loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 32 پنجشنبه 31 شهریور 1401 نظرات (0)

قیمت <b>Samsung UNEH6000 سری</b> نسبت به برخی دیگر از تلویزیون هایی که از نور پس زمینه LED استفاده می کنند کمتر است. دقت رنگ، پردازش ویدئو و تصویر اتاق روشن بسیار خوب است و نسبت به بسیاری از مدل‌های LED با نور لبه

سطوح مشکی روشن تر، کیفیت تصویر EH6000 را در مقایسه با بسیاری از تلویزیون ها، از جمله مدل های ارزان تر، مختل می کند. مجموعه اتصال آن تنها با دو ورودی HDMI کم خون است و با این قیمت تلویزیون های متعددی برنامه ها و عملکردهای

اگرچه ارزان‌تر از مدل‌های فوق نازک لبه‌های سامسونگ است، اما ارزش پیشنهادی سری EH6000 به دلیل کیفیت تصویر متوسط ​​آسیب دیده است.

مشتریان گیج احتمالاً سر خود را روی نمایه 3.7 اینچی سری EH6000 به ضخامت می‌خرانند و از خود می‌پرسند که چگونه شایسته نام تلویزیون LED است. فروشنده توضیح می دهد که از LED هایی استفاده می کند که در یک آرایه کامل در پشت صفحه نمایش قرار گرفته اند، در مقایسه با لبه های فشرده. درست است. در آن مرحله حتی ممکن است سعی کند به مشتری بگوید که از آنجایی که LED است، تصویر بهتری نسبت به یک تلویزیون LCD استاندارد دارد. این لزوما درست نیست و هرگز هم نبوده است.

 

Samsung EH6000 قاب نازک تری در اطراف تصویر نسبت به هر تلویزیون غیر LED دارد و ظاهری مینیمال به آن می بخشد، اما کیفیت تصویر آن مناسب است -- بهتر از تلویزیون های غیر LED این شرکت در سال گذشته نیست، و بدتر از آن در برخی از مناطق با این حال، این بسیار ارزان‌تر از برادران سامسونگ با نور لبه‌ای است، بنابراین ممکن است برای خریداران آگاه از ارزش جذاب باشد، به خصوص در اندازه‌های صفحه‌نمایش کوچک‌تر که در آن تلویزیون‌های LED پلاسما و بهتر مانند سری شارپ LC-LE640U رقابت نمی‌کنند.

اطلاعات سری: من یک ارزیابی عملی از 46 اینچی سامسونگ UN46EH6000 انجام دادم، اما این بررسی برای سایر اندازه‌های صفحه نمایش این سری نیز اعمال می‌شود. همه اندازه ها دارای مشخصات یکسان هستند و طبق گفته سازنده باید کیفیت تصویر بسیار مشابهی را ارائه دهند.

از جلو، UNEH6000 بسیار شبیه هر تلویزیون LED جدیدتری است: یک قاب بسیار نازک در اطراف تصویر و همه چیز به رنگ مشکی براق. تزئینات اضافی تقریباً وجود ندارد و من آن را دوست دارم. حیف که پایه نمی چرخد.

 

 

با این حال، از یک طرف، میراث "آرایه کامل" مجموعه آشکار است. پانل آن 3.7 اینچ عمق دارد - در مقایسه با 1.9 اینچ برای مثال UNES6500 با نور لبه . من می گویم "چه کسی اهمیت می دهد"، اگرچه ظاهراً برخی از خریداران تلویزیون برای لاغری ارزش قائل هستند.

 

 

EH6000 منوی شفاف و قدیمی سامسونگ را دارد که من در واقع آن را به نسخه جدیدتر گرد، آبی و مات ترجیح می دهم. پیمایش به اندازه کافی آسان است و من از توضیحات همراه با شرایط منو قدردانی کردم. راهنمای کاربر روی صفحه نمایش و بخش راهنمای موجود در سامسونگ های رده بالاتر ناپدید می شود، اگرچه یک "راهنمای اتصال HD" اساسی وجود دارد.

 

کنترل از راه دور pipsqueak سعی می کند تعداد زیادی کلید با اندازه و شکل مشابه را روی سطح کوتاه خود قرار دهد، اما حداقل نور پس زمینه کامل وجود دارد. من آن را با فاصله مناسب بین دکمه ها عوض می کنم.

 

سیستم نور پس‌زمینه تمام آرایه سامسونگ از LEDهای کمتری نسبت به سیستم‌های آرایه کامل در تلویزیون‌های با کم‌نور محلی سطح بالاتر و حتی کمتر از مدل‌های دارای نور لبه استفاده می‌کند. کمبود LED های واقعی به سامسونگ و سایر سازندگان مجموعه های فول آرایه جدید مانند EH6000 این امکان را می دهد که کمتر از سایر انواع تلویزیون های LED شارژ شوند. برای اطلاعات بیشتر و مجموعه کامل تلویزیون‌های سال 2012 سامسونگ، پرایمر من را در نور پس‌زمینه LED بررسی کنید تا ببینید کدام مدل از کدام فناوری استفاده می‌کند.

 

بزرگ‌ترین ویژگی UNEH6000 نسبت به سری‌های UNEH5000 نرخ تازه‌سازی 120 هرتز است که به اسکن نور پس‌زمینه می‌پیوندد تا «نرخ حرکت شفاف» 240 شرکت را به دست بیاورد. البته گمراه نشوید: این یک پنل 120 هرتز است، نه 240 هرتز. به عنوان یک مجموعه 120 هرتزی، EH600 همچنین از پردازش dejudder سامسونگ برخوردار است .

 

 

در غیر این صورت این مجموعه اولیه از موارد اضافی مانند تلویزیون هوشمند و سه بعدی صرف نظر می کند. هیچ اتصال اترنت برای دسترسی DLNA به فایل‌های موجود در شبکه وجود ندارد، اگرچه تلویزیون فایل‌های عکس، ویدیو و موسیقی را از طریق درگاه USB پخش می‌کند.

 

 

تنظیمات تصویر: UNEH6000 کنترل کافی برای تلویزیون سطح متوسط، دریافت یک سیستم دو نقطه ای در مقیاس خاکستری، پنج انتخاب گاما، و قابلیت تنظیم dejudder را ارائه می دهد. من واقعاً از تنظیم 10 نقطه خاکستری غافل نشدم زیرا دو نقطه بسیار خوب کار می کرد، اما دوست داشتم سیستم مدیریت رنگ عالی سامسونگ را داشته باشد.

 

 

قابلیت اتصال: سامسونگ در اینجا واقعاً گوشه های خود را کاهش داده و تنها دو ورودی HDMI را به EH6000 می دهد. به عنوان مثال، یک جعبه کابل و یک کنسول بازی را پوشش می دهد - اگر می خواهید چیزهای بیشتری مانند Roku یا رایانه شخصی را از طریق HDMI وصل کنید، ممکن است مجبور شوید یک سوئیچ خارجی بخرید.

 

کیفیت

تصویر در کیفیت تصویر، EH6000 از بسیاری از تلویزیون‌های LED و چند تلویزیون غیر LED که آزمایش کرده‌ایم کم‌تر است و سایه روشن‌تری از مشکی را نشان می‌دهد و دید خارج از زاویه ضعیف را نشان می‌دهد. با این حال، رنگ آن کاملا دقیق است، پردازش ویدیو یکدست است، و نسبت به بسیاری از همتایان نور لبه خود، یکنواختی بهتری را در سراسر صفحه نمایش نشان می دهد. من همچنین از صفحه نمایش مات آن در اتاق های روشن تر استقبال کردم.

 

برای مشاهده تنظیمات تصویر استفاده شده در بررسی و مطالعه بیشتر در مورد نحوه عملکرد کنترل های تصویر این تلویزیون در حین کالیبراسیون، روی تصویر زیر کلیک کنید.

سطح مشکی: سایه مشکی UNEH6000 روشن تر (بدتر) از هر تلویزیون دیگری در خط تولید ما خارج از TCL بود. در نواحی سیاه و نوارهای صندوق پستی صحنه‌های تاریک، مانند جستجوگر فلزیاب شبانه سنترال پارک از «Extremely Loud and Incredibly Close» (5:50)، هر دو LCD دیگر سامسونگ - از جمله UND6400 با نور لبه و CCFL. LND630 مبتنی بر LND630 - مانند شارپ به طرز مشهودی برتر بودند. همانطور که انتظار می رفت، پلاسماها همچنان بهتر به نظر می رسیدند.

 

جزئيات سايه بيشتر با اشتباهات گاه به گاه مورد ضربه قرار مي گرفت. چک‌های روی پیراهن اسکار در آن صحنه، و همچنین سایه‌های روی ژاکت او، اگر سطح مشکی روشن‌تر را نادیده می‌گرفتید، به همان اندازه طبیعی به نظر می‌رسید. از سوی دیگر، در صحنه‌های حتی تاریک‌تر، مانند تابه روی درختان کمی زودتر (5:25)، جزئیاتی مانند تاریک‌ترین برگ‌ها و شاخه‌ها نامرئی بودند. دوباره فقط سایه های TCL کمتر طبیعی به نظر می رسید.

 

فراتر از آن مشکی های روشن، UNEH6000 مشکل دیگری نیز دارد. نور پس‌زمینه آن نیز تمایل آزاردهنده‌ای برای روشن و خاموش شدن چشمک زدن در هنگام نمایش یک صفحه سیاه داشت، موضوعی که حداقل زمانی که در وسط تماشای یک فیلم اتفاق می‌افتد، حواس‌پرت‌کننده بود. مثلاً وقتی رابرت خانه‌اش را می‌بندد، در ساعت 12:10 در «I Am Legend» چنین فلاش‌هایی را دیدم و مطمئن هستم که در دیگر فیلم‌های میان‌فیلم به رنگ سیاه ظاهر می‌شوند.

 

دقت رنگ: این دسته قطعاً BANEH.COM نقطه قوت اصلی UNEH6000 بود. دقت آن در هر دو صحنه روشن‌تر، مانند تعامل اسکار با پدرش در مغازه (6:35) و چهره بچه‌های مدرسه‌ای که به خانه می‌روند (9:48) و در صحنه‌های تاریک‌تر، به مرجع رنگ در بین تلویزیون‌های خط تولید ما نزدیک‌تر بود. آنهایی که مزیت آن در حفظ اشباع مناسب در صحنه های کم نور نسبت به LND630 غیر LED به ویژه در ساعت 11:50 آشکار بود، جایی که چهره سایه دار اسکار در LND630 بسیار قرمز و در EH6000 کاملاً طبیعی به نظر می رسید.

 

با این حال، طبق معمول برای تلویزیون‌هایی با سطوح مشکی روشن، اشباع و غنا در EH6000 در مقایسه با آن‌ها پایین‌تر بود، بنابراین با وجود دقت، رنگ‌ها به اندازه نمایشگرهای بهتر تماشای آن‌ها دلپذیر نبودند.

 

طبق معمول برای یک تلویزیون LCD، رنگ EH6000 نزدیک به مشکی به طور قابل توجهی آبی تر از رنگ پلاسما می شود و سطوح سیاه روشن تر آن، دید تغییر رنگ را تشدید می کند. فقط نوارهای سیاه و سایه های عمیق TCL دقیق تر به نظر می رسید.

 

پردازش ویدیو: سری UNEH6000 اکثر گزینه‌های پردازش مشابهی را دارد که در سامسونگ‌های رده‌بالا یافت می‌شود، و وقتی صحبت از dejudder به میان می‌آید، قابلیت تنظیم بیشتری نسبت به رقبا دارد. سه پیش تنظیم dejudder آن - Clear، Standard و Smooth - به تنظیمات سفارشی در منوی Auto Motion Plus (AMP) می پیوندند. Engaging Standard and Smooth اثر صاف کننده مشخصه و همچنین برخی مصنوعات را معرفی می کند، بنابراین من آزادی Custom را ترجیح دادم.

 

این حالت، که شامل کاهش تاری و تنظیم کاهش لرزش است، به شما امکان می‌دهد هر دو پارامتر را مطابق میل خود تغییر دهید. من حداقل dejudder را ترجیح می‌دهم، اما داشتن این گزینه برای شماره‌گیری به میزان دلخواه یا کم، بسیار خوش آمدید.

 

در منوی AMP در Custom with Judder Reduction در 0 و Blur Reduction در 10، UNEH6000 بهترین های هر دو جهان را ارائه می دهد. رزولوشن تمام حرکت خود را تغییر داد و 1080p/24 را به درستی مدیریت کرد. هنگامی که AMP روی Clear یا Off تنظیم شده بود، به نظر می‌رسید که این مجموعه تصویر را با 2:3 پایین‌کشی می‌کند، که نشان‌دهنده آهنگ کمی لکنت است که در مدل‌های 60 هرتزی دیده می‌شود. سایر تنظیمات AMP صاف کننده/دژودر بیشتری را معرفی کردند.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/n_digital_receiver-dvb_t2

برخلاف برخی از تلویزیون‌های سامسونگ، UNEH6000 نمی‌تواند به درستی سیگنال 1080i را جدا کند، مهم نیست از کدام تنظیم حالت فیلم استفاده می‌کنم، بنابراین ممکن است برخی از مصنوعات جزئی را در مواد تلویزیون مبتنی بر فیلم با آن وضوح ببینید.

 

هنگامی که ویژگی اسکن نور پس‌زمینه را با برچسب LED Motion Plus روشن کردم، وضوح حرکت بسیار بهتری را اندازه‌گیری کردم (1080 خط در مقابل حدود 600 خط). متأسفانه انجام این کار تصویر را بیش از حد کمرنگ کرد، بنابراین آن را کنار گذاشتم. طبق معمول، در تشخیص هر گونه تفاوت در وضوح حرکت با مواد برنامه، بر خلاف الگوهای آزمایش، بدون توجه به تنظیماتی که انتخاب کردم، مشکل داشتم.

 

یکنواختی: نمونه بررسی UNEH6000 من از تغییرات روشنایی در سراسر صفحه نمایش رنج نمی برد. در الگوهای آزمایشی، کناره‌ها کمی روشن‌تر از وسط به نظر می‌رسیدند، و لبه پایینی همچنان روشن‌تر بود، اما این مسائل در بیشتر مواد برنامه نامرئی بود. من متوجه ساختار نور پس‌زمینه بسیار ضعیفی شدم که شبیه نوارهای عمودی در زمینه‌های مسطح بود، مانند آسمان آبی پشت صحنه ابتدایی فیلم «Extremely Loud & Incredibly Close»، اما دوباره کاملاً جزئی بود.

 

از سوی دیگر، وفاداری EH6000 از زاویه خارج، یکی از بدترین ها در خط تولید بود. هنگامی که فقط از یک بالشتک صندلی به دو طرف نقطه شیرین در وسط صفحه دیده می شد، رنگ و وفاداری در سطح مشکی را به سرعت از دست داد. ال سی دی های دیگر هم عالی نبودند، اما حتی TCL پایین نیز از زاویه خارج کمی بهتر از UNEH6000 سامسونگ به نظر می رسید.

 

نورپردازی روشن: من از صفحه نمایش مات در نورپردازی روشن قدردانی می کنم زیرا بازتاب را بسیار بهتر از پوشش براق در پلاسما پاناسونیک و UND6400 سامسونگ کاهش می دهد. در مقایسه با سایر ال سی دی ها که همگی صفحه نمایش مات دارند، بازتاب ها در UNEH6000 کمی روشن تر بود. UNEH6000 همچنین سطح مشکی را بهتر از پاناسونیک و بدتر از UND6400 حفظ کرد. تفاوت کمی بین آن و سایر ال سی دی های مات در این زمینه وجود داشت.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_display_resolution-7680_4320_8k

مصرف برق: من کنجکاو بودم که آیا طرح روشنایی LED با آرایه کامل بر مصرف انرژی در مقایسه با سایر طرح‌های نور پس‌زمینه، یعنی LED با نور لبه و CCFL تأثیر می‌گذارد یا خیر، و پاسخ «خیلی زیاد» نیست. همانطور که در زیر می‌بینید، سامسونگ‌های هم‌اندازه بدون توجه به طرح نور پس‌زمینه تقریباً به همان اندازه آب مصرف می‌کردند، و در حالی که LED‌های دارای نور لبه از چند برند دیگر کمی کارآمدتر بودند، تنها چند دلار در سال است. [(مقدار وات و دلار فقط برای سایز 46 اینچی این سری اعمال می شود.)

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 100
  • بازدید ماه : 243
  • بازدید سال : 1,098
  • بازدید کلی : 2,581