loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 14 سه شنبه 08 شهریور 1401 نظرات (0)

برداشت ما: بسیار شبیه به مجموعه قبلی اما در اندازه ای مناسب برای اتاق نشیمن، این یکی دیگر از بهترین خریدهای انحصاری با Chromecast داخلی و ارزان ترین تلویزیون 4K در لیست است. و از اینجا به بعد، همه آنها 4K هستند.

 بانه دات کام

برداشت ما: اولین مشاهده تلویزیون Roku! ما از طرفداران پر و پا قرص آن سیستم تلویزیون هوشمند هستیم - بسیار بزرگتر از Chromecast - و در آزمایش‌های قبلی‌مان، مجموعه‌های Insignia و سایر Rokus سطح ابتدایی عملکرد خوبی داشتند

برداشت ما: در انتهای دیگر طیف قیمت در هر اینچ این Vizio قرار دارد. پس چرا آن را گنجانده ایم؟ صرفاً به این دلیل که بهترین تلویزیون LCD در این لیست با کیفیت تصویر واقعا عالی است. اما منتظر خرید تلویزیون های OLED باشید که عملکرد بهتری دارند.

برداشت ما: سه فروشگاه سنتی مختلف دقیقاً تلویزیون سامسونگ مشابهی را با قیمت یکسان ارائه می‌دهند، و این معامله بدی نیست. اما ما حدس می زنیم که Vizio در صفحه بعدی تصویر بهتری دارد.

 

برداشت ما: درست مانند برادر 50 اینچی خود در دو اسلاید پیش، این Vizio انتخاب من را به دست آورد، زیرا یک تلویزیون عالی با قیمت عالی است. البته، نمی تواند با تلویزیون OLED 55 اینچی در اسلاید بعدی رقابت کند، اما می توانید دو و نیم از این ها را به قیمت یکی از آن ها خریداری کنید.

 

توجه داشته باشید که تصویر نسخه 65 اینچی را نشان می دهد که ما بررسی کردیم، نه نسخه 55 اینچی موجود در حال حاضر. متأسفانه، آن 65 کاهش قیمت نداشت، اما هنوز هم یک معامله خوب با 1000 دلار است. با این حال، منتظر معاملات شیرین خانم بزرگتر باشید.

 Android

 

برداشت ما: این پایین‌ترین قیمت در بهترین کیفیت تصویری است که تا به حال آزمایش کرده‌ایم ، و به گفته ال‌جی این آخرین روزی است که می‌توانید آن را با این قیمت دریافت کنید.

برداشت ما: پنجاه و هشت اینچ یک اردک عجیب و غریب است، و انتخاب ما نزدیک به این اندازه یک Vizio 60 اینچی است که هنوز چند اسلاید جلوتر است، اما اگر می‌خواهید نام تجاری سامسونگ را داشته باشید، شاید این برای شما مناسب باشد.

 

برداشت ما: بله، هیتاچی تلویزیون‌های Roku را نیز می‌سازد، و این تلویزیون در ابعاد بزرگ بسیار خوب است. اگر هوشمندی را بر کیفیت تصویر در اولویت قرار می دهید، این یکی را از Vizio در صفحه بعد انتخاب کنید.

برداشت ما: ما این 60 اینچ را از تلویزیون Hitachi Roku انتخاب می کنیم، زیرا از کم نور محلی استفاده می کند، بنابراین ما در واقع فکر می کنیم که عملکرد بهتری خواهد داشت.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/n_digital_receiver-dvb_t

برداشت ما: اوم، این یکی از ارزان ترین قیمت هایی است که تا به حال برای تلویزیون 65 اینچی دیده ایم. این فقط دیوانه است. انتظار کیفیت تصویر خوب را نداشته باشید، اما اگر فقط اندازه خالص را با دلار کم می خواهید، خیلی بهتر نمی شود.

برداشت ما: بله، 70 دلار بیشتر از RCA در اسلاید قبلی است، اما سیستم عامل فوق‌العاده Roku را در بزرگ‌ترین اندازه‌ای که تاکنون داشته است، به رخ می‌کشد. اگرچه Vizio در اسلاید بعدی عملکرد بهتری دارد.

برداشت ما: مطمئناً نمی تواند با OLED دو اسلاید دورتر یا حتی سری 65 اینچی M 1000 دلاری رقابت کند، اما این E هنوز هم عملکردی عالی برای قیمت عالی دارد.

 

برداشت ما: احتمالاً تصویر خوبی مانند Vizio نخواهد داشت، اما یک سامسونگ با همان اندازه و همان قیمت است. پس شاید شما آن را بهتر دوست داشته باشید.

 

برداشت ما: این آخرین روز فروش ال‌جی است و یک OLED 65 اینچی ممکن است تا سال 2018 دیگر به این پایین نرسد.

 

گران ترین تلویزیون در این لیست جدا از Vizio 80 اینچی که در چند اسلاید خواهید دید، 65B7A هنوز به عنوان یک معامله فوق العاده واجد شرایط است. این تلویزیون مانند برادر 55 اینچی خود بهترین کیفیت تصویر را با کمترین قیمت ارائه می دهد. هنوز هم بزرگ و زیبا است و می دانید که آن را می خواهید.

برداشت ما: آیا شروع به تشخیص الگوی انتخاب های من می کنید؟ در واقع این یک تماس سخت بین این 70 اینچی، عضوی از سری M برنده منتخب ویرایشگران، و E 70 اینچی از اسلاید آخر است. با این حال، با 300 دلار دیگر، تلویزیون بسیار بهتری دریافت می‌کنید - و در کتاب ما ارزش پرداخت را دارد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/n_smart_tv-yes

برداشت ما: قیمتی ساده در یک تلویزیون غول پیکر. نه، ما نمی‌دانیم خوب است یا نه، بنابراین با این قیمت ریسک می‌کنید، اما شاید قیمت دیوانه‌کننده آن کافی باشد که شما را تحت تأثیر قرار دهد. اگر نه...

برداشت ما: اگر در این دوشنبه سایبری یک تلویزیون 75 اینچی خوب می‌خواهید  ، احتمالاً قیمت آن بهتر از این نخواهد بود. برخلاف آخرین تلویزیون Sceptre، ما می توانیم تأیید کنیم که این Vizio در واقع کیفیت تصویر ثابتی را ارائه می دهد.برداشت ما: اگر فکر می کنید که قبلاً این یکی را شنیده اید، مرا متوقف کنید. در اینجا، یک بار دیگر، سری مورد علاقه ما از تلویزیون های غیر OLED برای سال 2017، در اندازه ای واقعا عظیم، با قیمتی که برای این سطح از کیفیت تصویر واقعاً دشوار است، وجود دارد.

 

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 117
  • بازدید ماه : 260
  • بازدید سال : 1,115
  • بازدید کلی : 2,598