loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 18 یکشنبه 06 شهریور 1401 نظرات (0)

صادقانه بگویم، من به اندازه هر کسی متعجب شدم وقتی فهمیدم جالب‌ترین تلویزیون مفهومی CES سال گذشته - یک تلویزیون OLED که می‌تواند مانند پوستری پیچیده شود تا در یک جعبه کوچک و تزئینی ناپدید شود - ظاهراً در سال 2019 به فروش می‌رسد .

چرا؟ جدا از پاسخ واضح "چون می توانند"، یک تلویزیون رول آپ واقعا مفید است. همانطور که سال گذشته نوشتم: "یکی از بدترین چیزهایی که در مورد تلویزیون های صفحه بزرگ وجود دارد، لزوم وجود یک قطعه پلاستیکی سیاه رنگ عظیم است که وقتی خاموش می شود، تکه ای از دیوار را می گیرد. با یک تلویزیون قابل چرخش که دیگر مشکلی نیست، و این عملی بودن دلیل اصلی من فکر می کنم LG Display می خواهد این فناوری را کامل کند و به سازندگان کمک کند تا زودتر آن را به بازار عرضه کنند."

https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_screen_size-49_inch

سامسونگ به تازگی فروش اولین تلویزیون 8K را در ایالات متحده آغاز کرده است، Q900 85 اینچی با قیمت 15000 دلار ، و ال جی یک OLED 88 اینچی 8K را در IFA در برلین به نمایش گذاشت که تاریخ فروش آن در سال 2019 است. در CES 2019 می‌توانید انتظار داشته باشید که تلویزیون‌های با وضوح بالاتر از 4K، نه تنها از سامسونگ (که در حال حاضر تلویزیون‌های کوچکتر و ارزان‌تر 8K را در اروپا می‌فروشد) و ال‌جی، بلکه احتمالاً از سونی، ویزیو، TCL و هایسنس معرفی شوند.

همه این تلویزیون ها احتمالاً در سال 2019 بسیار گران خواهند بود و من انتظار ندارم که افزایش وضوح به تنهایی ارزش هزینه را داشته باشد. اما طی چند سال آینده، قیمت 8K احتمالاً کاهش می یابد و شروع به تبدیل شدن به وضوح پیش فرض برای اندازه های صفحه نمایش بسیار بزرگ می کند، دقیقاً مانند 4K که قبلاً برای تلویزیون های 55 اینچی و بالاتر پیش فرض است.

 

استفن بیکر، معاون تحلیل صنعت در گروه NPD می‌گوید: «روند اصلی به وضوح تلویزیون‌های صفحه بزرگ، صفحه نمایش‌های واقعاً بزرگ است که همچنان بخش رو به رشدی از بازار هستند. و البته شما جلوه ای از آن را در روز شکرگزاری با تلویزیون های 65 اینچی 398 دلاری که والمارت می فروخت دیدید.

 

در اینجا اعداد فروش سه ماهه بیکر برای تلویزیون های با اندازه 65 اینچ و بالاتر آورده شده است که تقریباً هر سه ماه یکبار افزایش تدریجی و در عین حال ثابت را نشان می دهد (اعداد سه ماهه چهارم 2018 در زمان انتشار در دسترس نبودند).

من همچنین از Baker برای اعداد اخیر سهم بازار به طور کلی، به ویژه برای TCL درخواست کردم. به نظر می‌رسد این سازنده چینی همیشه با تلویزیون‌های Roku خود در صدر جدول پرفروش‌ترین تلویزیون‌های آمازون قرار دارد . مجموعه های آن در فروش های متعدد جمعه سیاه و دوشنبه سایبری (از جمله تلویزیون 65 اینچی بیکر ذکر شده) به نمایش درآمدند، و سری 6 آن به خاطر پول مورد علاقه من تلویزیون سال بود.

 

 

بیکر گفت TCL برای هر یک از دو سال گذشته 60 درصد رشد داشته است. در اینجا آخرین اعداد کلی سهم بازار او برای سال 2018 (ژانویه تا اکتبر، آخرین ماهی که در دسترس بوده است) در مقایسه با مدت مشابه در دو سال گذشته، هم در سهم واحد (تعداد تلویزیون های واقعی فروخته شده) و هم در سهم درآمد (دلار) است. ارزش تلویزیون های فروخته شده).

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/lg/shopby/tv_screen_size-50_inch

این نشان می دهد که در حالی که TCL به سرعت در حال رشد است، بیشتر سهم آن در تلویزیون های ارزان تر است. در همین حال، سامسونگ، رهبر بازار همیشگی، همچنان به تسلط خود ادامه می دهد، هرچند کمتر از سال های اخیر. این شرکت 4 درصد از سهم خود را از دست داد، اما تنها 2 درصد از سهم دلاری را از دست داد، که نشان می‌دهد در مجموع تلویزیون‌های کمتری می‌فروشد اما همچنان رقبای خود را در فروش تلویزیون‌های گران‌قیمت شکست می‌دهد.

 

بزرگترین بازنده در هر دو سهم واحد و دلار، Vizio است که به ترتیب 8 و 9 درصد کاهش یافت. اساساً در همان بازار TCL رقابت می کند، بنابراین من علاقه مند خواهم بود ببینم که "V" بزرگ در سال 2019 از چه استراتژی هایی برای جلوگیری از موج TCL استفاده می کند.

الکسا و دستیار گوگل در چند سال اخیر در کنترل‌های تلویزیون تعبیه شده‌اند و اگر بلندگوی هوشمند Echo، Google Home، Sonos One یا دیگر بلندگوهای هوشمند دارید، مجموعه‌های بیشتری از فرمان‌های صوتی هندزفری (بدون نیاز به کنترل از راه دور) پشتیبانی می‌کنند. برای سال 2019 تعجب نخواهم کرد که ببینم سازندگان تلویزیون قدمی فراتر گذاشته اند: با ساختن یک میکروفون میدان دور در خود تلویزیون، به طوری که شما حتی به بلندگوی جداگانه نیاز نداشته باشید.

 baneh.com

 

سونی قبلاً این کار را با تلویزیون‌های OLED و LCD پیشرفته سری Master 2018 خود انجام داده است و می‌تواند در سال 2019 دوباره این کار را انجام دهد، شاید با مدل‌های مقرون به صرفه‌تر. توشیبا می‌گوید اکثر تلویزیون‌های 2019 آن برای بازار اروپا دارای این میکروفون‌های به اصطلاح میدان دور برای کنترل هندزفری الکسا هستند. به نظر می رسد یک گام بعدی طبیعی برای مجموعه های Amazon Fire TV Edition 2019 نیز باشد، به خصوص با توجه به اینکه Fire TV Cube آمازون چقدر خوب می تواند بدون اینکه تحت تأثیر صدای بلندگوهای تلویزیون قرار بگیرد، "گوش دهد". به دنبال سایر سازندگان تلویزیون باشید تا از این روند پیروی کنند.

ال‌جی قبلاً هوش مصنوعی را با دستیار داخلی گوگل مرتبط کرده است، اما قدم بعدی این است که به خریداران بگوید الگوریتم‌های هوش مصنوعی می‌توانند کیفیت تصویر را بهبود بخشند. سامسونگ این توپ را با تلویزیون Q900 8K خود به دست آورد

تلویزیون‌های OLED تخت و سفت غیر 8K - که همچنان بهترین کیفیت تصویر موجود را ارائه می‌کنند -  Xiaomiبهتر از همیشه می‌فروشند. بیکر می گوید که سهم OLED از تلویزیون های بیش از 1000 دلار در سال 2018 به 15 درصد افزایش یافته است، در حالی که در سال 2017 این میزان 11 درصد بود.

 

 

این بدان معناست که شرکت‌هایی که OLED نمی‌فروشند، به‌ویژه سامسونگ، تمام تلاش خود را می‌کنند تا یک جایگزین پیدا کنند. Q9 QLED پیشرفته‌تر از همیشه به آن نزدیک شد، اما حتی آن هم نمی‌تواند از مشکلات ذاتی نمایشگرهای مبتنی بر LCD فرار کند. Micro LED را وارد کنید ، که سامسونگ سال گذشته با The Wall آن را معرفی کرد - یک "تلویزیون" ماژولار 146 اینچی که در CES سال گذشته سروصدای زیادی به پا کرد . نوید کیفیت تصویر عالی OLED (سطوح سیاه کامل، مشاهده خارج از محور بهبودیافته) همراه با روشنایی عالی و تمایل کمتر برای سوختن را می دهد.

 

برخی از افراد ممکن است تعجب کنند که آیا تلویزیون های سال 2019 بالاخره از آخرین استاندارد HDMI، 2.1 پشتیبانی می کنند، که در میان مزایای دیگر، پهنای باند بالاتری را برای انواع خاصی از ویدیوهای 8K ارائه می دهد. تعجب می‌کنم اگر هر یک از تلویزیون‌های معرفی‌شده در نمایشگاه، یا ارسال در نیمه اول سال، به طور کامل با استاندارد HDMI 2.1 مطابقت داشته باشد - اگرچه برخی از سازندگان تلویزیون ممکن است ادعا کنند که مطابق با HDMI 2.1 هستند.

 

مسئله این است: تا زمانی که یک تلویزیون 8K بخرید، مشکل بزرگی نیست. تقریباً برای تمام ویدیوهای 4K موجود امروز، اتصالات HDMI در تلویزیون های فعلی کافی است

به عنوان مثال، 8K Q900 سامسونگ می‌تواند برخی از ویژگی‌های اضافی HDMI 2.1، به ویژه نرخ تازه‌سازی متغیر، نرخ فریم بالا (HFR) و دینامیک HDR را کنترل کند. ورودی‌های HDMI تلویزیون، رزولوشن 8K با سرعت 60 فریم در ثانیه را کنترل نمی‌کنند، اما حداکثر در 8K/30 است. هنگامی که محتوای 8K/60 از دستگاه های HDMI در دسترس باشد - به احتمال زیاد ابتدا از رایانه های شخصی - ممکن است مشکلی ایجاد شود.

جسورانه‌ترین پیش‌بینی‌های من تاکنون: من در CES خواهم بود تا تمام صفحه‌های جدید را شخصاً مرتب کنم، و تعداد زیادی از آنها وجود خواهند داشت. ما را در  @CNET  برای آخرین اخبار CES به طور کلی دنبال کنید، و من    را برای فناوری تلویزیون به طور خاص دنبال کنید. باید سرگرم کننده باشد!

 

این مقاله برای اولین بار در 20 دسامبر 2018 منتشر شد. در 3 ژانویه 2019 به‌روزرسانی شد تا به میکروفن میدان دور تلویزیون‌های سری Master Sony اشاره شود.

ما محصولات و خدماتی را که در مورد آنها می نویسیم دست انتخاب می کنیم. اگر از طریق لینک های ما خرید کنید، ممکن است کمیسیون دریافت کنیم. بیانیه اخلاقی را بررسی می کند

بررسی Samsung Galaxy Buds 2 Pro: طراحی بهبودیافته سود می دهد

https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/xiaomi/shopby/tv_screen_size-43_inch

در حالی که Galaxy Buds 2 Pro عملکرد ارتقا یافته ای را ارائه می دهد، بزرگترین پیشرفت برای بسیاری از افراد تناسب برتر آنها خواهد بود.

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 93
  • بازدید ماه : 236
  • بازدید سال : 1,091
  • بازدید کلی : 2,574