loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 31 پنجشنبه 10 شهریور 1401 نظرات (0)

اگر در حال حاضر می‌خواهید تعمیر 4K خود را انجام دهید، بهتر است یک اتصال اینترنتی سریع داشته باشید و از طرفداران سریال‌های اصلی در نتفلیکس و آمازون باشید. یا می توانید یک پخش کننده بلوری 4K و دیسک های فیزیکی واقعی را با قیمت 15 دلار به ازای هر پاپ به بالا بخرید.

خدمات پخش 4K نتفلیکس، آمازون، وودو و یوتیوب بیشترین انتخاب فیلم ها و نمایش های تلویزیونی 4K را دارند. چند سرویس کمتر محبوب مانند Google Play Movies and TV، Sony's Ultra، Fandango Now و UltraFlix4K گزینه های بیشتری را ارائه می دهند. Hulu همچنین اکنون 4K دارد، اما فقط در چند دستگاه.

 

 بانه دات کام

گرفتن؟ همه این سرویس‌های پخش تنها بخش کوچکی از کتابخانه‌های وسیع خود را با کیفیت 4K ارائه می‌کنند. به احتمال زیاد، هر نمایش یا فیلمی که می‌خواهید تماشا کنید، 4K یا HDR نخواهد بود. استثنا سریال های اصلی در نتفلیکس و آمازون است، مانند "Daredevil" و "The Man in the High Castle". بسیاری از آنها با کیفیت 4K در دسترس هستند.

4K Blu-ray منبع رایج دیگر فیلم های واقعی 4K و HDR است. در حال حاضر بیش از 100 عنوان در بلوری 4K وجود دارد و بسیاری از آنها به صورت HDR هستند. با توجه به قیمت های بالای فیلم ها و برنامه های تلویزیونی 4K/HDR اخیر در سرویس های پخش، گاهی اوقات خرید دیسک بهترین ارزش است. خرید یک فیلم 4K اخیر از سرویس‌هایی مانند Vudu یا Amazon معمولاً 30 دلار هزینه دارد، در حالی که بلوری‌های 4K اغلب تخفیف دارند. و بیشتر شامل نسخه HD به عنوان یک Blu-ray فیزیکی و کپی دیجیتال (برای دستگاه های تلفن همراه و جریان) نیز می شود.

 

تلویزیون زنده و بر اساس تقاضا از کابل، ماهواره، آنتن هوایی یا سرویسی مانند Sling TV تقریباً هرگز با کیفیت 4K یا HDR نیست. DirecTV بزرگترین انتخاب را دارد، با یک کانال 24 ساعته که چند رویداد را ارائه می دهد، و Dish Network نیز در 4K طراحی شده است. کابل هنوز هیچ پخش 4K در ایالات متحده ندارد.

 

به طور خلاصه، زمان زیادی طول می کشد تا بتوانید برنامه های پخش تلویزیونی و ورزش های مورد علاقه خود را با کیفیت 4K و/یا HDR تماشا کنید.

 

 

به هر حال، بازی یک حیوان دیگر است. بررسی‌های PlayStation 4 Pro ، Xbox One S ، لپ‌تاپ بازی و دسکتاپ بازی ما را بررسی کنید تا بدانید چرا نباید در مورد بازی‌های 4K و HDR هیجان‌زده شوید، حداقل هنوز.

نمونه محتوا: سریال اصلی «تاج»، «نارنجی سیاه جدید است»، «مارکو پولو»، «خانه پوشالی»، «رژیم غذایی سانتا کلاریتا»، «نارکوس»، «عشق»، «جسیکا جونز»، «دردویل» " و خیلی بیشتر. مجموعه‌های تلویزیونی «برکینگ بد»، «بهتر است با ساول تماس بگیری»، «فهرست سیاه»، فیلم‌های «متخلفان جوان»، «ترا»، «آپکس: داستان هایپرکار»، «پرواز پروانه‌ها»

 

غذای آماده: برای تماشای 4K در نتفلیکس، باید در طرح با بالاترین قیمت آن مشترک شوید. ظاهراً تمام اموال اخیر تولید شده توسط نتفلیکس، از سریال های اصلی گرفته تا کمدی استندآپ ویژه تا مستند، با کیفیت 4K و بسیاری از آنها در HDR در دسترس هستند. با این حال، چیزهایی که نتفلیکس خود را نساخت، نادر است.

هزینه: 99 دلار در سال اشتراک Prime (که شامل بسیاری از مزایای دیگر نیز می شود)، یا برخی از عناوین برای خرید با قیمت 19.99 دلار و بالاتر

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_type_display-oled

 

نمونه محتوا (Prime): سریال اصلی «شفاف»، «دست خدا»، «موتسارت در جنگل»، «وطن پرست»، «پیت یواشکی»، «مردی در قلعه بلند»، «جالوت»، «بوش» و بیشتر. مجموعه تلویزیونی «یتیم سیاه»، فیلم‌های «اسپکتر»، «چی رق»، «کافه سوسایتی»، «منچستر کنار دریا»

 

محتوای مثال (اجاره یا خرید): فیلم‌های «دوزخ»، «مسافران»، «شکارچیان ارواح»، «پارتی سوسیس»، «هیولا پول»، «افراد دیگر»، «تکانی مغزی»، «پیاده‌روی». مجموعه تلویزیونی "Outlander"، "Better Call Saul"، "Masters of Sex"، "House of Cards".

 

غذای آماده: مانند نتفلیکس، تقریباً هر سریال اصلی با کیفیت 4K و بسیاری از آنها با کیفیت HDR هستند. اعضای پرایم می‌توانند هر یک از آن‌ها را تماشا کنند، و همچنین به چند فیلم از جمله تولید آمازون «Manchester by the Sea» که در تاریخ 5 می برای پرایم عرضه می‌شود، دسترسی داشته باشند. چند فیلم برای اجاره یا خرید نیز وجود دارد - مطمئناً انتخاب بهتری نسبت به نتفلیکس، اما تقریباً به خوبی Vudu نیست - و تعداد انگشت شماری از نمایش‌ها، از جمله یک زوج که به صورت رایگان در Netflix در دسترس هستند.

محتوای مثال: فیلم‌های «سیاره زمین ۲»، «جانوران شگفت‌انگیز و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد»، «افق آب‌های عمیق»، «جان ویک»، «مسافران»، «ترول‌ها»، «اساسین کرید»، «آواز خواندن»، «ورود، «ددپول»، «پیشتازان فضا: فراتر»، «سفید برفی و شکارچی»، «هفت باشکوه»، «بتمن علیه سوپرمن: طلوع عدالت»، «بازگشته‌شده»، «حاشیه اقیانوس آرام».

 

 

غذای آماده: بیش از 100 دیسک بلوری 4K در حال حاضر در دسترس است، که هر هفته تعداد بیشتری از آنها منتشر می شود، و اکثر آنها HDR را نیز ارائه می دهند. فیلم‌های جدید با کیفیت 4K در سرویس‌های استریم هنوز نسبتاً کمیاب (و گران‌قیمت) هستند، بنابراین اگر می‌خواهید فیلم خاصی را ببینید یک دیسک واقعی ممکن است بهترین گزینه باشد. به عنوان یک امتیاز، هزینه معمولا شامل بلوری استاندارد 1080p و دسترسی به کپی دیجیتال است.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/xiaomi/shopby/tv_display_resolution-7680_4320_8k

محتوای مثال: فیلم‌های «جانوران شگفت‌انگیز و کجا می‌توان آنها را پیدا کرد»، «دختری در قطار»، «ورود»، «آواز خواندن»، «زندگی در شب»، «متفقین»، «حسابدار»، «جک ریچر»، "زندگی مخفی حیوانات خانگی"، "لک لک ها"، "جوخه انتحار"، "سالی"، "مکس دیوانه: جاده خشم".

این فیلم دارای فیلم های Sony Pictures مانند "Concussion" و "Fury" با قیمت 30 دلار برای خرید است و فقط در تلویزیون های 4K سونی در دسترس است. نکته مثبت این است که بیشتر فیلم ها در حالت HDR نیز هستند.برای تماشای هر یک از این منابع به یک تلویزیون 4K نیاز دارید ، و اگر می‌خواهید در محدوده دینامیکی بالا تماشا کنید، باید از HDR (با یا بدون Dolby Vision) نیز پشتیبانی کند. اکثر تلویزیون های 4K برنامه های بزرگ داخلی را ارائه می دهند، اما اگر ترجیح می دهید از یک دستگاه خارجی استفاده کنید، مورد علاقه ما Roku Premiere+ است.

 

برای 4K Blu-ray شما همچنین به یک پخش کننده مانند Samsung UBD-K8500 یا Xbox One S نیاز دارید. پخش کننده های 4K Blu-ray بیشتری امسال معرفی می شوند، از جمله مدل هایی که از Dolby Vision پشتیبانی می کنند، همراه با دیسک های Dolby Vision.

  2021

در نهایت، فقط به این دلیل که چیزی در 4K حتی HDR است، به این معنی نیست که به طور چشمگیری بهتر از یک دیسک استاندارد بلوری با وضوح بالا یا حتی یک جریان HD است. در بسیاری از آزمایش‌های ما در مورد جریان‌های 4K، تشخیص این تفاوت دشوار بود. HDR به طور کلی بهبود قابل توجه تری را ارائه می دهد، اما عملکرد تلویزیون خود عامل اصلی نیز است.

.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 5
  • آی پی دیروز : 10
  • بازدید امروز : 7
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 119
  • بازدید ماه : 110
  • بازدید سال : 965
  • بازدید کلی : 2,448