loading...
فروشگاه لوازم خانگی محمدی
علی بازدید : 12 پنجشنبه 17 شهریور 1401 نظرات (0)

مهمتر از همه، آنها برای جابجایی قیمت دارند. به عنوان مثال، یک مجموعه 32 اینچی از TCL، 229 دلار قیمت دارد.

قیمت مقرون به صرفه و قابلیت Roku ممکن است در نهایت مصرف کنندگان را در مورد تلویزیون های هوشمند هیجان زده کند. به گفته محقق NPD، در حالی که این بخش در حال رشد است، حدود دو سوم از تلویزیون های آمریکای شمالی ارسال شده هنوز "گنگ" هستند. و بسیاری از خریدهای تلویزیون هوشمند با ویژگی اتصال به ندرت مورد استفاده قرار می گیرند.

 بانه دات کام 

پل گانیون، مدیر تحقیقات تلویزیون جهانی برای NPD Display Search، گفت: "بخشی از دلیلی که چرا استفاده از تلویزیون های هوشمند بسیار بد بوده است، در بیشتر موارد، وحشتناک بوده اند." رابط های کاربری پیچیده و ضعیف، حفاظت های اختصاصی که به این معنی است که هر سیستمی با سیستم بعدی متفاوت است و تعداد کمی از آنها اغلب به روز می شوند. اما از آنجایی که ویدیوهای بیشتری به صورت آنلاین جابجا می شوند و افراد بیشتری می خواهند ویدیو را روی بزرگترین صفحه پخش کنند، اتصال آنلاین در تلویزیون به عنوان یک توجه برای خریداران افزایش می یابد.

 

اگر یک تلویزیون هوشمند ساده و مقرون به صرفه به یک استاندارد استفاده خانگی تبدیل شود، نه تنها نحوه تماشای تلویزیون، بلکه نحوه در دسترس قرار دادن تلویزیون توسط برنامه نویسان را نیز تغییر خواهد داد. با دانستن اینکه توده‌ها تنظیم شده‌اند و قادر به تماشای برنامه‌های آنلاین هستند، شبکه‌های تلویزیونی بیشتر می‌توانند محتوای بیشتری را به روش‌های بیشتری در دسترس قرار دهند - NBC و ESPN قبلاً با قرار دادن هزاران محتوای اضافی آنلاین به ترتیب برای بازی‌های المپیک و جام جهانی ، این جهش را انجام داده‌اند. رتبه های آنها را افزایش می دهد. بینندگان همچنین می‌توانند از تلویزیون خود با روش‌های دیگری که می‌خواهند تماشا کنند، عکس بهتری داشته باشند - آیا می‌خواهند به طبقه بالا بروند تا بقیه برنامه را در رختخواب با تبلت تماشا کنند؟ تلویزیون هایی که از همان سیستم اینترنت استفاده می کنند، می توانند این کار را راحت تر از همیشه انجام دهند. و بند ناف، شروع به شادی کنید: این ممکن است سری تلویزیون هایی باشد که برای شما ساخته شده است.

 اینچ 55

 

آنتونی وود، بنیانگذار و مدیر عامل Roku می گوید: «تلویزیون Roku برای روشی که امروزه مردم از تلویزیون استفاده می کنند ساخته شده است.

نام تجاری شماره 1 تلویزیون های هوشمند در ایالات متحده Vizio است، البته نه به این دلیل که به طور کلی بر سهم بازار حاکم است -- این مزیت سامسونگ است. این فقدان هر گونه حق بیمه قیمتی برای این ویژگی است. Gagnon از NPD گفت: "Vizio تقریباً هیچ پولی برای آن دریافت نمی کند." "این نمونه خوبی از آنچه مصرف کنندگان می خواهند است."

تلویزیون‌های Roku از TCL از 229 دلار برای صفحه‌نمایش 32 اینچی تا 649 دلار برای صفحه‌نمایش‌های 55 اینچی متغیر هستند، که هر چهار سایز بین این دو حالت فوق‌العاده با تخفیف برای Vizio قیمت دارند. به گفته کریس پورتر، آمریکایی این شرکت، هایسنس به خرده فروشان اجازه می دهد قیمت مجموعه های خود را تعیین کنند، اما قیمت آنها کمتر از تلویزیون های هوشمند معمولی و کمتر از سایر تلویزیون های ویژه با هزینه جعبه Roku خارجی خواهد بود. مدیر مدیریت محصول

 

از نظر رقابتی، Roku اولین کسی نیست که سیستم پخش تلویزیون هوشمند را به جای یک فکر بعدی، در اولویت قرار می دهد. ال‌جی در اوایل سال جاری اولین تلویزیون‌های خود را با سیستم عامل محبوبی که زمانی برای گوشی‌های هوشمند استفاده می‌شد، WebOS معرفی کرد. جابه‌جایی سریع آن بین برنامه‌ها و فرآیند راه‌اندازی ساده به فروش یک میلیون تلویزیون WebOS در سه ماه اول که در دسترس بودند کمک کرد.

 https://baneeh.com/video-audio-devices/tv-brands/sony/shopby/tv_operating_system-android

جیم فانک، معاون ارشد مدیریت محصول Roku گفت که Roku در مسیر متفاوتی قرار دارد. او گفت که ال‌جی پلتفرمی را خرید که کاملاً جدید برای تلویزیون است، در حالی که Roku سال‌ها است که این پلتفرم را ساخته و اجرا می‌کند و افزود که ال‌جی ویژگی‌های WebOS را در رده بالای خط تولید خود قرار داده است.

 

کریس لارسون، معاون فروش و بازاریابی در TCL، گفت که در حالی که تلویزیون‌ها همیشه به جعبه‌های بیشتری متصل بوده‌اند، "این اولین بار از زمان شروع تلویزیون است که کل تجربه از ابتدا دوباره تصور می‌شود."

سیل رقبای جدید در رقابت دستگاه‌های رسانه‌ای استریم - پیوستن به Roku و Apple TV، کروم‌کست 35 دلاری از گوگل و جعبه تلویزیون پیشرفته Fire از آمازون است - نشان‌دهنده فرصتی است که شرکت‌ها برای استفاده از افزایش تقاضا می‌بینند. برای تماشای پخش ویدئو اگرچه Roku به عنوان یک شرکت کوچکتر از آن رقبا است، دستگاه های آن به دلیل عناصری مانند کاتالوگ عظیم کانال های آن برجسته می شوند.

 https://baneeh.com/home-appliances

سیستم Roku به 2000 کانال نزدیک می شود و حدود 7 تا 10 کانال در هفته به آن اضافه می کند. به گفته محقق Parks Associates ، این گستردگی محتوا در سیستمی که به دلیل پاسخگویی و سهولت استفاده آن مورد تحسین قرار می گیرد، عاملی است که Rokus همچنان بیشترین استفاده را در بین افرادی که رسانه ها را در تلویزیون های خود پخش می کنند، نشان می دهد .

 

از جمله کانال‌های موجود در سیستم‌های Roku، برنامه TWC TV از Time Warner Cable است که شامل حداکثر 300 کانال زنده پخش‌شده است. اساساً، این بدان معناست که یک بیننده می‌تواند بسیاری از تجربه کابل‌کشی را در تلویزیون با چیزی بیش از Wi-Fi و سیم برق - و اشتراک تلویزیون پولی - به دست آورد.

 

(برنامه TWC TV در رقبای Chromecast، Fire TV آمازون، و Apple TV در دسترس نیست، اگرچه دومی اغلب به زودی منتشر می شود، اما ظاهر نمی شود ؛ این برنامه در تلویزیون های هوشمند سامسونگ در دسترس است که قیمت آنها را بالا می برد. پایان در مقایسه با خط تلویزیون TCL Roku.)

 

در آینده ای که می خواهید از پخش NBC از "لیست سیاه" به "Orange Is the New Black" نتفلیکس به همان راحتی که یک کانال را ورق بزنید، تلویزیون هایی که می توانند بیشترین گزینه های محتوا را در اختیار شما قرار دهند - از جمله آنلاین - برای کمترین حق بیمه قیمت، آنهایی هستند که دارای یک یا دو پانچ هستند که می توانند نحوه برنده شدن بازی تلویزیون هوشمند را تغییر دهند. در حال حاضر، به نظر می رسد تلویزیون های Roku در بهترین فرم مبارزه ای هستند که تا به حال عرضه شده اند.

 

جیم فانک، معاون ارشد مدیریت محصول Roku در مصاحبه ای گفت: «ایده این است که جهان بر اساس تقاضا، دنیا به جریان می رود. تلویزیون‌های هوشمند قبلاً یک ویژگی پیشرفته بودند و اکنون در حال تبدیل شدن به جریان اصلی هستند.

 

 

تصحیح، 19 اوت، ساعت 7 صبح به وقت محلی : این داستان به اشتباه دستگاه‌هایی را که برنامه TWC TV در آن‌ها در دسترس است، بیان می‌کند. این برنامه در تبلت Kindle Fire HD/HDX آمازون در دسترس است، نه ستاپ باکس Fire TV.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 80
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 12
  • بازدید امروز : 36
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 111
  • بازدید ماه : 254
  • بازدید سال : 1,109
  • بازدید کلی : 2,592