / داخل آسانسور عمومی جا می شود؟ مسیر دسترسی را از قبل اندازه گیری و برنامه ریزی کنید یا نصب می تواند باعث سردرد شود. درب ها در مدل های خاصی برای سهولت نصب / دسترسی قابل جدا شدن هستند.

انتخاب رنگ و پایان

اندازه خالص آنها باعث می شود یخچال فریزرها به طور کلی یکی از قابل مشاهده ترین وسایل در آشپزخانه باشند، بنابراین مهم است که رنگ و پرداخت مناسب را داشته باشید. ال‌جی منویی از گزینه‌های خنثی مدرن را ارائه می‌کند تا اطمینان حاصل کند که می‌توانید یخچال فریزر را پیدا کنید که یا با لوازم موجود مطابقت داشته باشد یا کنتراست شیک ارائه دهد. از میان انتخاب رنگ های زیر انتخاب کنید:

یک یخچال در آشپزخانه وجود دارد

سیاه مات

بسیاری از یخچال فریزرهای ال‌جی به سبک آمریکایی در رنگ مشکی یا مشکی مات موجود هستند: تضمین شده است که به آشپزخانه شما ضریب «عجب» می‌دهد.

یک یخچال در آشپزخانه وجود دارد      یک یخچال در آشپزخانه وجود دارد      یک یخچال در آشپزخانه وجود دارد

صفحات تک تک محصولات را بررسی کنید تا متوجه شوید کدام رنگ ها در سبک انتخابی یخچال فریزر ال جی موجود است.

دسترسی فوری به آب خنک و فیلتر شده و یخ، هر زمان که دوست داشتید؟ بله لطفا!

دستگاه پخش یخ و آب در همه انواع یخچال فریزرهای ال جی - از جمله طیف باریک Tall - موجود است.

حتی لازم نیست یخچال فریزر ال جی خود را به منبع اصلی آب وصل کنید تا از یخ و آب در شیر استفاده کنید.

 

یخچال فریزرهای ال‌جی Plumbed

Plumbed مستقیماً از طریق یک فیلتر به منبع آب شما متصل می‌شوند  ساید ال جی تا در صورت تقاضا، H2O تمیز و خنک را تامین کنند. بسته به مدل، یخ مکعبی، خرد شده و صنعتگر نیز قابل توزیع است.

 

غیر لوله کشی

هنگامی که دسترسی به منبع آب برای دستگاه شما امکان پذیر نیست، یکی از مدل های غیر لوله کشی ما را با یک مخزن آب قابل شارژ داخلی که به تلگراف نصب شده در درب متصل است، انتخاب کنید. به سادگی مخزن را پر نگه دارید تا از تجمل آب سرد در شیر لذت ببرید.

فریزر بدون یخبندان در یخچال یک ظرف کناری قرار دارد، سمت چپ داخل بدون یخ و سمت راست داخل با برفک است.

فریزر بدون برفک

آن لایه های ضخیم یخ در داخل فریزر شما یک سردرد واقعی است – نه تنها به فضای ذخیره سازی گرانبها می خورند، بلکه می توانند عملکرد فریزر را نیز به خطر بیندازند.

سیستم ال‌جی Total No Frost به این معنی است که دیگر هرگز با مشکل یخ‌زدایی مواجه نخواهید شد.

یک تایمر خودکار در فریزر شما یک بخاری کوچک را به طور دوره ای فعال می کند تا از تجمع یخ جلوگیری کند: خداحافظ کریستال های یخ، سلام عملکرد بهتر فریزر. بعلاوه: فضای بیشتری برای نگهداری ایمن و مطمئن غذای منجمد شما!

اتاق نشیمن را در پشت می بینید، در یخچال باز است و گوشی خود را با دستان خود گرفته اید.

یخچال هوشمند با LG ThinQ

یخچال فریزر هوشمند ال‌جی با قابلیت Wi-Fi را از راه دور از طریق تلفن هوشمند خود با استفاده از برنامه LG ThinQ™ کنترل کنید. هوش مصنوعی می‌آموزد که درهای یخچال ال‌جی را چه زمانی و چند بار باز می‌کنید و بر اساس آن مناطق خنک‌کننده را تنظیم می‌کند. کیسه‌ای پر از غذای منجمد دارید که می‌خواهید وقتی به خانه می‌رسید سریع سرد کنید؟ برای استفاده فوری در هنگام بازگشت، انجماد سریع خود را از قبل فعال کنید. حتی اگر شخصی فراموش کرد درب یخچال را به درستی ببندد، می توانید هشدارهایی را روی تلفن خود دریافت کنید.

*ویژگی ها و خدمات موجود ممکن است متفاوت باشد.

محفظه کشویی داخل یخچال را با دست بکشید

طراحی فضایی همه کاره

یخچال فریزرهای ال جی دارای ویژگی های طراحی منظمی هستند که به شما ساید بوش کمک می کند از فضای ذخیره سازی خود نهایت استفاده را ببرید.

- قفسه تاشو 2 مرحله ای فضای کافی را برای وسایل بلند و حجیم مانند بطری هایی که باید به صورت عمودی نگهداری شوند، یک ظرف یا یک قسمت بزرگ گوشت ایجاد می کند.

- قفسه شراب جداشدنی به این معنی است که می توانید نوک های مورد علاقه خود را با خیال راحت و در دمای مناسب ذخیره کنید و در عین حال اجازه دهید هوا در گردش باشد.

- جعبه ابزار کم عمق مکان مناسبی برای نگهداری گوشت سرد و پنیر است.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 4
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 6
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 81
  • بازدید ماه : 224
  • بازدید سال : 1,079
  • بازدید کلی : 2,562